SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door gewoonmezelf87 op 08-06-2014 13:12:21 ]S. 2014
J. 2016
Ben het helemaal met BlueEyes eens!quote:Op maandag 9 juni 2014 11:40 schreef BlueEyes het volgende:
Ooh ik draag hoog en vooruit en iedereen (incl ikzelf) is overtuigd van een jochie![]()
LT wat een mooi buikje!![]()
GM volgende keer incl hoofd posten hoor! Mooi 30+ zwanger.
En zo op het oog lijkt het mij niet mega. Ben benieuwd hoe en wat uit de echo komt!
Zoë je bent NIET vierkant gekkerdSlankie dat je bent.
Je bent zwanger van 2! Gewoon wouw!
Razz je bent mooi
Mn mupke zit vaak hoog in mn buik en dat is overduidelijk een meid.quote:Op maandag 9 juni 2014 10:36 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Toch maar besloten om mee te doen.
16 weken.
[ afbeelding ]
Ze zeggen dat ik laag draag, en dat het dan een meisje is, maar dat is onzin. Toch?
Verdammt! Je hebt gelijk! Denk steeds dat het zondag is... maar ik ben ook al vanaf 3.10 uur op dus ik weet van voren niet meer dat ik van achteren leef (of hoe dat spreekwoord ook isquote:Op maandag 9 juni 2014 15:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Geppie mooie bolen wat een tof jurkje!
Maarruh was jij niet gisteren 30 weken? Ik nml zaterdag en jij loopt 1 dag achter mij
Pffft das vroehoeg!quote:Op maandag 9 juni 2014 15:54 schreef geppie het volgende:
[..]
Verdammt! Je hebt gelijk! Denk steeds dat het zondag is... maar ik ben ook al vanaf 3.10 uur op dus ik weet van voren niet meer dat ik van achteren leef (of hoe dat spreekwoord ook is)
Staat je goed!!quote:Op maandag 9 juni 2014 16:19 schreef Spees_Eend het volgende:
Heel mooi hoor geppie! Goeie sleutelbos ook
Gm jij gaat ook hard he?
Foto van 23wk! Heb volgens mij afgelopen week al eens een buikfoto gepost maar ik draag nóóit jurkjes. Dus even verweeuwigd
[ afbeelding ]
wauw! Ga eens vaker jurkjes dragen!quote:Op maandag 9 juni 2014 16:19 schreef Spees_Eend het volgende:
Heel mooi hoor geppie! Goeie sleutelbos ook
Gm jij gaat ook hard he?
Foto van 23wk! Heb volgens mij afgelopen week al eens een buikfoto gepost maar ik draag nóóit jurkjes. Dus even verweeuwigd
[ afbeelding ]
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
En terecht!quote:
+1!!!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:14 schreef Phaidra het volgende:
Kwak & DaD, wat vind ik het toch geweldig om jullie zwanger te zien! Jullie zien er beiden ook prachtig uit![]()
Mooi bolletje, ik ging de vorige foto even opzoeken, maar vind hem nu niet veel groter dan op die foto (16 weken)..quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:44 schreef JufMariska het volgende:
Dat gaat zeker de goede kant op JJ!
Hier alweer 17,5 week
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ik 'm vergelijk met de 15-weken-buik ben ik niet zo verbaasd dat het allemaal wat trekkerig en ongemakkelijk was*poef*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |