Ik vlucht al sinds 1999 (beide ouders overleden, dus niet leuk meer want familiefeest) naar (buddhistisch) Thailand met Kerst/Oud&Nieuw maar geen grotere kerstboom als op Bangkok airport, oftewel, er is geen ontkomen aan!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ben ook kerstfreak hoor en aangezien ik nu 10 hoog woon en er geen kleine kinderen in de buurt wonen is bij mij de boel al voor sinterklaas versiert tegenwoordig
Mijn woonkamer ondergaat dan een complete transformatie![]()
En lichtjes overal![]()
![]()
Ok jij wint, ik heb een neppertquote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:45 schreef isax het volgende:
[..]
ik ben echt heel erg![]()
ik hou alleen niet van dat kitscherige gedoe.
ik heb een echte kerstboom alleen classy ballen.
wel ieder jaar nieuwe![]()
en nieuwe kerstpyramide
met kaarsjes, niet op electrischeteit.
Nee kerst is niet te ontwijken maar ik snap je wel heel goed hoor.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:46 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ik vlucht al sinds 1999 (beide ouders overleden, dus niet leuk meer want familiefeest) naar (buddhistisch) Thailand met Kerst/Oud&Nieuw maar geen grotere kerstboom als op Bangkok airport, oftewel, er is geen ontkomen aan!
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:42 schreef oma-Nijn het volgende:
Voor al mijn FOK-vrienden: oma gaat afsluiten. Welterusten
[ afbeelding ]
ja!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ik snap em,![]()
goo isaaaaaaaaa gooooo![]()
![]()
![]()
beter?
mietjes!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:48 schreef Persefoneia het volgende:
Slaap lekker voor alle mensen die al slapen gaan
Ik ga ook ff tukken!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:48 schreef Persefoneia het volgende:
Slaap lekker voor alle mensen die al slapen gaan
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:51 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ik ga ook ff tukken!Morgen 32 graden!
![]()
Night all!![]()
huh.... hoe kende jij hem dan?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:49 schreef ChocoFan het volgende:
Deze heb ik van de week ontdekt en heb hem inmiddels al vaak geluisterd, vind het zo mooi deze versie![]()
haha nee toch, MIEKEE!!!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:51 schreef chufi het volgende:
Kan iemand de titel aanpassen SC verwijzing is verdwenen
ik heb echt heel wat verschillende soorten ballen. ook papier mache enzo. die gaan er een keer in de zoveel jaar in.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ok jij wint, ik heb een neppert
2 zelfsook een witte met allemaal lampjes
En ieder jaar dezelfde ballen, hou van traditie ook al zei mijn dochter het afgelopen jaar, word het niet eens tijd voor nieuwe ballen![]()
Ik zei toen, ga maar lekker op jezelf wonen dan
issie bij de hells angels of no surrender?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:51 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik nog niet hoor.![]()
Mijn man is naar de motorclub en ik zou wachten.
Ik wil ik wil ik wil hihiquote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:52 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb echt heel wat verschillende soorten ballen. ook papier mache enzo. die gaan er een keer in de zoveel jaar in.
maar ik had ook mijn hippe periode maar die zijn weg.
ik wil altijd de mooiste en hoogste boom![]()
mijn ouders hebben heel hoog plafond dus dat komt goed uit.
ik ben ook al aan het bedenken hoe ik een kerstboom in mijn appartament krijg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |