Weggaan als je complimenten krijgtquote:
Daar zou je je voor moeten schamenquote:Op zondag 8 juni 2014 23:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Succes met het bij één aflevering houden.
Het schijnt dat er zelfs mensen per trein richting de randstad gaan vanuit het oosten. Gekkigheid.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:18 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Zeker met dit weer, dan blijf je toch binnen
#allesvoorflippieequote:Op zondag 8 juni 2014 23:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het schijnt dat er zelfs mensen per trein richting de randstad gaan vanuit het oosten. Gekkigheid.
Mijn zak plakt aan mn anusquote:
Is het wat?quote:Op zondag 8 juni 2014 23:24 schreef Ahmad1nejad het volgende:
metalica live
http://www.swr3.de/musik/(...)78/oga2s9/index.html
Nothing else mattersquote:Op zondag 8 juni 2014 23:24 schreef Ahmad1nejad het volgende:
metalica live
http://www.swr3.de/musik/(...)78/oga2s9/index.html
Brute topshow hoor. Dacht dat het niks meer was (vergane glorie enzo) maar ze gaan echt hardt.quote:
Vetquote:Op zondag 8 juni 2014 23:30 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Brute topshow hoor. Dacht dat het niks meer was (vergane glorie enzo) maar ze gaan echt hardt.
ff kijken hoor, heb morgen wel een treindate met flippiee natuurlijkquote:Op zondag 8 juni 2014 23:34 schreef richolio het volgende:
[..]
VetBen je er morgen weer in het pp topic bij Metallica?
Ik ben nu deel van deze sc.
Los van zijn verkrachte stem dan natuurlijk.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:30 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Brute topshow hoor. Dacht dat het niks meer was (vergane glorie enzo) maar ze gaan echt hardt.
Je weet wel van aanpakken hoorquote:Op zondag 8 juni 2014 23:36 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ff kijken hoor, heb morgen wel een treindate met flippiee natuurlijk
Ga je nueken?quote:Op zondag 8 juni 2014 23:36 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ff kijken hoor, heb morgen wel een treindate met flippiee natuurlijk
Nou dat dacht ik dus ook, maar daar hoorde ik niks vanquote:Op zondag 8 juni 2014 23:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Los van zijn verkrachte stem dan natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |