Heb nu deze op met een koptelefoonquote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:31 schreef Persefoneia het volgende:
Zo leuk, youtube, je belandt van het een in het andere.
Niet iedereen zal het leuk vinden, ik vind dit wel tof![]()
Ik ben ook kerstfreak hoor en aangezien ik nu 10 hoog woon en er geen kleine kinderen in de buurt wonen is bij mij de boel al voor sinterklaas versiert tegenwoordigquote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:36 schreef isax het volgende:
[..]
als je mij kent is dat niet raar![]()
mijn favo dorp is seiffen
ik spaar kerstpyramides
ik koop voor 5 dec al een kerstboom
waar ik dit jaar 600 kerstlichtjes in had
ik wil ook dan perse die ene dus dan moeten we een half uur rijden
daarnaast heb ik ook nog een kersttrein voor rond de kerstboom
en versier ik de voortuin ook nog eens alsof ik een amerikaan ben![]()
oh en ik vraag niets aan mijn broer behalve dat hij op eerste kerstdag thuis is
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je had de plaatjes die er op stonden moeten zien
Slaap lekker Omaquote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:42 schreef oma-Nijn het volgende:
Voor al mijn FOK-vrienden: oma gaat afsluiten. Welterusten
[ afbeelding ]
boeie ga je toch gewoon die 1 cent perquote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De verzendkosten vanuit Amerika zullen monsterlijk zijn
Ben je uit de poppenkast getyftquote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:42 schreef oma-Nijn het volgende:
[ afbeelding ]
ik ben echt heel ergquote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ben ook kerstfreak hoor en aangezien ik nu 10 hoog woon en er geen kleine kinderen in de buurt wonen is bij mij de boel al voor sinterklaas versiert tegenwoordig
Mijn woonkamer ondergaat dan een complete transformatie![]()
En lichtjes overal![]()
![]()
Ik vlucht al sinds 1999 (beide ouders overleden, dus niet leuk meer want familiefeest) naar (buddhistisch) Thailand met Kerst/Oud&Nieuw maar geen grotere kerstboom als op Bangkok airport, oftewel, er is geen ontkomen aan!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ben ook kerstfreak hoor en aangezien ik nu 10 hoog woon en er geen kleine kinderen in de buurt wonen is bij mij de boel al voor sinterklaas versiert tegenwoordig
Mijn woonkamer ondergaat dan een complete transformatie![]()
En lichtjes overal![]()
![]()
Ok jij wint, ik heb een neppertquote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:45 schreef isax het volgende:
[..]
ik ben echt heel erg![]()
ik hou alleen niet van dat kitscherige gedoe.
ik heb een echte kerstboom alleen classy ballen.
wel ieder jaar nieuwe![]()
en nieuwe kerstpyramide
met kaarsjes, niet op electrischeteit.
Nee kerst is niet te ontwijken maar ik snap je wel heel goed hoor.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:46 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ik vlucht al sinds 1999 (beide ouders overleden, dus niet leuk meer want familiefeest) naar (buddhistisch) Thailand met Kerst/Oud&Nieuw maar geen grotere kerstboom als op Bangkok airport, oftewel, er is geen ontkomen aan!
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:42 schreef oma-Nijn het volgende:
[ afbeelding ]
ja!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ik snap em,![]()
goo isaaaaaaaaa gooooo![]()
![]()
![]()
beter?
mietjes!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:48 schreef Persefoneia het volgende:
Slaap lekker voor alle mensen die al slapen gaan
Ik ga ook ff tukken!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:48 schreef Persefoneia het volgende:
Slaap lekker voor alle mensen die al slapen gaan
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:51 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ik ga ook ff tukken!Morgen 32 graden!
![]()
Night all!![]()
huh.... hoe kende jij hem dan?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:49 schreef ChocoFan het volgende:
Deze heb ik van de week ontdekt en heb hem inmiddels al vaak geluisterd, vind het zo mooi deze versie![]()
haha nee toch, MIEKEE!!!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:51 schreef chufi het volgende:
Kan iemand de titel aanpassen SC verwijzing is verdwenen
ik heb echt heel wat verschillende soorten ballen. ook papier mache enzo. die gaan er een keer in de zoveel jaar in.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ok jij wint, ik heb een neppert
2 zelfsook een witte met allemaal lampjes
En ieder jaar dezelfde ballen, hou van traditie ook al zei mijn dochter het afgelopen jaar, word het niet eens tijd voor nieuwe ballen![]()
Ik zei toen, ga maar lekker op jezelf wonen dan
issie bij de hells angels of no surrender?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:51 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik nog niet hoor.![]()
Mijn man is naar de motorclub en ik zou wachten.
Ik wil ik wil ik wil hihiquote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:52 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb echt heel wat verschillende soorten ballen. ook papier mache enzo. die gaan er een keer in de zoveel jaar in.
maar ik had ook mijn hippe periode maar die zijn weg.
ik wil altijd de mooiste en hoogste boom![]()
mijn ouders hebben heel hoog plafond dus dat komt goed uit.
ik ben ook al aan het bedenken hoe ik een kerstboom in mijn appartament krijg
Zijn wel heel leuk alleen met katten niet handigquote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:54 schreef isax het volgende:
[ afbeelding ]
deze dingen spaar ik![]()
zijn alleen zo verrekte duur
ik ben bang dat ik de trap af valquote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik wil ik wil ik wil hihi
Ik heb juist een kleinere aangeschaft 2 jaar geleden
En gewoon proppen om hem binnen te krijgen
Nepbomenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ok jij wint, ik heb een neppert
2 zelfsook een witte met allemaal lampjes
En ieder jaar dezelfde ballen, hou van traditie ook al zei mijn dochter het afgelopen jaar, word het niet eens tijd voor nieuwe ballen![]()
Ik zei toen, ga maar lekker op jezelf wonen dan
Satudaraquote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:53 schreef isax het volgende:
[..]
issie bij de hells angels of no surrender?
Ik heb werkelijk nog nooit zoiets gezien, ik wist niet eens dat het bestondquote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:54 schreef isax het volgende:
[ afbeelding ]
Takelen via het raamquote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:55 schreef isax het volgende:
[..]
ik ben bang dat ik de trap af valik heb een hele lijpe herenhuis trap.
maar ik ga het gewoon doen
word ook wat met de pupquote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zijn wel heel leuk alleen met katten niet handig
Onderin mijn boom hangen ook alleen plastic ballen
Gewoon zo'n ding in een strak netje kopenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:55 schreef isax het volgende:
[..]
ik ben bang dat ik de trap af valik heb een hele lijpe herenhuis trap.
maar ik ga het gewoon doen
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:51 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik nog niet hoor.![]()
Mijn man is naar de motorclub en ik zou wachten.
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:54 schreef isax het volgende:
[ afbeelding ]
Lol, nee altijd die kutnaalden in je voeten en overal en auw enzoquote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh god, welke film heb jij gekeken?
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:56 schreef isax het volgende:
[..]
word ook wat met de pup
dan moeten we steeds uit de woonkamer halen denk ik![]()
want zeg maar een kleine kost al 100 euro.
dit doet me denken aan een spel dat ik vroeger had, toren van pizza, met zulke poppetjes die je omste beurt op een richel moest zetten.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:54 schreef isax het volgende:
[ afbeelding ]
Had ik ook, wat een kutspel was dat en dat allemaal door de Honeymoon quizquote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
dit doet me denken aan een spel dat ik vroeger had, toren van pizza, met zulke poppetjes die je omste beurt op een richel moest zetten.
Ja want wonderen bestaan niet ...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Had ik ook, wat een kutspel was dat en dat allemaal door de Honeymoon quiz
Had ik ookquote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:01 schreef BoonDockSaint het volgende:
Mijn ouders hebben een doos met een stuk of 12 antieke kersballen die zijn echt mooi
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Had ik ook
Inderdaad een kat in de boom en toen waren ze er niet meer
dat weet ik zo niet, ik vond het wel leuk. maar dat komt misschien omdat ik meestal wonquote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
quote:
Deze versie... is niet echt anders dan hoe ik hem ken dus...quote:werd veel muziek bij ons gedraaid, vind deze versie alleen zo mooi
Girlpowerquote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:02 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
dat weet ik zo niet, ik vond het wel leuk. maar dat komt misschien omdat ik meestal won![]()
![]()
Ik bedoelde meer dat dit een live versie is. kon vroeger alleen de radio edit of hoe je dat noemtquote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:03 schreef Inodder het volgende:
[..]
[..]
Deze versie... is niet echt anders dan hoe ik hem ken dus...
(tenzij er tegen het einde nog iets verrassends zit)
90-70-90quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
Owja TT kan je niet zelf aanpassen, was wel haar fout. Heb jij het nummer van liesje?
die beesten zijn een heel ding in oost duitsland (ertsgebergte. spel het vast verkeerd)quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk nog nooit zoiets gezien, ik wist niet eens dat het bestond
woon jij dan vlak bij de grens van duitsland ofzo?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:58 schreef Voxs het volgende:
[..]Ik was er nog even en zag dit, dus nog even reageren.Die heb ik ook! Uit erfenis van mijn moeder. Als kind mee opgegroeid
Zo mooi hoe dat ronddraait.
Ik vind het een rotspel.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
wij hadden een kerstboom met geen 1 kerstbal de 1ste meter vanaf de grond.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Had ik ook
Inderdaad een kat in de boom en toen waren ze er niet meer
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:05 schreef isax het volgende:
[..]
die beesten zijn een heel ding in oost duitsland (ertsgebergte. spel het vast verkeerd)
is allemaal handwerk, ben paar keer in zo'n werkplaats geweest en zo vet!
seiffen is een leuk klein dorpje en daar is alles zo, hebben ze zelfs een museum over houtsnijkunst.
ik ben een kerstnerd
Daarom heb ik nu bijna alleen nog maar plastic en piepschuimquote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
wij hadden een kerstboom met geen 1 kerstbal de 1ste meter vanaf de grond.
de hond vond het leuk om met de neus tegen een kerstbal aan te drukken, omdat dat bewoog.
en dan was het PATS stuk, en ging ie naar de volgende bal.![]()
sindsdien een klein kerstboompje op het dressoir.
Vooral als die poppetjes er af tyfde op de tafel, wat een klere herrie, bijna net zo erg als sjoelenquote:
Zullen die nog wat gaan doen, ik zeg nog meer alcohol erin en een triootje voor Isaquote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:06 schreef chufi het volgende:
Buurman en Buurman doen een likkende Lassie bij Isa ...
een paar is ok, maar met hem bleef je bezig.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Daarom heb ik nu bijna alleen nog maar plastic en piepschuim![]()
En elk jaar tikken ze er een paar uit, grrrr mormels
Isa houdt van mossels ?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zullen die nog wat gaan doen, ik zeg nog meer alcohol erin en een triootje voor Isa
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:07 schreef isax het volgende:
[..]
jij wint![]()
![]()
ik kreeg net een verjaardagskaart van mijn broer met fijn kerstfeest
Ik snap hetquote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
een paar is ok, maar met hem bleef je bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |