Olifantjesquote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:26 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik ben altijd verliefd, vooral op mezelf, maar ik heb hier ook een slurfdiertje voor mijn genot
Katquote:
Hmm das ook uit de jaren 80 toch, dat mocht ik vroeger niet kijkenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:29 schreef ChocoFan het volgende:
En de serie Heroes vond ik ook geweldig op het laatste seizoen na
En V ook en en en zucht zoveel leuke series
V wel maar dat hebben ze in 2009 opnieuw gemaakt en was vet goedquote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hmm das ook uit de jaren 80 toch, dat mocht ik vroeger niet kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Braindead2000 op 07-06-2014 02:41:01 ]
V de remake neem ik aan. Ik heb me door het origineel geworsteld maar dat was echt drama.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:29 schreef ChocoFan het volgende:
En de serie Heroes vond ik ook geweldig op het laatste seizoen na
En V ook en en en zucht zoveel leuke series
pfffffquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Joezi op 07-06-2014 02:42:59 ]
Ik geloof het best Parlay vous ?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is een binnenpretje van ons door afgelopen nacht![]()
dat vind ik ook weer zo zielig voor de slurfquote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh sorry hoor![]()
Je had toch een schaar
Nee dat hoeft niet want ik ken ze inderdaad allemaalquote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:33 schreef rico80 het volgende:
[..]
V de remake neem ik aan. Ik heb me door het origineel geworsteld maar dat was echt drama.
Open deuren als battlestar galactica, stargate universe en caprica zal ik maar niet intrappen als je 4400 al kent.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐱
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:35 schreef isax het volgende:
[..]
doe daar even een spoiler overheen voordat iemand knockie ligt met een epelepsie aanval
Inderdaad jaquote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:35 schreef isax het volgende:
[..]
doe daar even een spoiler overheen voordat iemand knockie ligt met een epelepsie aanval
Arme slurfquote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
dat vind ik ook weer zo zielig voor de slurf
Photoshop was er al vroeg bijquote:
Elephantiasis. Kan komen door ontsteking aan lymphedinges, of, de creepy variant, door een stapel parasitaire wormen.quote:
lol vaagquote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:36 schreef rico80 het volgende:
[..]
http://www.randominc.net/spinninglady/
Enjoy
sorry, ging je bijna out?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:35 schreef isax het volgende:
[..]
al die zorgen ook, neem toch een guppiequote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:43 schreef isax het volgende:
ik zit te wachten tot mijn hond gaat slapen
volgens mij is ze high als een mofo
kan denk ik nog lang wachten
Goed verhaal vriend.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:43 schreef isax het volgende:
ik zit te wachten tot mijn hond gaat slapen
volgens mij is ze high als een mofo
kan denk ik nog lang wachten
zielig rondjes zwemmen in een komquote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:46 schreef Joezi het volgende:
[..]
al die zorgen ook, neem toch een guppie
nope, jij wel?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:49 schreef isax het volgende:
trouwens
heeft iemand de docu gezien the institute?
Waar ging het over?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:51 schreef isax het volgende:
[..]
ja
ik was echt geboeit.
misde mijn trein 2x omdat ik hem wilde afkijken.
[ Bericht 22% gewijzigd door Braindead2000 op 07-06-2014 03:00:12 ]
ja dusquote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
of krijgen we dan weer verschrikkelijke dingen te zien
alternate reality game.quote:
Ok nog 1 dan.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is nog goed ook![]()
Hou wel van drums
[ Bericht 22% gewijzigd door Braindead2000 op 07-06-2014 03:06:42 ]
ik vind dit enger dan horrorquote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:59 schreef isax het volgende:
[..]
alternate reality game.
was zeg maar een kunst project.
het zal vast een hoax zijn moet ik nog even vragen aan vriendin die daar woont.
Deze minderquote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 03:05 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]pfffff waarom kijk je daar naar? Inspiratie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij dezequote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is nog goed ook![]()
Hou wel van drums
Gewoon entertainment.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 03:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
pfffff waarom kijk je daar naar? Inspiratie?
Waarom ga je zelf niet drummen? In een fanfare ofzo?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 03:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ok weer wat geleerd![]()
Ik ben toch meer van dit soort drum acties
Vond ik altijd te nerderig vroeger en nu kan ik het niet meer met mijn handenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 03:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
Waarom ga je zelf niet drummen? In een fanfare ofzo?
Wat heb je met je handen dan?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 03:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vond ik altijd te nerderig vroeger en nu kan ik het niet meer met mijn handen
Er is zoveel op dit gebied ... Maar wel meestal wel leuk iddquote:Op zaterdag 7 juni 2014 03:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ok weer wat geleerd![]()
Ik ben toch meer van dit soort drum acties
Zover ik weet wel jaquote:Op zaterdag 7 juni 2014 03:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
oh minder, dat wordt ook steeds erger toch?
Nou, een paar lieve dan.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 03:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
oh minder, dat wordt ook steeds erger toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐱
Klopt, heel veel verschillende dingenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 03:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Er is zoveel op dit gebied ... Maar wel meestal wel leuk idd
aaaaahhhquote:Op zaterdag 7 juni 2014 03:17 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nou, een paar lieve dan.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 03:17 schreef GekkePoes het volgende:
[ afbeelding ]
en als je de foto goed draaitJe had hem al eerder geplaatst maar of zonder spoiler of ik had hem niet gezien, maar ik snapte hem de eerste keer dus niet en nu welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Wat een lieve hont.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 03:17 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nou, een paar lieve dan.
[ afbeelding ]
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 7 juni 2014 03:20 schreef chufi het volgende:
OK mooi geweest ... tijd om te slapen ... Laters allemaal
truste chufiquote:Op zaterdag 7 juni 2014 03:20 schreef chufi het volgende:
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 03:20 schreef chufi het volgende:
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 03:22 schreef Braindead2000 het volgende:
Nou ben ik even uitgegift en uitgezwaaid.
Niets schijnbaarquote:Op zaterdag 7 juni 2014 03:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wat boeit mij het nou wie er gaat slapen?
Zodat je weet wanneer je weer kan gaan postenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 03:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
En wat.....quote:Op zaterdag 7 juni 2014 03:24 schreef Parlay het volgende:
[..]
Zodat je weet wanneer je weer kan gaan posten
Yoquote:
het is om de teruglezers te sarren. Zwaaien in de COS is helemaal geweldig.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 03:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik wacht altijd tot het weer licht wordt.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 03:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zwaai ook altijd hoor en volgens mij zwaaide jij vannacht ook nog terug![]()
Watje is het, net zoals wijquote:Op zaterdag 7 juni 2014 03:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zwaai ook altijd hoor en volgens mij zwaaide jij vannacht ook nog terug![]()
Rellertquote:Op zaterdag 7 juni 2014 03:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
het is om de teruglezers te sarren. Zwaaien in de COS is helemaal geweldig.
Ik tegenwoordig ook geloof ikquote:Op zaterdag 7 juni 2014 03:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik wacht altijd tot het weer licht wordt.
Ja?quote:
Wie?quote:
Niet waar, je klikt ook op mijn YT'jes tochquote:Op zaterdag 7 juni 2014 03:29 schreef ChocoFan het volgende:
Deze loop ik nu ook al heel de week te luisteren als ik iets doe hiero
Mooi zo ook opgepleurd.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 03:31 schreef ChocoFan het volgende:
Ik verbied ruzie en ik ben weer de SC Queen dus luisteren allemaal
Aha, ok, ik wacht wel ff dan.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 03:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met mij, nu nog ff verzinnen waarover,
Lol nee ik bedoel hier in huis als ik niet achter de pc zit met mijn koptelefoon op of buiten op de scooter. en ja tuurlijk klik ik op jouw YTjesquote:Op zaterdag 7 juni 2014 03:31 schreef Parlay het volgende:
[..]
Niet waar, je klikt ook op mijn YT'jes toch
Mooi zoquote:Op zaterdag 7 juni 2014 03:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lol nee ik bedoel hier in huis als ik niet achter de pc zit met mijn koptelefoon op of buiten op de scooter. en ja tuurlijk klik ik op jouw YTjes
Heb er zelfs daardoor een paar gedownload
Ja, nou enquote:
Gelijk ook grote bek erbij.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 03:36 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ja, nou enWordt weer een gezellig weekend
Ach man, ga naar je moederquote:
Lolaquote:
Oja, dat ken ik wel, zo'n sleep van herinneringen aan bepaalde nummers. Ik heb dat met Blijf bij mij.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 03:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oeps, tot 5 jaar terug een geweldig liedje, kan er nu niet zo goed tegen
Jip en ja dat is ook zo'n liedje, toestand weerquote:Op zaterdag 7 juni 2014 03:50 schreef Parlay het volgende:
[..]
Oja, dat ken ik wel, zo'n sleep van herinneringen aan bepaalde nummers. Ik heb dat met Blijf bij mij.
That's life, ik had er niks van willen missen........achteraf danquote:Op zaterdag 7 juni 2014 03:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jip en ja dat is ook zo'n liedje, toestand weer
Klopt en nee want anders was ik nu niet wie ik wasquote:Op zaterdag 7 juni 2014 03:52 schreef Parlay het volgende:
[..]
That's life, ik had er niks van willen missen........achteraf dan
Truste, choco, sweet dreamsquote:Op zaterdag 7 juni 2014 03:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt en nee want anders was ik nu niet wie ik was
Maar ik denk dat ik toch maar eens mijn bed in moet gaan
Dus ik ga ook weer even zwaaien![]()
![]()
Jij zo ook slaap lekker Parlay![]()
![]()
Welterusten voor degene die nog online zijn
Ze heeft het toch niet door.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 04:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Beetje zwak om die 80 jarige demente erbij te halen.
Dat is het lullige begrijpen doen ze alles maar daarna is het snel weer vergeten.quote:
Je moeder zit op Fokquote:Op zaterdag 7 juni 2014 04:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is het lullige begrijpen doen ze alles maar daarna is het snel weer vergeten.
Met mijn schoonmoeder houd ik zuipwedstrijden.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 04:17 schreef Parlay het volgende:
[..]
Je moeder zit op Fok![]()
Hoi, mamma PietHij is wel leuk hoor, ik doe een beetje vervelend, maar dat komt door iets anders. Dag, mamma Piet
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 04:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met mijn schoonmoeder houd ik zuipwedstrijden.
Ik heb ook zo'n leuke, alleen ze zuipt niet, maar wint op andere fronten van mij.quote:
Damn met jou kun je geen ruzie maken.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 04:23 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n leuke, alleen ze zuipt niet, maar wint op andere fronten van mij.
Nee, dat is heel lastig inderdaad, er zijn wel praatgroepjes mocht je er echt last van hebben.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 04:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Damn met jou kun je geen ruzie maken.
Neuh niet nodig, ik vond het wel gezellig,quote:Op zaterdag 7 juni 2014 04:55 schreef Parlay het volgende:
[..]
Nee, dat is heel lastig inderdaad, er zijn wel praatgroepjes mocht je er echt last van hebben.
Siësta.quote:
en jij hebt dat nooit even uitgelegd?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 10:33 schreef DeZwabber het volgende:
Mijn vader zit nu al een paar jaar op Facebook. Hij komt er nu pas achter dat je op de homepagina van Facebook activiteit van anderen kan zien, voorheen ging hij er handmatig voor naar profielen van vrienden.
Ik vind het knap dat hij het zo lang heeft weten te negeren.
Ik wilde uitslapen maar de deurbel ging.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:54 schreef isax het volgende:
ik wilde uitslapen maar het weer zit een beetje tegen
is het zo erg?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vermijd alle facebookactiviteiten van mijn vader.
het is al 26 graden. zweet je je bed uit.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wilde uitslapen maar de deurbel ging.
Ik heb airco op m'n slaapkamer. Het was jarenlang niet uit te houden, zolderkamer (haha, FOK! cliché) met plat dak. Als de zon er op stond was het er warmer dan buitenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:01 schreef isax het volgende:
[..]
het is al 26 graden. zweet je je bed uit.
ik heb ook een airco alleen nog niet stof verwijderd.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb airco op m'n slaapkamer. Het was jarenlang niet uit te houden, zolderkamer (haha, FOK! cliché) met plat dak. Als de zon er op stond was het er warmer dan buiten
Goede gordijnen helpen een hoop als het echt te warm is. Dat en de airco.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:09 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb ook een airco alleen nog niet stof verwijderd.
was ik steeds te lui voor![]()
en als ik hem gewoon aan zou zetten krijg ik last van asthma
mijn kamer is het ook stuk warmer dan buiten omdat ik zo graag de kamer met 2 ramen wilde.
de zon staat er constant op.
goede gordijnen zijn overrated.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Goede gordijnen helpen een hoop als het echt te warm is. Dat en de airco.
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:12 schreef isax het volgende:
[..]
goede gordijnen zijn overrated.
mijn appartement heeft houten luiken.
geniaal.
is niet voor niets ook.quote:
Zitten ze aan de binnenkant trouwens? Ik kan me daar helemaal geen luiken herinnerenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:16 schreef isax het volgende:
[..]
is niet voor niets ook.
ik slaap met mijn luiken open vaak en dan word je echt je bed uitgedwongen door de zon vol op je.
ja aan de binnenkant.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zitten ze aan de binnenkant trouwens? Ik kan me daar helemaal geen luiken herinneren
Hmm, ik zou de luiken automatiseren met een lichtsensor. Maar ja, ik ben een beetje raar
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:25 schreef isax het volgende:
[..]
ja aan de binnenkant.
ik denk dat mijn huisbaas dat niet chill vind![]()
zijn hele nette mensen.
ik wil wel zelf de kozijnen fixen want het keukenraam is rot
ik wilde keer het raam open maken en toen viel die er uit.
zijn eigenlijk ook dicht geschroeft maar dat hield mij niet tegen.
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die oude schuiframen zijn wel tof, maar als ze al zo oud zijn dan wordt het een beetje eng om er aan te zitten, voor je het weet liggen je ramen op straat
die op mijn slaapkamer is ook zo makkelijk om te openenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die oude schuiframen zijn wel tof, maar als ze al zo oud zijn dan wordt het een beetje eng om er aan te zitten, voor je het weet liggen je ramen op straat
en ben je bekeerd?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:35 schreef sararaats het volgende:
vanmorgen Jehova's Getuigen aan de deur gehad
Mijn vader was ze eens zo zat dat hij na herhaalde keren waarschuwen dat ze niet meer langs hoefden te komen een emmer water over ze heeft gedumpt. Nooit meer gezienquote:
Ik hoop dat je refereert naar die meme, en niet serieus denkt dat een halve slag 360 graden is.quote:
mijn vader gaat er heel gemeen op in. vind het stiekem best zielig.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:42 schreef Voxs het volgende:
[..]
Mijn vader was ze eens zo zat dat hij na herhaalde keren waarschuwen dat ze niet meer langs hoefden te komen een emmer water over ze heeft gedumpt. Nooit meer gezien
Goedemiddag
hahaquote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:45 schreef isax het volgende:
[..]
mijn vader gaat er heel gemeen op in. vind het stiekem best zielig.
als ze door de straat lopen word hij al helemaal blij.
De meme inderdaad. Maar ik hoopte dat iemand zou happen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik hoop dat je refereert naar die meme, en niet serieus denkt dat een halve slag 360 graden is.
Dit ja, ik krijg altijd zo'n krantje en dan gaan ze weer weg. Enige nadeel is dat ze altijd op maandagochtend komen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:49 schreef Voxs het volgende:
[..]
haha
Bij mij komen ze ook, maar eigenlijk heel keurig. Ik zeg dat ik niet gelovig ben en niet geïnteresseerd ben en ze taaien netjes weer af. Heeft iets te maken met een opgetrokken wenkbrauw en vriendelijkheid zelve zijn
ik woonde heel kort langs een kerk tegen een industrie terreinquote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:49 schreef Voxs het volgende:
[..]
haha
Bij mij komen ze ook, maar eigenlijk heel keurig. Ik zeg dat ik niet gelovig ben en niet geïnteresseerd ben en ze taaien netjes weer af. Heeft iets te maken met een opgetrokken wenkbrauw en vriendelijkheid zelve zijn
zou ik ook zeggenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:50 schreef Peunage het volgende:
[..]
De meme inderdaad. Maar ik hoopte dat iemand zou happen.
Ja, als de sherlock polizei er achter komt...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je weet dat je straks weer op het matje moet komen he?
Dat gebeurt vast wel. Maar ze komen hier zelf niet.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:01 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja, als de sherlock polizei er achter komt...
Wie weet vanavond/vannacht nog welquote:
is serie op netflixquote:
Adembenemend schitterendquote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De vrouwen hebben toch bepaald dat ik me hier onderdanig uit moet laten?
Whehehe, gezellig babbelen over de prijs van Schultenbrau en zijn passie voor vlaggen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:36 schreef liesje1979 het volgende:
Whiiiiih! De vlaggetjes worden nu opgehangen. Gelijk sfeer!
En de vlaggetjesbuurman vroeg me voor een date. Ik zei nee, maar volgens hem moest ik er nog maar even over nadenken want hij werkt hard. Of ik ook werkte? Euh ja? Nou dan konden we wel even babbelen volgens hem. Toen vluchtte ik mijn huis in.
LOL! Zo zie ik het ook voor me ja.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Whehehe, gezellig babbelen over de prijs van Schultenbrau en zijn passie voor vlaggen.
HIJ WIL JE!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:36 schreef liesje1979 het volgende:
Whiiiiih! De vlaggetjes worden nu opgehangen. Gelijk sfeer!
En de vlaggetjesbuurman vroeg me voor een date. Ik zei nee, maar volgens hem moest ik er nog maar even over nadenken want hij werkt hard. Of ik ook werkte? Euh ja? Nou dan konden we wel even babbelen volgens hem. Toen vluchtte ik mijn huis in.
Soms moet je er wat moeite voor doen ja. Aan jou om te bepalen of het 't waard is.quote:
Nee ik voel me nog niet los van iemand.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Laat me raden, het 'voelde' niet goed?
Dat is lief. Dank je wel.quote:
Gevoelens, moeilijk soms.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee ik voel me nog niet los van iemand.
Meestal gooi ik ze weg. De vlaggetjes hou ik ook wel.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Absoluut.
Maar ik heb wel vlaggetjes.
Ik ook, gister gekregen. Meestal haal ik de 15 euro niet dus ik was helemaal blij.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik heb een hamster, die ik niet aan die zwerfkinderen heb gegeven die bij de uitgang van de appie staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |