3-de reden: omdat ik dat zeg.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:43 schreef 1-0-Ed het volgende:
Gewoon langs de randen leggen (waar je de marge hebt). Om 2 redenen;
Naja dan kan de vloer natuurlijk niet meer werken?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:43 schreef 1-0-Ed het volgende:
Gewoon langs de randen leggen (waar je de marge hebt). Om 2 redenen;
1) onder je vloer leggen is geen optie omdat 3,5mm te weinig speling geeft. (in het verleden heb ik dit wel kunnen doen met van die groene tegels als ondergrond - die zijn zo'n 10mm dik meen ik en kun je heel gemakkelijk snijden om een 'baan' aan te leggen.)
2) Plakplinten kun je gemakkelijk verwijderen indien noodzakelijk (sterker nog - plakplinten zijn makkelijk maar hebben de vervelende eigenschap dat ze altijd her en der loslaten. Je kunt dus altijd kabel verwijderen/verplaatsen/verleggen waar noodzakelijk.
Ik heb het zelf in mijn huidige woning ook om de rand heen lopen samen met speaker bedrading en dat gaat prima.
Success met het leggen!
In je zolderkamer van 3m2 hoeft dat inderdaad niet. In een grotere ruimte is 1cm wel zo slim.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:41 schreef hoas het volgende:
Dat gelul van 1 cm vrij, maar goed doe het maar kun je daar mooi je kabels kwijt
Handig dat veel plinten ook 1cm zijn. Latje van 0,5cm aan alle kanten is zat.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:07 schreef xaban06 het volgende:
[..]
In je zolderkamer van 3m2 hoeft dat inderdaad niet. In een grotere ruimte is 1cm wel zo slim.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |