quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Had ik ook
Inderdaad een kat in de boom en toen waren ze er niet meer
dat weet ik zo niet, ik vond het wel leuk. maar dat komt misschien omdat ik meestal wonquote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Had ik ook, wat een kutspel was dat en dat allemaal door de Honeymoon quiz
quote:
Deze versie... is niet echt anders dan hoe ik hem ken dus...quote:werd veel muziek bij ons gedraaid, vind deze versie alleen zo mooi
Girlpowerquote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:02 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
dat weet ik zo niet, ik vond het wel leuk. maar dat komt misschien omdat ik meestal won![]()
![]()
Ik bedoelde meer dat dit een live versie is. kon vroeger alleen de radio edit of hoe je dat noemtquote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:03 schreef Inodder het volgende:
[..]
[..]
Deze versie... is niet echt anders dan hoe ik hem ken dus...
(tenzij er tegen het einde nog iets verrassends zit)
90-70-90quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
Owja TT kan je niet zelf aanpassen, was wel haar fout. Heb jij het nummer van liesje?
die beesten zijn een heel ding in oost duitsland (ertsgebergte. spel het vast verkeerd)quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk nog nooit zoiets gezien, ik wist niet eens dat het bestond
woon jij dan vlak bij de grens van duitsland ofzo?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:58 schreef Voxs het volgende:
[..]Ik was er nog even en zag dit, dus nog even reageren.Die heb ik ook! Uit erfenis van mijn moeder. Als kind mee opgegroeid
Zo mooi hoe dat ronddraait.
Ik vind het een rotspel.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Had ik ook, wat een kutspel was dat en dat allemaal door de Honeymoon quiz
wij hadden een kerstboom met geen 1 kerstbal de 1ste meter vanaf de grond.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Had ik ook
Inderdaad een kat in de boom en toen waren ze er niet meer
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:05 schreef isax het volgende:
[..]
die beesten zijn een heel ding in oost duitsland (ertsgebergte. spel het vast verkeerd)
is allemaal handwerk, ben paar keer in zo'n werkplaats geweest en zo vet!
seiffen is een leuk klein dorpje en daar is alles zo, hebben ze zelfs een museum over houtsnijkunst.
ik ben een kerstnerd
Daarom heb ik nu bijna alleen nog maar plastic en piepschuimquote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
wij hadden een kerstboom met geen 1 kerstbal de 1ste meter vanaf de grond.
de hond vond het leuk om met de neus tegen een kerstbal aan te drukken, omdat dat bewoog.
en dan was het PATS stuk, en ging ie naar de volgende bal.![]()
sindsdien een klein kerstboompje op het dressoir.
Vooral als die poppetjes er af tyfde op de tafel, wat een klere herrie, bijna net zo erg als sjoelenquote:
Zullen die nog wat gaan doen, ik zeg nog meer alcohol erin en een triootje voor Isaquote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:06 schreef chufi het volgende:
Buurman en Buurman doen een likkende Lassie bij Isa ...
een paar is ok, maar met hem bleef je bezig.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Daarom heb ik nu bijna alleen nog maar plastic en piepschuim![]()
En elk jaar tikken ze er een paar uit, grrrr mormels
Isa houdt van mossels ?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zullen die nog wat gaan doen, ik zeg nog meer alcohol erin en een triootje voor Isa
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:07 schreef isax het volgende:
[..]
jij wint![]()
![]()
ik kreeg net een verjaardagskaart van mijn broer met fijn kerstfeest
Ik snap hetquote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
een paar is ok, maar met hem bleef je bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |