bijna op weg naar werk.. in mn zwarte kleren..quote:Op maandag 9 juni 2014 11:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Bijna metal of bijna lekker weer?
Lekker bakken en braden in zwartquote:Op maandag 9 juni 2014 11:39 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
bijna op weg naar werk.. in mn zwarte kleren..
Heuj, ik ben ook in Oldenzaalquote:Op maandag 9 juni 2014 12:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat'n hitte heej... en m'n ouders slepen me zometeen mee naar Oldenzaal om daar naar meubels en vinylvloeren te gaan kiek'nOlee.
Maar het belangrijkste is: GoT S04E09 binnensleuren
echt he pfffquote:Op maandag 9 juni 2014 11:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Lekker bakken en braden in zwart't is verdorie nu al 31 graden
Ja, mooi was datquote:
Ik was gewoon aan het werk. Alles ineens leegquote:Op maandag 9 juni 2014 15:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, mooi was datZat op dat moment in de auto. Al die fietsers
![]()
arme jijquote:Op maandag 9 juni 2014 19:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik moet nog beginnen.. om 9 uur
Ja, heeft weinig zin he, aangezien ik moet werkenquote:
jups spijtig.... voor k bij jou ben moet jij al naar t werk denk k..quote:Op maandag 9 juni 2014 19:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, heeft weinig zin he, aangezien ik moet werken
Over zo'n driekwartier ga ik er vandoor, jaquote:Op maandag 9 juni 2014 19:46 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
jups spijtig.... voor k bij jou ben moet jij al naar t werk denk k..
doen we andere keerquote:Op maandag 9 juni 2014 19:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Over zo'n driekwartier ga ik er vandoor, ja
jup kun je niet eens met mij terrassenquote:Op maandag 9 juni 2014 19:54 schreef Redbaron het volgende:
Om twee uur moeten beginnen zuigt big time!
quote:Op maandag 9 juni 2014 19:56 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
jup kun je niet eens met mij terrassen![]()
Niet dat je dat anders zou willen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |