Jij bent dan ook een apart geval.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:25 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
nou ik kan het niet meer bijhouden zo snel gaat het
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
SPEEEEED CHAAAT WOOOOAAAAHHHHHH
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
SPEEEEED CHAAAT WOOOOAAAAHHHHHH
[ afbeelding ]
pffff das nou jammerquote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:43 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden, verdwijnt richting Noordzee zo te zien.
Mijn wekker ging om 14.45, 15.00 en 15.15 af, toen ben ik er maar uitgegaan.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
eeehhh, 10, 11.30, 13.30, 15.00 en ben er toen maar uitgegaan. te warm in bed
ze hebben vandaag 2 keer gezwommen, daar kikkeren ze enorm van op. 1 ligt languit en de ander is op een bonkje aan het knagen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Houden je hondjes het nog vol met dit weer
Mijn katten liggen languit gespreid over de vloer
Wekkers zijn ook handig, ik heb daar kinderen voorquote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:45 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Mijn wekker ging om 14.45, 15.00 en 15.15 af, toen ben ik er maar uitgegaan.
Aaaah ja dat is lekker voor ze.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ze hebben vandaag 2 keer gezwommen, daar kikkeren ze enorm van op. 1 ligt languit en de ander is op een bonkje aan het knagen.
En dan ga je er niet uit?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
mijn wekker ging om 9:30 af, toen was ik al drie uur klaar wakker
Dus je maakt het niet laat vandaag?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
mijn wekker ging om 9:30 af, toen was ik al drie uur klaar wakker
yep, je moet ze zien rennen als we bij hun zwemplekje aankomenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Aaaah ja dat is lekker voor ze.
En dan zijn ze ook lekker moe en kunnen beter slapen.
Eigenlijk net als bij mensen
Ik ga er meestal meteen uit, maar toch had ik voor de verandering eens uit willen slapen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En dan ga je er niet uit?
Als ik langer dan een uur wakker lig in bed kan ik er altijd maar beter uitgaan.
Hangt er vanaf.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:48 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dus je maakt het niet laat vandaag?
Dat is inderdaad irritant als je een vast ritme heb en je wilt dan uitslapen dan lukt dat meestal nooit.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ga er meestal meteen uit, maar toch had ik voor de verandering eens uit willen slapen.
Ik heb mn kat binnen gehaald, zat helemaal te hyperventileren met een opengesperd bekkie buiten.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Houden je hondjes het nog vol met dit weer
Mijn katten liggen languit gespreid over de vloer
Aaaaah schattig hoor, zie het weer voor me.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:48 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
yep, je moet ze zien rennen als we bij hun zwemplekje aankomen
Bonkje?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ze hebben vandaag 2 keer gezwommen, daar kikkeren ze enorm van op. 1 ligt languit en de ander is op een bonkje aan het knagen.
Ach gossie, ja is wel verstandig dan.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:50 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ik heb mn kat binnen gehaald, zat helemaal te hyperventileren met een opengesperd bekkie buiten.
Trek je scheur open festival?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:47 schreef Gert het volgende:
Bewolkt maar warm weer gehad aan de kust boven Alkmaar. Lelijk strand, doe mij maar Den Haag! Toen een klein buitje, en daarna brak de zon even door. Nu weer terug in Den Haag, prima festival weertje om zo lekker bier te gaan hijsen.
Ja het was zonniger voorspeld maar het is best oké dus niet zeiken.![]()
Tot zover het weer vanuit West-Nederland! Zorg dat je genoeg vocht binnen krijgt anders droog je uit. Cheers!![]()
[ afbeelding ]
Omgeving Rotterdam was het wel mooi. Mijn ouders zitten op de camping in Ouddorp (aan de kust) en daar was het ook minder.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:47 schreef Gert het volgende:
Bewolkt maar warm weer gehad aan de kust boven Alkmaar. Lelijk strand, doe mij maar Den Haag! Toen een klein buitje, en daarna brak de zon even door. Nu weer terug in Den Haag, prima festival weertje om zo lekker bier te gaan hijsen.
Ja het was zonniger voorspeld maar het is best oké dus niet zeiken.![]()
Tot zover het weer vanuit West-Nederland! Zorg dat je genoeg vocht binnen krijgt anders droog je uit. Cheers!![]()
[ afbeelding ]
Soxje is al 18!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ach gossie, ja is wel verstandig dan.
Ik vind het altijd zo zielig, met die dikke vachten en dan zo warm, je ziet ze puffen inderdaad, vooral de ouwetjes hier
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Aaaaah schattig hoor, zie het weer voor me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |