Oh, wat aso van jou.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Neuh ze had de lapo. Ik postte door het slotje.
Niks negatiefs over liesje.quote:
Stonden er ook zwerfkinderen achter een dranghek bij jou?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ook, gister gekregen. Meestal haal ik de 15 euro niet dus ik was helemaal blij.
jij kan posten als een topic eigenlijk al dicht is of niet?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Neuh ze had de lapo. Ik postte door het slotje.
Mods en (F)A's kunnen dat ja.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:53 schreef isax het volgende:
[..]
jij kan posten als een topic eigenlijk al dicht is of niet?
Nee nooit eigenlijk.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Niks negatiefs over liesje.
[..]
Stonden er ook zwerfkinderen achter een dranghek bij jou?
Yep, lastig vind ik dat.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:53 schreef isax het volgende:
[..]
jij kan posten als een topic eigenlijk al dicht is of niet?
Hoezo, als een topic uit de hand loopt,kun je er meteen een slot op gooien, en meteen een bericht er uit gooien waarom je deze geslot hebt.quote:
Sarcasm, bro.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hoezo, als een topic uit de hand loopt,kun je er meteen een slot op gooien, en meteen een bericht er uit gooien waarom je deze geslot hebt.
Limoncello!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niets van gemerkt tijdens het knuffelen.
Kijk 'm pronken.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niets van gemerkt tijdens het knuffelen.
Mijn moeder had laatst een fles in huis gehaald, kreeg ineens een cocktail met limoncello, witte bruiswijn en een bolletje citroenijsquote:
Ik probeer er meestal wel op te letten maar soms gaat dat niet. Vaak haal ik dan mijn post nog weg omdat ik het zo stom vind staan.quote:
Gert is daar ook erg goed/slecht inquote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik probeer er meestal wel op te letten maar soms gaat dat niet. Vaak haal ik dan mijn post nog weg omdat ik het zo stom vind staan.
Nice, ook al is het smerig.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mijn moeder had laatst een fles in huis gehaald, kreeg ineens een cocktail met limoncello, witte bruiswijn en een bolletje citroenijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |