En hoeveel heeft ze voor jouw fiets betaald?quote:Op zondag 8 juni 2014 01:13 schreef Lovian het volgende:
Er is al een week overheen trouwens sinds de verkoop..
Als het je niet om het geld gaat, geef haar die paar tientjes terug en verkoop die fiets voor een hogere prijs gek!quote:Op zondag 8 juni 2014 01:15 schreef Lovian het volgende:
Het is een fiets van vijftig euro. Ik ben al laag gaan zitten omdat het een vriendin was.. Dus om het geld gaat het me niet.
quote:Op zondag 8 juni 2014 01:15 schreef Lovian het volgende:
Het is een fiets van vijftig euro. Ik ben al laag gaan zitten omdat het een vriendin was.. Dus om het geld gaat het me niet.
Als een vriendin een vage kennis wordt op het moment dat je niet in gaat op een onredelijk verzoek dan mag die zogenaamde vriendin heel snel een vage kennis worden lijkt mij.quote:Op zondag 8 juni 2014 01:27 schreef spijkerbroek het volgende:
Als je een vriendin wilt, neem je die fiets terug en geef jij dat geld terug.
Als je een vage kennis wilt die achter je rug roddelt, zeg je keihard Nee tegen haar.
Hij zit gewoon in de friendzone, maar als het om geld gaat geeft hij niet veel toe zo te zien.quote:
TS is schijnbaar een keiharde eindbaas die met iedereen afrekent.quote:Op zondag 8 juni 2014 08:40 schreef zarGon het volgende:
Principes, koppig- en starheid bij vrienden. Ga toch heen man.
Juist bij vrienden zie je die lompe acties door de vingers. Niet alles natuurlijk, maar als ze 'acceptabel' zijn, zoals in dit geval, moet je niet dom doen met je principes. For fuck's sake.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Man man man, 'in je recht staan' bij een vriend (in deze context). Wat een benadering weer.quote:Op zondag 8 juni 2014 08:05 schreef TserrofEnoch het volgende:
Verkocht is verkocht lijkt me. Ik zou misschien de fiets wel terugkopen maar daar ben je moreel zeker niet tot verplicht. Als je ruzie krijgt met die vriend(in) hierover dan blijkt ze bijzonder onredelijk en dan zou je vroeg of laat toch wel in conflict zijn gekomen.
TS heeft zijn fiets verkocht. Die vriendin is vaak zat en raakt vaak haar fiets kwijt? Ze wil al meteen een fiets kopen terwijl ze niet eens naar de fiets gezocht heeft. Ze heeft de fiets nu een week in haar bezit. Een week hè, geen dagje of twee. Is al een redelijke duur. TS staat gewoon in zijn recht om zijn fiets niet terug te kopen.
Heb een tijdje rechten gestudeerd dus daardoor verwoord ik het op deze manier.quote:Op zondag 8 juni 2014 08:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Man man man, 'in je recht staan' bij een vriend (in deze context). Wat een benadering weer.
Ja inderdaad. Waarom alles zo moeilijk maken?quote:Op zondag 8 juni 2014 08:40 schreef zarGon het volgende:
Principes, koppig- en starheid bij vrienden. Ga toch heen man.
Juist bij vrienden zie je die lompe acties door de vingers. Niet alles natuurlijk, maar als ze 'acceptabel' zijn, zoals in dit geval, moet je niet dom doen met je principes. For fuck's sake.
Dit is het eigenschap van je vriendin, zint het niet, zoek je andere vrienden.quote:Op zondag 8 juni 2014 08:26 schreef Lovian het volgende:
Het gaat mij vooral om het principe. Ik heb notabene nog aangedrongen dat ze eerst nog eens zou kijken alvorens die fiets te kopen. Was allemaal niet nodig. Word ik er weer mee in mn maag gesplitst..
Het geld kan me nogmaals weinig schelen dus ook als ze winst maakt zal ik dat eerder leuk vinden. Maar ik vind het een beetje een domme actie. Fijn dat er in elk geval een paar mensen zijn die er ook zo over denken.
Ik ga er nog eens over denken. Ik ben een beetje koppig maar wie weet neem ik hem nog terug..
Zou zomaar mijn post kunnen zijn geweest dit..quote:Op maandag 9 juni 2014 14:55 schreef SugeLucky het volgende:
neem gewoon die fiets terug, wat ben je nou voor koekwaus. als je je om dit soort dingen druk maakt vraag ik me sowieso af hoe hecht de vriendschap is.
Muwoa 2 kanten van het verhaal he. Zij koopt iets en komt er later achter dat zij het verneukt heeft en maakt van haar probleem het zijne. Dus zij doet eigenlijk moeilijk terwijl ze dom bezig is geweest.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:40 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Zou zomaar mijn post kunnen zijn geweest dit..
Inderdaad, niet moeilijk doen. Tenzij ze maar een vage vriendin is en je die vriendschap van weinig betekenis acht.
En m daarna gewoon op marktplaats gooien..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |