DoF en nog eentje staan uit, maar op sommige plekken krijg ik zulke bizarre lag, niet normaal.quote:Op maandag 16 juni 2014 00:15 schreef Vault-Boy het volgende:
Wat voor systeem heb jij?
Zoooooo zwaar is een ENB nou ook weer niet. Ik kan alle ENB's op ultra preset gewoon met 40 a 50 fps draaien.
Zet Depth of Field uit en je merkt meteen verschil.
Denk dat het door je videokaart komt. Die is nou niet echt super te noemen. Wil je echt alle grafische pracht super willen draaien dan heb je toch wel een kaart met 2GB nodig.quote:Op maandag 16 juni 2014 00:30 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
DoF en nog eentje staan uit, maar op sommige plekken krijg ik zulke bizarre lag, niet normaal.
HD7770 Ghz Edition (OCd)
8GB RAM
Win7 + Win8.1
Intel Core i5-3450 @3.6Ghz
ENB, is dat een geheugenvreter? Voor zover ik weet wordt VRAM gebruikt voor vooral textures, en zonder ENB lukt het super goed, maar zodra ik de kleurtjes verander, bam, weg met je FPS.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:29 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Denk dat het door je videokaart komt. Die is nou niet echt super te noemen. Wil je echt alle grafische pracht super willen draaien dan heb je toch wel een kaart met 2GB nodig.
Ik heb zelf een videokaart met 3GB geheugen en kan met gemak de zwaarste ENB's draaien met alle opties aan op 1920-1080 zonder lag. Dus misschien een keertje je videokaart upgraden. De rest van je systeem zit wel goed.
op die quest drukkenquote:Op maandag 16 juni 2014 23:28 schreef SherlockHolmes het volgende:
Hoe unmark ik een quest? Ik wil gewoon even exploren, zonder die irritante quest markers.
Gebeurt niets. Je moet volgens mij minstens 1 open quest hebben.quote:
Heb je iHUD?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:29 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Gebeurt niets. Je moet volgens mij minstens 1 open quest hebben.
Heb ik, maar ik had toch op iets anders gehoopt. Maar ja, zo erg is het nou ook weer nietquote:Op dinsdag 17 juni 2014 08:23 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Heb je iHUD?
want dan kun je gewoon je hud laten verdwijnen wanneer je het niet nodig hebt en weer tevoorschijn halen als het nodig is.
http://www.nexusmods.com/newvegas/mods/40340/?#
Bestaat het hele DC gedeelte uit eindeloos ondergronds rondzwerven?quote:Op maandag 30 juni 2014 21:24 schreef The_Substitute het volgende:
[positieve fallout3-modus]
Reilly's Rangers vond ik nog het leukst. Die hele route die uitgestippeld werd. En verder de meeste quests die te maken hebben met DC.
[/p. f3-modus]
Fallout 3
en als je het in je nvidia control panel veranderd dat die je kaart moet pakken?quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:20 schreef Mirel het volgende:
Zijn er hier laptopgebruikers die Fallout 3 spelen? Besloot het te downloaden omdat ik vroeger op de 360 3 nooit veel heb gespeeld. Bij New Vegas heb ik dan weer bijna alle quests een keer gedaan, bij 3 niet.
Anyway, ik heb een laptop met een onboard schijtding van Intel en een NVidia GT 635M die aangaat als je games speelt. Probleem is dat dat bij Fallout niet gebeurt. In de settings staat die kaart er gewoon niet bij. Hij default naar dat schijtding van Intel gelijk na het installeren, geen mods oid. Hij crashte toen ook gelijk na de install, en ik had toen d3d9.dll ergens vandaan moeten downloaden en in de install folder zetten. Bij de kaart stond nu niet meer het schijtding van Intel maar een random NVidia kaart die ik niet heb, een 7900 GS.
Het is ook niet zo dat hij ongeacht wat die settings zegt mijn NVidia kaart gebruikt. Ik heb even het icoontje in de taskbar gezet die oplicht als je de NVidia kaart gebruikt. Ik testte een andere game in windowed mode en kon zien dat het oplichtte, en dat is bij Fallout dus niet het geval. Ook heb ik in de naam van de 7900 GS in een .ini bestand aangepast naar mijn kaart, maar bij het opstarten stelt hij toch weer die andere in.
Het spel móet gewoon goed kunnen draaien op mijn laptop. Dishonored kan ik op max, Bioshock Infinite op max met 1360x768 lukt ook. Terwijl ik in Fallout 3 pas goeie performance heb op 1280x720 met settings op mid. Alles daarboven wordt al slechter. De recommended settings geven ook aan dat ik dit kan draaien, en op YouTube zie ik mensen met dezelfde videokaart op 1920x1080 op max alles draaien zonder problemen.
Kut Bethesda, schijnbaar hebben veel users hier last van, ook in Skyrim enzo![]()
Weet iemand een oplossing? Ben nog eigenlijk benieuwd of er hier iemand is met dezelfde videokaart, en of die me dan zijn d3d9.dll bestand kan geven.
Die toren waar de rijkelui zich hebben verschanstquote:Op maandag 30 juni 2014 19:13 schreef Quotidien het volgende:
Fallout 3 weer geinstalleerd en nu gewoon uitspelen.Wat zijn een paar goede quests (na de Survival Guide en andere quests in Megaton) om mee te beginnen?
ook nietquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:28 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
en als je het in je nvidia control panel veranderd dat die je kaart moet pakken?
Maarja heel veel side quests van New Vegas lijken ook wel heel erg op elkaar. Ga daar heen en pak dit op en breng het weer terug, of red een persoon en breng die persoon terug. Maar het is inderdaad wel een verschilletje jaquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:30 schreef kakner2 het volgende:
Fallout 3 heeft niet zoveel sidequests helaas. Lekker free roamen is wel leuk maar als je quests zoekt vind je er niet zoveel als in Vegas
[ afbeelding ]
Ik kan mij nog wel herinneren dat ik op een laptop met de rechtermuisknop op het icontje van een game kon klikken, waar ik dan in een sub-minutje kon kiezen tussen mijn Intel en Nvidia kaart. Misschien dat eens proberen?quote:
Die optie is er niet, en is eigenlijk hetzelde als via de Control Panel denk ik.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:53 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Ik kan mij nog wel herinneren dat ik op een laptop met de rechtermuisknop op het icontje van een game kon klikken, waar ik dan in een sub-minutje kon kiezen tussen mijn Intel en Nvidia kaart. Misschien dat eens proberen?
quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:28 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
en als je het in je nvidia control panel veranderd dat die je kaart moet pakken?
Zo, 4 DLL's geprobeerd ofzo, uiteindelijk werkte dezequote:Op zondag 24 augustus 2014 16:53 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Ik kan mij nog wel herinneren dat ik op een laptop met de rechtermuisknop op het icontje van een game kon klikken, waar ik dan in een sub-minutje kon kiezen tussen mijn Intel en Nvidia kaart. Misschien dat eens proberen?
quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:23 schreef Mirel het volgende:
[..]
[..]
Zo, 4 DLL's geprobeerd ofzo, uiteindelijk werkte dezehttp://www.nexusmods.com/fallout3/mods/17209/?
Ik speel het zelf niet meer, maar ik had altijd Fallout Wanderers Edition, Marts Mutant Mod, EVE, Weapon Mod Kits, Project Beauty, More Perks en ga zo maar doorquote:Op maandag 1 september 2014 00:29 schreef Typisch het volgende:
Fallout 3 op de 360 en op de PC al eens geprobeerd maar toen wist het mij niet te grijpen. Morgen weer eens een poging wagen op de PC. Iemand nog tips qua mods?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |