abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140944765
Krijg je niet altijd een nieuw jaarcontract als je verhuist? Zo was het volgens bij mij wel bij UPC. Verhuizen is weer een jaar verlengen, tenminste zo brachten ze het aan de telefoon.
pi_140944861
Ik heb niet alles gelezen maar die gast heeft niet de waarheid vertelt. Dat contract is namelijk naamsgebonden en niet adresgebonden. Nog een keer bellen en hopen dat je niet zo'n idioot aanbied en anders zou ik een dreigen dat je een klacht in gaat dienen bij de geschillencommissie.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2014 08:54:02 ]
pi_140944883
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 22:37 schreef Dennism het volgende:
Wel grappig om te zien dat consumenten nu klagen over de regels bij verhuizingen (waar providers verplicht zijn om aan mee te werken) die een aantal jaar geleden juist bedongen zijn door consumenten organisaties omdat consumenten zoveel klaagden dat vooral ADSL providers te lastig konden doen bij verhuizingen (en het vrijgeven van lijnen na een verhuizing). Het kwam bijvoorbeeld vrij vaak voor dat bijv. KPN of insert andere provider een lijn niet wilde vrijgeven na een verhuizing van de vorige bewoner omdat de vorige bewoner nog een contract had, waardoor de nieuwe bewoner alleen bij KPN kon voortzetten (of een andere vorm van internet moest nemen), omdat KPN niet gedwongen kon worden om de lijn af te geven voordat het contract beeindigd is. Als ITér heb ik hier in het verleden bij het helpen van vrienden en bij zakelijke relaties (waar dit ook kon gebeuren) ook vrij vaak last van gehad.

Nu zie je hier een voorbeeld waarbij blijkt dat deze nieuwe regels goed werken (anders had de nieuwe bewoner in het huis van TS met problemen gezeten ipv TS). Bij ADSL moet je de verhuizing altijd gewoon erg goed voorbereiden, en tijdig aangeven wanneer je een lijn wil verhuizen om niet tegen dit soort zaken aan te lopen.
Al deze redenen zijn geen verklaring voor het ontbinden van zijn contract op papier en hem een boete te geven. Je kan ook het contract door laten lopen onder fysiek te leverend
pi_140944893
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 08:44 schreef stoeltafel het volgende:
Krijg je niet altijd een nieuw jaarcontract als je verhuist? Zo was het volgens bij mij wel bij UPC. Verhuizen is weer een jaar verlengen, tenminste zo brachten ze het aan de telefoon.
Ze worden getraind om het zo te zeggen, heb je de voorwaarden van je eerste contract erop nagekeken?
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 11 juni 2014 @ 13:02:57 #155
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_140951491
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 08:44 schreef stoeltafel het volgende:
Dat is bij een energiebedrijf toch ook niet? Daar neem je je contract gewoon mee. Is persoonsgebonden, niet adresgebonden.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_141010544
Waaaaaar is TS :')
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_141012898
TS was ruim een uur geleden nog online...
Somebody that I used to know
pi_141023202
ts moet gewoon even op de facebookpagina van telfort posten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')