Ik denk dat ik dat bij het etentje wel ga doen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je kan mee naar buiten gaan roken? Niet om mee te roken, maar gewoon. Als dat scheelt...
Precies dat trieste 'ikke ikke ikke' gedrag dat ik bedoel. Klein irritant kind.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:42 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Ik zal nooit ophouden met topics openen. Als ik dat wil open ik een topic, ook in KLB. Als JIJ het niet wil zien, lees je het lekker niet! Zo simpel is het.
True, maar op het moment dat je je meer dan een maand van tevoren al zo druk zit te maken over een lullig avondje doorbijten is er wel iets niet helemaal in de haak.quote:
Tel daarbij op dat TS gewoon lichtelijk zwak begaafd is en de conclusie lijkt mij volkomen terecht.quote:Op zondag 8 juni 2014 10:29 schreef nietzman het volgende:
[..]
True, maar op het moment dat je je meer dan een maand van tevoren al zo druk zit te maken over een lullig avondje doorbijten is er wel iets niet helemaal in de haak.
Ja dat het niet normaal is lijkt me duidelijk. Maar dan kan je ook 'gewoon' last hebben van sociale fobie of iets anders. Mensen roepen mijns inziens te snel autisme zonder dat ze weten wat het precies inhoudt. "Oh iemand heeft moeite met sociaal contact? Autist." "Oh iemand heeft geen vrienden? Autist." Er zijn tal van mogelijke oorzaken en als het zo makkelijk was om een diagnose te stellen dan zou er geen 6 jaar lange studie aan gewijd zijn.quote:Op zondag 8 juni 2014 10:29 schreef nietzman het volgende:
[..]
True, maar op het moment dat je je meer dan een maand van tevoren al zo druk zit te maken over een lullig avondje doorbijten is er wel iets niet helemaal in de haak.
Dus met een ander praten kun je niet, maar je kan wel invullen wat ze van je denken? Dat klopt niet geheel lijkt mequote:Dat zie ik, dat voel ik, dat merk ik.
Denken te zien wat een ander van me vindt gezien zijn of haar gezicht/uitdrukking.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:22 schreef Prof_Hoax het volgende:
Maar je reageert niet op wat ik zeg. Jij kan bepalen wat een ander van je vindt, maar je kan er niet mee praten. Ik vind dat vreemd.
HIJ is degene die niet kan communiceren. HIJ is degene waarvan het gesprek het ene oor in en het andere oor uit gaat. HIJ is degene die niets (belangrijks) kan onthoudenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:45 schreef IkStampOpTacos het volgende:
De tering. Saaie doos. Niet eens de basis van communiceren onder de knie hebben. Hoe communiceer je met je vriend dan? Online zeker?
Ik heb al zo vaak een dergelijke gunst verleend. Allemaal met 1 uitkomst: Ik voel me ontzettend kut.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:49 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
Ik zou gewoon meegaan, zie het als een gunst voor je vriend, en misschien zouden zijn vrienden ook wel is zijn vriendin willen ontmoeten? En weten met wie hij samen is?
Ga toch weg met zulke ongelofelijk debiele sarcastische uitspraken!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:12 schreef Prof_Hoax het volgende:
Klinkt als een gezellige goede succesvolle relatie.
Heb je daar problemen mee? Zo ja: jouw probleem, niet het mijne.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:20 schreef CaptainSushi het volgende:
TS is iemand die heel onzeker word als ze aangesproken word in de bus of trein.
Daarom zet TS als ware autist meteen muziek op en kijkt de rest van de reis geforceerd naar buiten.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:27 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
HIJ is degene die niet kan communiceren. HIJ is degene waarvan het gesprek het ene oor in en het andere oor uit gaat. HIJ is degene die niets (belangrijks) kan onthouden
[..]
Ik heb al zo vaak een dergelijke gunst verleend. Allemaal met 1 uitkomst: Ik voel me ontzettend kut.
Ze hebben me ontmoet, een aantal jaar geleden. Das meer dan genoeg.
[..]
Ga toch weg met zulke ongelofelijk debiele sarcastische uitspraken!Jij weet geen fuck van onze relatie af!! Jij weet er geen fuck vanaf wat ik allemaal al voor vriend gedaan heb!! Dus hou je fucking smoel!
[..]
Heb je daar problemen mee? Zo ja: jouw probleem, niet het mijne.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:12 schreef Prof_Hoax het volgende:
Klinkt als een gezellige goede succesvolle relatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |