quote:Op zondag 8 juni 2014 00:52 schreef Braindead2000 het volgende:
Wat een gedoe. Start je je computer opnieuw op. Druk op herstel Chrome. Draaien er vervolgens 10 youtube videos tegelijk af.
dat deden wij ook, lekker de boel opjutten.quote:Op zondag 8 juni 2014 00:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze ontkennen alleen allebei dus waarschijnlijk zal dat wel zo zijn dan
Sjezusquote:Op zondag 8 juni 2014 00:56 schreef Punkman het volgende:
Wat een toestand.
Om half 12 nog een monteur aan de deur om nieuwe leidingen in de keuken te plaasten.
Dat geloof ik wel ja.quote:Op zondag 8 juni 2014 00:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
dat deden wij ook, lekker de boel opjutten.
Ja maar dat zijn er meer hier muts en dat zijn toch ook geen stelletjesquote:Op zondag 8 juni 2014 00:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
maar jullie zitten wel beide in dezelfde chat.
joezi krijgt het er wel uitquote:Op zondag 8 juni 2014 00:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel ja.
Ach nu geef ik het ze het voordeel van de twijfel
Dubbel sjezusquote:Op zondag 8 juni 2014 00:57 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ja, echt, en die leidingen zijn 3 weken geleden net vernieuwd![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 8 juni 2014 00:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn er meer hier muts en dat zijn toch ook geen stelletjes
Ja ik kan het niet mooier maken dan ik zou willen .. Donald is een lucky bastard ...quote:Op zondag 8 juni 2014 00:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze ontkennen alleen allebei dus waarschijnlijk zal dat wel zo zijn dan
Driedubbel sjezusquote:Op zondag 8 juni 2014 00:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
hij is net weg
ze hadden een fout gemaakt met het aanleggen van de keuken 3 weken terug![]()
![]()
Ja en ?quote:Op zondag 8 juni 2014 00:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
maar jullie zitten wel beide in dezelfde chat.
Tja dan moet je het zelf weten natuurlijkquote:Op zondag 8 juni 2014 00:59 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Kan niet, dan moet ik op mezelf gaan reageren enzo.
http://instagram.com/p/o8xRkkJzRi/#
Weet ik.quote:Op zondag 8 juni 2014 01:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tja dan moet je het zelf weten natuurlijk
Heeft chufi dan geen Katrientje?quote:Op zondag 8 juni 2014 00:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik kan het niet mooier maken dan ik zou willen .. Donald is een lucky bastard ...
was weer een verbouwing met deadline, heb ik zo'n hekel aan.quote:
quote:Op zondag 8 juni 2014 01:00 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Echt niet wij utopio sl chatters zullen je hunten
Vierdubbel plus christus erbij dan maarquote:Op zondag 8 juni 2014 01:01 schreef Punkman het volgende:
[..]
Was ook nog water van 70 graden uit de boiler die lekte.
Vierdubbel sjezus![]()
Virtueel in onze dromen misschien al sinds DGK...quote:
Echt hè en tuurlijk weer in de avond.quote:Op zondag 8 juni 2014 01:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
was weer een verbouwing met deadline, heb ik zo'n hekel aan.
altijd maar haastwerk, en dat is nooit goed.
ze hadden leidingen gekruist, en de leiding was niet goed dicht gedrukt.
en veel te strak getrokken, spoot vanavond ineens allemaal water in het rond. zat een hele barst in het rubber![]()
auw.
Nee, monteur was blij, die had visite die niet weg wou.quote:Op zondag 8 juni 2014 01:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Echt hè en tuurlijk weer in de avond.![]()
Voor jullie lastig en voor die monteur kut![]()
Toestanden
die monteur was wel blij, die had isite waar hij niet vanaf kwamquote:Op zondag 8 juni 2014 01:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Echt hè en tuurlijk weer in de avond.![]()
Voor jullie lastig en voor die monteur kut![]()
Toestanden
Lolquote:Op zondag 8 juni 2014 01:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Virtueel in onze dromen misschien al sinds DGK...
IRL never met yet...
En hoe zit het met jou?
quote:Op zondag 8 juni 2014 01:05 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nee, monteur was blij, die had visite die niet weg wou.![]()
![]()
Als mensen het nog niet door hadden dan weten ze het nu wel van jullie twee.quote:Op zondag 8 juni 2014 01:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
die monteur was wel blij, die had isite waar hij niet vanaf kwam
jah we hebben nog steeds dezelfde gedachtequote:Op zondag 8 juni 2014 01:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
Als mensen het nog niet door hadden dan weten ze het nu wel van jullie twee.
En dat is dan wel fijn voor hem geweest ja, ik snap het helemaal![]()
En nog kinderen ook?quote:Op zondag 8 juni 2014 01:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lol
Zat in een relatie een paar maanden maar is sinds een week over. Nou ja, relatie... Iets
quote:Op zondag 8 juni 2014 01:08 schreef waxmask het volgende:
TTBeter 1 flubbermuts in de hand dan 10 overjarige flubbermutsen meurend in een pashokje.
quote:Op zondag 8 juni 2014 01:08 schreef waxmask het volgende:
TTBeter 1 flubbermuts in de hand dan 10 overjarige flubbermutsen meurend in een pashokjeSC.
Schattigquote:Op zondag 8 juni 2014 01:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
jah we hebben nog steeds dezelfde gedachte![]()
![]()
Ja leuk wordt dat morgen... Ibiza pashokjes bestaan toch niet ?quote:Op zondag 8 juni 2014 01:08 schreef waxmask het volgende:
TTBeter 1 flubbermuts in de hand dan 10 overjarige flubbermutsen meurend in een pashokje.
lijkt het mijne wel , alleen wat langer geledenquote:Op zondag 8 juni 2014 01:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja die zijn met mijn exman waarmee ik 15 jaar getrouwd ben geweestl
Dat is al 5 jaar over
quote:Op zondag 8 juni 2014 01:14 schreef waxmask het volgende:
[..]
De 43 is Strong in this one...
[ afbeelding ]
Tegenwoordig is het normaal.quote:Op zondag 8 juni 2014 01:13 schreef chufi het volgende:
[..]
lijkt het mijne wel , alleen wat langer geleden
43% ?quote:Op zondag 8 juni 2014 01:14 schreef waxmask het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jeejquote:
quote:Op zondag 8 juni 2014 01:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jeejik zit hier nu lang genoeg dat ik zelfs sommige filmpjes al gezien heb
Ach we zijn nog jongquote:Op zondag 8 juni 2014 01:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het normaal.
En in totaal was het 18 jaar.
Esjbergquote:Op zondag 8 juni 2014 01:14 schreef waxmask het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ook, maarr welke perks leveren dat op die ik gemist heb?quote:Op zondag 8 juni 2014 01:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dat is het mooie van alles![]()
Bijna 40![]()
![]()
Je bedoelt dat het te langzaam gaat en je tijd hebt om filmpjes te kijken ...quote:Op zondag 8 juni 2014 01:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jeejik zit hier nu lang genoeg dat ik zelfs sommige filmpjes al gezien heb
Ik doe het er voorquote:Op zondag 8 juni 2014 01:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dat is het mooie van alles![]()
Bijna 40![]()
![]()
Geen idee, in mijn geval heb ik jaren gezegd dat dan mijn kinderen groot genoeg zijn om voor zichzelf te zorgen en kan ik meer aan mezelf gaan denken.quote:Op zondag 8 juni 2014 01:18 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik ook, maarr welke perks leveren dat op die ik gemist heb?
quote:Op zondag 8 juni 2014 01:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het te langzaam gaat en je tijd hebt om filmpjes te kijken ...
quote:Op zondag 8 juni 2014 01:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nog 10 jaar in de markt... Daarna bejaarden sexkermis...
Wat een verschrikkelijk liedjequote:
Hahah niet eens geluisterd maar nu hoor ik het ja, ;ijkt wel een demo verrsie...quote:Op zondag 8 juni 2014 01:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk liedjeHeb het ze drie keer horen zingen/zeggen en toen heb ik hem weer weggeklikt
Wel checken he van te vorenquote:Op zondag 8 juni 2014 01:24 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hahah niet eens geluisterd maar nu hoor ik het ja, ;ijkt wel een demo verrsie...
Is echt gein met bingo, rollator dans jes ... Of pak die owuwe van mn af ... En natuurlijk het Geer en Goor spel ..quote:
quote:Op zondag 8 juni 2014 01:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wel checken he van te voren, ik heb die fout inmiddels ook al vaak gemaakt
Omg, zover ben ik nog niet dus wil ik ook niet teveel aan denkenquote:Op zondag 8 juni 2014 01:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Is echt gein met bingo, rollator dans jes ... Of pak die owuwe van mn af ... En natuurlijk het Geer en Goor spel ..
quote:Op zondag 8 juni 2014 01:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Is echt gein met bingo, rollator dans jes ... Of pak die owuwe van mn af ... En natuurlijk het Geer en Goor spel ..
Toch zullen er mannen zijn die uit kijken naar het periodieke prostaat onderzoek...quote:Op zondag 8 juni 2014 01:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Omg, zover ben ik nog niet dus wil ik ook niet teveel aan denken![]()
quote:Op zondag 8 juni 2014 01:29 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
Toch zullen er mannen zijn die uit kijken naar het periodieke prostaat onderzoek...
Daar zijn ze bij nog niet aan begonnen ... Vinger in je reet !!!quote:Op zondag 8 juni 2014 01:29 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
Toch zullen er mannen zijn die uit kijken naar het periodieke prostaat onderzoek...
Ik ben gek op onweer.quote:Op zondag 8 juni 2014 01:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is minder, tenzij je er van houd, dan is het top natuurlijk![]()
Ja alleen probeer ik er wel eens foto's van te maken (zonder succes) en bedenk me net dat er vlaggetjes voor zitten.quote:
quote:
Stiekeme drinkerts...quote:Op zondag 8 juni 2014 01:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar zijn ze bij nog niet aan begonnen ... Vinger in je reet !!!
Daar moet je ook wel de juiste camera voor hebben, met een instelbare sluitertijd.quote:Op zondag 8 juni 2014 01:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben gek op onweer.
[..]
Ja alleen probeer ik er wel eens foto's van te maken (zonder succes) en bedenk me net dat er vlaggetjes voor zitten.![]()
Ja dat ziet er uit als een bui.quote:Op zondag 8 juni 2014 01:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat kun je hier http://www.lightningmaps.org/realtime?lang=nl live volgen.
Ik heb van die voorgeprogrammeerde standen en hoop nog steeds dat er een goede bij zit.quote:Op zondag 8 juni 2014 01:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar moet je ook wel de juiste camera voor hebben, met een instelbare sluitertijd.
Dat zal nog wel even zo blijven, neem ik aan.quote:Op zondag 8 juni 2014 01:31 schreef liesje1979 het volgende:
Ja alleen probeer ik er wel eens foto's van te maken (zonder succes) en bedenk me net dat er vlaggetjes voor zitten.![]()
Cool dingetjequote:Op zondag 8 juni 2014 01:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat kun je hier http://www.lightningmaps.org/realtime?lang=nl live volgen.
Gaan we zo doen?quote:Op zondag 8 juni 2014 01:36 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Is dat de Bacon bus waar mee je ze komen ophalen elke dag![]()
Ik vind het ook een mooi natuurverschijnsel... DOnderenquote:Op zondag 8 juni 2014 01:33 schreef ChocoFan het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 8 juni 2014 01:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben gek op onweer.
Helemaal top dan![]()
![]()
![]()
Laat het maar losbarsten bij jou
Dat deed mijn moeder vroeger ook en ik dus ook maar sinds ik op een flat woon ben ik eindelijk minder bang ervoor want ik weet ook wat de schade kan zijn van inslag.quote:Op zondag 8 juni 2014 01:37 schreef Recce het volgende:
Ik vind onweer wel machtig om te volgen, maar ook irritant. Ik heb de gewoonte de stekkers eruit te trekken als het dichtbij is, nadat ik een keer heb gezien hoe alle apparatuur in een straat kapot was. Dat betekent dus even niet relaxed computeren als het onweert.
Wij hebben een keer blikseminslag gehad op mijn verjaardag. Vergeet ik ook nooit weer. Alles stuk inderdaad. En er kwam opeens rook uit de tv.quote:Op zondag 8 juni 2014 01:37 schreef Recce het volgende:
Ik vind onweer wel machtig om te volgen, maar ook irritant. Ik heb de gewoonte de stekkers eruit te trekken als het dichtbij is, nadat ik een keer heb gezien hoe alle apparatuur in een straat kapot was. Dat betekent dus even niet relaxed computeren als het onweert.
Coolquote:Op zondag 8 juni 2014 01:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wij hebben een keer blikseminslag gehad op mijn verjaardag. Vergeet ik ook nooit weer. Alles stuk inderdaad. En er kwam opeens rook uit de tv.
Leuk verjaardagscadeautje van boven! Stopte het roken vanzelf of moest er ook geblust worden?quote:Op zondag 8 juni 2014 01:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wij hebben een keer blikseminslag gehad op mijn verjaardag. Vergeet ik ook nooit weer. Alles stuk inderdaad. En er kwam opeens rook uit de tv.
Wow cool Liesje .. Gelijlk een nieuwe TV vastquote:Op zondag 8 juni 2014 01:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hier al m'n meuk achter een beveiliging staan. Tenzij de bliksem direct hier inslaat helpt dat wel.quote:Op zondag 8 juni 2014 01:37 schreef Recce het volgende:
Als je op de site inzoomt zie je dat het ten westen van Rotterdam voorbijgaat.quote:Op zondag 8 juni 2014 01:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij ga ik het nu net missen maar er komt er straks nog 1tje aan.
Er is niets boven Groningenquote:Op zondag 8 juni 2014 01:48 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Als je op de site inzoomt zie je dat het ten westen van Rotterdam voorbijgaat.
Ik merk het wel en anders koptelefoon opquote:Op zondag 8 juni 2014 01:48 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Als je op de site inzoomt zie je dat het ten westen van Rotterdam voorbijgaat.
Ik heb wel eens gelezen dat dat weinig helpt tegen bliksem, ook bliksem op afstand, maargoed het risico op schade zal zeker kleiner worden.quote:Op zondag 8 juni 2014 01:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hier al m'n meuk achter een beveiliging staan. Tenzij de bliksem direct hier inslaat helpt dat wel.
Mooiste verjaardag ooitquote:Op zondag 8 juni 2014 01:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zou ik niet doen ivm met straling ...quote:Op zondag 8 juni 2014 01:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik merk het wel en anders koptelefoon op
Dat weet ik dan gek genoeg niet meer. Ik weet dat we tv keken, en toen een knal en toen kwam er rook uit. Ik weet nog dat mijn ouders flipten om de enorme diepvrieskast in de garage. en ik weet nog dat het water tot over mijn enkels in de tuin stond. Dat was leuk.quote:Op zondag 8 juni 2014 01:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Leuk verjaardagscadeautje van boven! Stopte het roken vanzelf of moest er ook geblust worden?
Toestandquote:Op zondag 8 juni 2014 02:10 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik krijg last van mijn rug van het zitten.
Ik had laatst mn eerste aambei dankzij fok, je moet er wat voor over hebben .quote:Op zondag 8 juni 2014 02:10 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik krijg last van mijn rug van het zitten.
Oh, het was dus nog zo'n oude beeldbuis TV. Gelukkig is die niet ontploft! Ik heb de bliksem ook wel eens vlakbij zien inslaan op een mast. Ik voelde toen ook een beetje zo'n naar elektrisch gevoel door me heen gaan.quote:Op zondag 8 juni 2014 02:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat weet ik dan gek genoeg niet meer. Ik weet dat we tv keken, en toen een knal en toen kwam er rook uit. Ik weet nog dat mijn ouders flipten om de enorme diepvrieskast in de garage. en ik weet nog dat het water tot over mijn enkels in de tuin stond. Dat was leuk.
Zacht zal het zijn dan, ga maar liggen...quote:Op zondag 8 juni 2014 02:13 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Zacht, ik heb niet zo veel vet op mijn botten.
Vandaar dat sterretje, er zat 1 aambei op.quote:Op zondag 8 juni 2014 02:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik had laatst mn eerste aambei dankzij fok, je moet er wat voor over hebben .
ik had mijn eerste tranen dankzij Fokquote:Op zondag 8 juni 2014 02:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik had laatst mn eerste aambei dankzij fok, je moet er wat voor over hebben .
Je weet prima waar je mijn verjaardag kan vinden.quote:Op zondag 8 juni 2014 02:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wanneer ben je jarig liesje? Ik neem aan de de SC en de hele COS genodigd is
quote:Op zondag 8 juni 2014 02:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zacht zal het zijn dan, ga maar liggen...
![]()
Schandalig weer. stop nou eens met uitlokken
geboortedatum: 00-00-0000quote:Op zondag 8 juni 2014 02:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je weet prima waar je mijn verjaardag kan vinden.
Is je ABO nog niet op trouwens, hij was maar 28 dagen he?
Eh ja, ik werd 9 ofzo.quote:Op zondag 8 juni 2014 02:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, het was dus nog zo'n oude beeldbuis TV. Gelukkig is die niet ontploft! Ik heb de bliksem ook wel eens vlakbij zien inslaan op een mast. Ik voelde toen ook een beetje zo'n naar elektrisch gevoel door me heen gaan.
ja oke smartass, eerste tranen van juni 2014quote:Op zondag 8 juni 2014 02:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
ehhh lol ben je geboren uit een fokliefde?
Van blijdschap of verdriet?quote:Op zondag 8 juni 2014 02:17 schreef Majoraan het volgende:
[..]
ja oke smartass, eerste tranen van juni 2014
Wacht, laat me daar even over nadenken.quote:Op zondag 8 juni 2014 02:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
geboortedatum: 00-00-0000
Nog een maandje lies?
Yups, als ik aan onweer denk toen ik een kind was, zie ik een hele grote kastanjeboom met toortsen voor me en een pikzwarte lucht erachter.quote:Op zondag 8 juni 2014 02:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eh ja, ik werd 9 ofzo.
Gek eigenlijk dat je fragmenten herinnert he?
Het staat in een bepaalde OP.quote:Op zondag 8 juni 2014 02:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
geboortedatum: 00-00-0000
Nog een maandje lies?
Toortsen? Ik weet het vast maar nu heb ik geen idee waar je het over hebt.quote:Op zondag 8 juni 2014 02:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Yups, als ik aan onweer denk toen ik een kind was, zie ik een hele grote kastanjeboom met toortsen voor me en een pikzwarte lucht erachter.
Dit soort dingen:quote:Op zondag 8 juni 2014 02:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Toortsen? Ik weet het vast maar nu heb ik geen idee waar je het over hebt.
Das haar eigen schuld ... Wonen in de US is leven met color-codesquote:Op zondag 8 juni 2014 02:22 schreef Braindead2000 het volgende:
Mijn zus had 2 weken geleden code rood. Die woont in Ohio.
Moeten ze dan in een schuilkelder?quote:Op zondag 8 juni 2014 02:22 schreef Braindead2000 het volgende:
Mijn zus had 2 weken geleden code rood. Die woont in Ohio.
Als je een tornado warning hebt, moet je in de schuilkelder daar. Tenminste, dat is de bedoeling, bijna niemand doet dat echt, totdat ze opeens een tornado aan zien komen.quote:
Hier inmiddels ook hoor en dan de paniek die het brengt hier in nederland, best wel komisch somsquote:Op zondag 8 juni 2014 02:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Das haar eigen schuld ... Wonen in de US is leven met color-codes
En als je er 1tje heb natuurlijk. Lijkt mij in ieder geval doodeng, misschien ook doordat ik teveel films en docu's erover gezien hebquote:Op zondag 8 juni 2014 02:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Als je een tornado warning hebt, moet je in de schuilkelder daar. Tenminste, dat is de bedoeling, bijna niemand doet dat echt, totdat ze opeens een tornado aan zien komen.
Ze woont wel in tornadogebied maar deze waarschuwing was niet voor een tornado dacht ik. Er kwam een zware storm op haar af. De straat stond ook blank na afloop.quote:
Ik denk het wel, nu gebruik ik alleen wel goedkopere huismerken, werken bijna net zo goedquote:Op zondag 8 juni 2014 02:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarom is Always beter dan Libresse? Merktrouwheid?
dan trek je nu eens de grens en ga verder.quote:Op zondag 8 juni 2014 02:27 schreef liesje1979 het volgende:
Kennen jullie die mop van die vrouw die al maanden op een man wacht, en vanavond extra omdat hij rond een uur of 6 nog zei dat hij nu echt zou komen?
Hij kwam niet.
Hihaho.
Ajax, de wiite tornadoquote:Op zondag 8 juni 2014 02:27 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ze woont wel in tornadogebied maar deze waarschuwing was niet voor een tornado dacht ik. Er kwam een zware storm op haar af. De straat stond ook blank na afloop.
Ohquote:Op zondag 8 juni 2014 02:27 schreef liesje1979 het volgende:
Kennen jullie die mop van die vrouw die al maanden op een man wacht, en vanavond extra omdat hij rond een uur of 6 nog zei dat hij nu echt zou komen?
Hij kwam niet.
Hihaho.
Echt waar, ja ik wist wat er was en dat is dus verschrikkelijk kut voor je.quote:Op zondag 8 juni 2014 02:27 schreef liesje1979 het volgende:
Hij kwam niet.
Hihaho.
Komt de ANWB plotseling met een alert en iid gelijk overal files ...quote:Op zondag 8 juni 2014 02:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hier inmiddels ook hoor en dan de paniek die het brengt hier in nederland, best wel komisch soms
hmm dankzij fok? dat is niet zo best..quote:Op zondag 8 juni 2014 02:21 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Ik was niet boos maar verdietig. Heeeeeeeeel verdrietig.
Maar ik wil het er niet over hebben.
Dat zal wel een "severe thunderstorm warning" zijn geweest. Dan moet je uitkijken voor hagel en windstoten. Avontuurlijk, maar iets minder gevaarlijk dan een tornado.quote:Op zondag 8 juni 2014 02:27 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ze woont wel in tornadogebied maar deze waarschuwing was niet voor een tornado dacht ik. Er kwam een zware storm op haar af. De straat stond ook blank na afloop.
Zo blij dat ik niet in zulke gebieden woon en ik hoop dat het hier ook nog een tijdje wegblijft maar het wordt ook hier steeds extremer met het weer. Gewoon de Fucking winter overgeslagen dit jaar. Raarquote:Op zondag 8 juni 2014 02:27 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Inderdaad! Dat kan niet de bedoeling zijn hoor. Als het iets is waar we je als mods mee kunnen helpen moet je het me laten weten Majoraan.quote:
Echt he, ik snap dat zo niet...quote:Op zondag 8 juni 2014 02:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Komt de ANWB plotseling met een alert en iid gelijk overal files ...
Ik zei toch dat ik het er niet over wilde hebben drammer, maar nu je toch zo aandringt...quote:
Zij heeft zulk raar weer daar. De ene dag is het -5 en valt er een dik pak sneeuw. 2 dagen later is het 20 graden en zonnig.quote:Op zondag 8 juni 2014 02:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zo blij dat ik niet in zulke gebieden woon en ik hoop dat het hier ook nog een tijdje wegblijft maar het wordt ook hier steeds extremer met het weer. Gewoon de Fucking winter overgeslagen dit jaar. Raar
Joey was het..quote:Op zondag 8 juni 2014 02:33 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik het er niet over wilde hebben drammer, maar nu je toch zo aandringt...
Wat voor kop had Gio?
Jij bent die van de schuimpjes?quote:Op zondag 8 juni 2014 02:33 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik het er niet over wilde hebben drammer, maar nu je toch zo aandringt...
Wat voor kop had Gio?
Zou gek worden.quote:Op zondag 8 juni 2014 02:33 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Zij heeft zulk raar weer daar. De ene dag is het -5 en valt er een dik pak sneeuw. 2 dagen later is het 20 graden en zonnig.
Lieve Liesje, ik overdreef een beetje, een beetje veel. Sorryquote:Op zondag 8 juni 2014 02:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Inderdaad! Dat kan niet de bedoeling zijn hoor. Als het iets is waar we je als mods mee kunnen helpen moet je het me laten weten Majoraan.
quote:Op zondag 8 juni 2014 02:36 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Lieve Liesje, ik overdreef een beetje, een beetje veel. Sorry
Oh. Dan ben jij dat denk ik niet.quote:Op zondag 8 juni 2014 02:37 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Ik begin te denken dat ik inderdaad een schuimpje ben, vannacht :-0
Wil ik wel weten, vertel?quote:Op zondag 8 juni 2014 02:40 schreef Recce het volgende:
Weet iemand trouwens waar het woord schuimpjes vandaan komt?
Zie boven je postquote:Op zondag 8 juni 2014 02:40 schreef Recce het volgende:
Nou, ik vraag het juist.quote:
Geen idee, ik vind schuimpjes wel lekker. Echte schuimpjes dan, niet Ruud ofzoquote:Op zondag 8 juni 2014 02:40 schreef Recce het volgende:
Ik kijk op het moment niet zo heel veel streams. Ben het allemaal even zat. De COS lees ik wel door maar even weinig zin om te reageren. Het in dag uit al die negatieve reacties, ik vind dat best zwaar.quote:
Oh ja dat had ik wel door en ik vind het ook een veel beter woord, maar ik dacht ook gelijk gewoon aan een echt schuimpje, zo'n snoepje en dacht dat iemand dat misschien wist of wel ff zou opzoeken.quote:Op zondag 8 juni 2014 02:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, ik vraag het juist.Ik zie mensen hier steeds over schuimpjes praten als ze het over niet al te snuggere bezoekers hebben. Ik vroeg me af waar dat woord is geintroduceerd.
Het wordt een beetje een sleur inderdaad. In het begin zijn de meeste grappen over bewoners leuk, sommige grappen zijn juist leuk in de herhaling, maar nu is het grotendeels een herhaling van hetzelfde negatieve gezeur.quote:Op zondag 8 juni 2014 02:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kijk op het moment niet zo heel veel streams. Ben het allemaal even zat. De COS lees ik wel door maar even weinig zin om te reageren. Het in dag uit al die negatieve reacties, ik vind dat best zwaar.
Nee. Er was iemand die aanstoot nam aan het woord mongolen. E zo ontstondd Piepschuim>schuimpjes.quote:
Maar waarom schuimpje i.p.v. mongool.quote:
Dat vind ik altijd zo'n gezeik. Eerst was het mongolen, dat mocht niet en moest je geestelijk gehandicapt zeggen. Dat was op een gegeven moment ook weer fout en werd verstandelijk gehandicapt en volgens mij is die laatste term inmiddels ook weer kwetsend.quote:Op zondag 8 juni 2014 02:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee. Er was iemand die aanstoot nam aan het woord mongolen. E zo ontstondd Piepschuim>schuimpjes.
Want we willen niet kwetsen natuurlijk.
Absoluut mee eens dat het een ander woord heeft gekregen maar ik vind dat er met andere woorden ook continue word gescholden en dat wordt dan niet aangepast. Raar soms, maar voor de rest vind ik het top om Ruud een schuimpje te noemen. Ook al zijn schuimpjes inderdaad lekkerquote:Op zondag 8 juni 2014 02:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee. Er was iemand die aanstoot nam aan het woord mongolen. E zo ontstondd Piepschuim>schuimpjes.
Ik snap niet zo goed hoe je van mongool op piepschuim komt?quote:Op zondag 8 juni 2014 02:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bij DGK had ik het wel, de vibe, maar hier niet. Misschien zit ik inmiddels beter in mijn vel ofzo, ik weet echt niet wat het is. Mijn kijk er op is zo anders dan het overgrote deel van de COS. Ik zie mensen, en hun slechte kanten worden uitvergroot want je kan ze 24 uur per dag zien maar het blijven gewoon mensen. Niet veel slechter dan jij of ik. Denk ik.quote:Op zondag 8 juni 2014 02:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Het wordt een beetje een sleur inderdaad. In het begin zijn de meeste grappen over bewoners leuk, sommige grappen zijn juist leuk in de herhaling, maar nu is het grotendeels een herhaling van hetzelfde negatieve gezeur.
Binnenkort zal schuimpje ook wel verboden worden, net als de negerzoenen.quote:Op zondag 8 juni 2014 02:48 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo'n gezeik. Eerst was het mongolen, dat mocht niet en moest je geestelijk gehandicapt zeggen. Dat was op een gegeven moment ook weer fout en werd verstandelijk gehandicapt en volgens mij is die laatste term ook weer kwetsend.
Van ons mag je mongolen zeggen?quote:Op zondag 8 juni 2014 02:49 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Binnenkort zal schuimpje ook wel verboden worden, net als de negerzoenen.
Nu je zin, Fokforum??
Graag gedaan.quote:Op zondag 8 juni 2014 02:49 schreef liesje1979 het volgende:
Dat kwam vanuit een user trouwens en andere users sprongen daarop in en zo ontstond het. Het was geen modactie.
Je mag hier toch wel zegen wat je over bepaalde bewoners vindquote:Op zondag 8 juni 2014 02:49 schreef liesje1979 het volgende:
Dat kwam vanuit een user trouwens en andere users sprongen daarop in en zo ontstond het. Het was geen modactie.
Dat klinkt op zich heel positief, vooral dat je beter in je vel zit. Misschien kijken veel van de COSers ook te lang en dan ga je je wel overmatig ergeren aan bewoners. De redactie probeert de bewoners dan ook nog op te stoken zich nog iets irritanter te gedragen en dan krijg je COS-rage.quote:Op zondag 8 juni 2014 02:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bij DGK had ik het wel, de vibe, maar hier niet. Misschien zit ik inmiddels beter in mijn vel ofzo, ik weet echt niet wat het is. Mijn kijk er op is zo anders dan het overgrote deel van de COS. Ik zie mensen, en hun slechte kanten worden uitvergroot want je kan ze 24 uur per dag zien maar het blijven gewoon mensen. Niet veel slechter dan jij of ik. Denk ik.
Dat is het mooie. De dubbele laag.quote:Op zondag 8 juni 2014 02:50 schreef nachtzuster het volgende:
Oh, ik dacht schuimpjes zoals opvulling enzo, beeldvulling
Je mag zelfs elkaars moeder, vader, zus, broer, opa, oma, neef, nicht, tante, oom en kind uitschelden.quote:Op zondag 8 juni 2014 02:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Je mag hier toch wel zegen wat je over bepaalde bewoners vind
vind ik niet okquote:Op zondag 8 juni 2014 02:52 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je mag zelfs elkaars moeder, vader, zus, broer, opa, oma, neef, nicht, tante, oom en kind uitschelden.
Als het maar in de policy past.quote:Op zondag 8 juni 2014 02:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Je mag hier toch wel zegen wat je over bepaalde bewoners vind
Dat was zo ongeveer de insteek. Het begon ook als 'piepschuim'.quote:Op zondag 8 juni 2014 02:50 schreef nachtzuster het volgende:
Oh, ik dacht schuimpjes zoals opvulling enzo, beeldvulling
Kappen. Ik ben niet in de stemming.quote:Op zondag 8 juni 2014 02:52 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je mag zelfs elkaars moeder, vader, zus, broer, opa, oma, neef, nicht, tante, oom en kind uitschelden.
Slechte mop. Ik zou 't afsluiten.quote:Op zondag 8 juni 2014 02:27 schreef liesje1979 het volgende:
Hij kwam niet.
Hihaho.
graag zelfsquote:Op zondag 8 juni 2014 02:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
Dat mens of gedrocht wat zichzelf Billy noemt en met de poep van Ruud loopt te spelen dan mag ik toch en reactie geven hoe ranzig ik die mensen vind
Ah! Zat ik toch in de juiste richtingquote:Op zondag 8 juni 2014 02:54 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat was zo ongeveer de insteek. Het begon ook als 'piepschuim'.
Vooral de koeknuffelaars zijn voorzien van een extra laagje, lijkt het.quote:Op zondag 8 juni 2014 02:55 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Haha idd![]()
Kees kiest ze ook wel uit hoor soms, flinke schuimlaag
Die 2 lopen openlijk te verkondigen dat hij haar in de reet geneukt hebt en toen Robin een Playboy-reportage wou laten maken vonden ze dat dat niet bij Utopia past.quote:Op zondag 8 juni 2014 02:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
Dat mens of gedrocht wat zichzelf Billy noemt en met de poep van Ruud loopt te spelen dan mag ik toch en reactie geven hoe ranzig ik die mensen vind
Ik ben ook te lui om dat op te zoeken. Ik neem aan dat V voor varken staat?quote:Op zondag 8 juni 2014 02:57 schreef Baconbus het volgende:
Momenteel ben ik bezig aan de opmars van 'RKV'.
Piepschuim moest ik aan denken omdat je dat vaak in van die dozen hebt (electronica ofzo), en dan is 't vaak overbodig, 't heeft niet echt een functie, je kunt 't ook niet ergens voor gebruiken. En dat vond ik wel een mooie vergelijking met de bewoners en bijbehorende fans.quote:Op zondag 8 juni 2014 02:56 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ah! Zat ik toch in de juiste richting
Wasmachine.quote:Op zondag 8 juni 2014 02:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben ook te lui om dat op te zoeken. Ik neem aan dat V voor varken staat?
Gelukkig kwam Billy erin omdat ze duurzaam zo belangrijk vindt...quote:Op zondag 8 juni 2014 02:57 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Die 2 lopen openlijk te verkondigen dat hij haar in de reet geneukt hebt en toen Robin een Playboy-reportage wou laten maken vonden ze dat dat niet bij Utopia past.![]()
![]()
Dat lukt je goed jaquote:Op zondag 8 juni 2014 02:57 schreef Baconbus het volgende:
Momenteel ben ik bezig aan de opmars van 'RKV'.
Breekbaarquote:Op zondag 8 juni 2014 02:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Vooral de koeknuffelaars zijn voorzien van een extra laagje, lijkt het.
Als ik het over RKV zou hebben zou ik het zeker gebruiken, net zoals Vanflessaquote:Op zondag 8 juni 2014 02:59 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zag 'm al voorbij komen ja. Dat zijn de 'early adopters'.
Goed plan.quote:Op zondag 8 juni 2014 03:00 schreef Joezi het volgende:
Effe geen Utopio in deze SC trouwens. Bedankt.
Mooi gevonden!quote:Op zondag 8 juni 2014 02:58 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Piepschuim moest ik aan denken omdat je dat vaak in van die dozen hebt (electronica ofzo), en dan is 't vaak overbodig, 't heeft niet echt een functie, je kunt 't ook niet ergens voor gebruiken. En dat vond ik wel een mooie vergelijking met de bewoners en bijbehorende fans.
Ja volgens mij had ik Vanflessa, alleen toen had iemand anders 'Vanflassa', en op de manier waarop Vanessa dat zou uitspreken sprak me dat wel aan. Dus toen ben ik overgestapt.quote:Op zondag 8 juni 2014 03:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als ik het over RKV zou hebben zou ik het zeker gebruiken, net zoals Vanflessa![]()
Ook en ik overdrijf gewoon wat anderen constant doen, alleen dan op de favorietenquote:Op zondag 8 juni 2014 02:58 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Ben je daarom zo bozig bezig in de COS?
jammerquote:Op zondag 8 juni 2014 03:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ook en ik overdrijf gewoon wat anderen constant doen, alleen dan op de favorietenMaar ben niet zo vaak meer in de COS, kijk niet echt meer.
Je hebt nu ook wel een beetje status van een schwalbekoning.quote:Op zondag 8 juni 2014 03:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ook en ik overdrijf gewoon wat anderen constant doen, alleen dan op de favorietenMaar ben niet zo vaak meer in de COS, kijk niet echt meer.
ranzigequote:Op zondag 8 juni 2014 03:03 schreef Recce het volgende:
Maar kan iemand me even helpen met de R en de K in RKV?
Die kop van Isaquote:Op zondag 8 juni 2014 03:03 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je hebt nu ook wel een beetje status van een schwalbekoning.
Helpt ook niet mee.
Ik zeg Ik hou der van, andere naampjes gevenquote:Op zondag 8 juni 2014 03:01 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja volgens mij had ik Vanflessa, alleen toen had iemand anders 'Vanflassa', en op de manier waarop Vanessa dat zou uitspreken sprak me dat wel aan. Dus toen ben ik overgestapt.
Oorspronkelijk was het 'Ranzig', maar dat zit ook al een beetje opgesloten in 'Varken', dus toen ben ik overgestapt naar 'Rancuneus'.quote:Op zondag 8 juni 2014 03:03 schreef Recce het volgende:
Maar kan iemand me even helpen met de R en de K in RKV?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |