Zozo, moeilijke shit hoorquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:40 schreef Rezania het volgende:
[..]Denk eerder maar aan genetische modificatie, productie van medicatie met bacteriën, genezen van kanker, dat soort dingen.
De naam wel, de bachelor zelf niet, die moet Nederlandstalig zijn volgens de wet. Literatuur is wel allemaal in het Engels, net zoals sommige practicumassistenten.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:41 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Is het ook nog in het Engels?![]()
De rest klinkt ook al ingewikkeld.
Computers kunnen ook moeilijke shit zijn, vraag maar aan de informaticastudenten van de TU.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:41 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Zozo, moeilijke shit hoor
Ik houd het wel gewoon bij computers
Ditquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:41 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Zozo, moeilijke shit hoor
Ik houd het wel gewoon bij computers
Ik zit niet op dat niveauquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Computers kunnen ook moeilijke shit zijn, vraag maar aan de informaticastudenten van de TU.
Mbo is niet moeilijkquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Computers kunnen ook moeilijke shit zijn, vraag maar aan de informaticastudenten van de TU.
quote:
Jullie zijn ook nodig, geen zorgen.quote:
Ik doe hbo hoorquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn ook nodig, geen zorgen.
Hoe oud ben je dan wel niet?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:44 schreef Rezania het volgende:
Ik begon trouwens ook op het vmbo. Alles is mogelijk dus.
Ik ben pas een eerstejaars hoor.quote:
Ik ben niet degene hier die hem gaat batsen hè.quote:
Ik wil wel bovenop hoor, ik ga mij niet anaal laten ontmaagden door een iel mannetje van 16quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:47 schreef Rezania het volgende:
Ik ben niet degene hier die hem gaat batsen hè.
Hij mag onderop ja.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:48 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ik wil wel bovenop hoor, ik ga mij niet anaal laten ontmaagden door een iel mannetje van 16
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:48 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ik wil wel bovenop hoor, ik ga mij niet anaal laten ontmaagden door een iel mannetje van 16
Zo bedoelde ik dat nietquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:48 schreef Rezania het volgende:
Ik wil wel bovenop hoor, ik ga mij niet ana
Je wil top zijn, ik begreep het wel hoor.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:50 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Je kan toch ook bovenop zitten en nog steeds een worst tussen je kadetjes krijgen.
quote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:50 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Je kan toch ook bovenop zitten en nog steeds een worst tussen je kadetjes krijgen.
Dacht dat je daarom zo'n smiley PI erbij deed
Oh, waarom gebruikte je dan die PI.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je wil top zijn, ik begreep het wel hoor.
Maar ik doe altijd liefquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:49 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ja, niet in eerste instantie in ieder geval
Misschien wat later, als je lief doet.
[..]
Dit, of zo'n vies zoetig mixdrankje, dan drink ik al het bier wel opquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:54 schreef Rezania het volgende:
Maar ga eerst maar eens bier leren drinken, anders komt er geen neukseks.
Nee, bier is gewoon vies puntquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:54 schreef Rezania het volgende:
Maar ga eerst maar eens bier leren drinken, anders komt er geen neukseks.
Haha, SadPanda de breezahslet.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:55 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Dit, of zo'n vies zoetig mixdrankje, dan drink ik al het bier wel op
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:58 schreef spambot31 het volgende:
[..]Dat is wel slecht ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:58 schreef spambot31 het volgende:
[..]Wtf is bacardiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anti-Turkije
Ik drink wel gewoon theequote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:58 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Kunnen we ons gezellig samen bezatten
Nou, je drinkt geen bier, weet niet wat baco is, en weet ook niet wat Bacardi is. Dus nee.quote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou, je drinkt geen bier, weet niet wat baco is, en weet ook niet wat Bacardi is. Dus nee.
3 keer ofzoquote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:01 schreef spambot31 het volgende:
Hoe vaak heb je eigenlijk al een biertje proberen te drinken?
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:05 schreef SadPanda het volgende:
[..]
En bij anderen meestal cola.
Soms drink ik ook chocolademelk
Warme chocolademelk met rumquote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:05 schreef SadPanda het volgende:
[..]
En bij anderen meestal cola.
Soms drink ik ook chocolademelk
Blablaquote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:03 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Meeste mensen doen er inderdaad wel wat langer over dan drie keer
Klinkt aantrekkelijkquote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:04 schreef spambot31 het volgende:
Ik wil je wel een cursus bier drinken geven, in natura betalen graag.
Red Bullquote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:08 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Dat heb ik dan nog nooit gehad, alleen jager met red bull.
GADVERDAMME MANquote:
Hij is 14 en hetero, negeren dus.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:10 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Oh ja, de TS laat zich ook weer even zien hoor.
quote:
3 keer ofzoquote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:06 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Hoe lang duurde het voordat jij het een beetje kon hebben om in je kont geneukt te worden?
Dat een emo noemen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:12 schreef spambot31 het volgende:
Ik heb een emo voor je gevonden.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat een emo noemen.Dit is een emo:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |