SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Weet iemand een site waar je kunt vinden op welke verzamelalbums een bepaald nummer stond?
Ik had lang geleden een verzamelalbum (ik denk dat het een Thunderdome was) waar dit nummer op stond:
Wil die CD (de cover tenminste) graag weer terugvinden voor iets![]()
![]()
Fred![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Spotify zoekenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:25 schreef DutchSL het volgende:
Weet iemand een site waar je kunt vinden op welke verzamelalbums een bepaald nummer stond?
Ik had lang geleden een verzamelalbum (ik denk dat het een Thunderdome was) waar dit nummer op stond:
Wil die CD (de cover tenminste) graag weer terugvinden voor iets![]()
http://www.discogs.com/Va(...)egamix/release/86936quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:25 schreef DutchSL het volgende:
Wil die CD (de cover tenminste) graag weer terugvinden voor iets
Deze?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Nee, dat is hem niet. Zal eens verder op die site zoeken..quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://www.discogs.com/Va(...)egamix/release/86936
Deze?Geprobeerd, maar geen compleet archief.quote:![]()
Kijk hier even: http://www.muziekweb.nl/Link/U00000895336/POPULARquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, dat is hem niet. Zal eens verder op die site zoeken..
[..]
Geprobeerd, maar geen compleet archief.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Baasquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kijk hier even: http://www.muziekweb.nl/Link/U00000895336/POPULAR![]()
Dit was hem
http://www.muziekweb.nl/Link/JK59792
Dit is de eerste CD die ik ooit kocht![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:35 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Baas![]()
Dit was hem
http://www.muziekweb.nl/Link/JK59792
Dit is de eerste CD die ik ooit kocht![]()
GuRBuHquote:![]()
Shania Twain toenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:44 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Shania Twain toen
Nummer 7 was echt een hoerennummerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stuk dom gelul. Wel Witch Doctor
![]()
![]()
Dat nummer van de Guano Apes is de enige die ik nog in mijn collectie heb staanquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:47 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nummer 7 was echt een hoerennummerStuk dom gelul. Wel Witch Doctor
![]()
Maar die van de Chemical Brothers is ook nog steeds tof.![]()
Die film is net uit noob.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:49 schreef Zhano het volgende:
Tim, er is zeker nog geen goede release van 22 Jump?![]()
Guano Apes vond ik destijds kut, nu is het idd een van de betere nummers van die cdquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat nummer van de Guano Apes is de enige die ik nog in mijn collectie heb staan![]()
Maar die van de Chemical Brothers is ook tof.![]()
![]()
Ja in de Bioscoopquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:49 schreef Zhano het volgende:
Tim, er is zeker nog geen goede release van 22 Jump?![]()
![]()
Zei me zo niks qua naam, maar nu opgezocht en jaquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:47 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nummer 7 was echt een hoerennummerStuk dom gelul. Wel Witch Doctor
![]()
Hahaquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zei me zo niks qua naam, maar nu opgezocht en jaDie tanks als schoenen staan me meer bij dan die tetten
![]()
![]()
Die heb ik in FUT WC!!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:44 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Shania Twain toen
Shania Twain nu nog steeds niks mis mee, gofferdomme wa lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
1M coins nog maar 38 euro
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
jij bent echt raarquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
neuhquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:49 schreef Zhano het volgende:
Tim, er is zeker nog geen goede release van 22 Jump?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
banga!quote:![]()
ik zit nog te kloten in trainingquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:31 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Welke positie speelt jouw pro? En welke club heeft je gedraft?![]()
Zie nu pas dat ze al voorbij de 30 was toen ze doorbrak in Nederland, nu is ze 48 en ziet ze er nog zo uitquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:05 schreef Poepz0r het volgende:
Zou die kleine nog steeds raken hoor
[ afbeelding ]![]()
![]()
Jup ernstig lekkere MILFquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:35 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zie nu pas dat ze al voorbij de 30 was toen ze doorbrak in Nederland, nu is ze 48 en ziet ze er nog zo uitEn ze lijkt in haar gezicht veel op Sheryl Cole vind ik
![]()
![]()
Wie is dat dan?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jup ernstig lekkere MILFEn ze lijkt in haar gezicht veel op Sheryl Cole vind ik
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
niet echt nineties maar wel postwaardigquote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Even meer guilty pleasures uit de jaren 90 posten.
![]()
Dit vond ik vroeger geen goed nummer, maar ik wilde de clip wel heel graag op TMF zien. Toen fapte ik nog niet (ik had het nog niet ontdekt) Wel relevant met het weer voor morgen maar het is wel echt erg.![]()
Nog nooit gehoord/gezien ditquote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit vond ik vroeger geen goed nummer, maar ik wilde de clip wel heel graag op TMF zien. Toen fapte ik nog niet (ik had het nog niet ontdekt) Wel relevant met het weer voor morgen maar het is wel echt erg.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Bij nummer 13 moet ik aan dit nummer denken.. Die clip nu weer terugzienIk vond de Spice Girls zowel qua muziek als uiterlijk helemaal niks.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Even meer guilty pleasures uit de jaren 90 posten.
Beter deze dan:
![]()
I know. Ben nog bezig met research en regressie analyses.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Tim86 moet nog even zijn WK Poule invullenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bohhh geniale aanbieding: http://www.zalando.nl/nik(...)e-n1242d018-h11.html
NL thuisshirt voor het WK in de sale. 50% korting + 5e als je je opgeeft voor mailing extra als het goed is. Minder dan 40 euro dan
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wordt wel verleidelijkquote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:41 schreef Tim86 het volgende:
NL thuisshirt voor het WK in de sale. 50% korting + 5e als je je opgeeft voor mailing extra als het goed is. Minder dan 40 euro dan
[ afbeelding ]
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Zenit shirt dat ik besteld heb was met bedrukking maar 43 euro. Alleen de verzendkosten waren weer eens 30 euro.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:41 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
bier is lekker."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Ik ga zo verhuizen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 07:47 schreef Toefjes het volgende:
Alweer een uur aan de slag hier, slaapkoppen
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Maarja, wat doe je er mee na 23 juni.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:41 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Je gaat toch weleens buiten een balletje trappen met vrienden? En anders doe je hem lekker aan op Koningsdag o.i.d.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Maarja, wat doe je er mee na 23 juni.
[ Bericht 0% gewijzigd door x1N2ition op 07-06-2014 12:07:24 ]![]()
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Maarja, wat doe je er mee na 23 juni.
Moest net in de finale van de gold cup tegen dit![]()
2-1 verlorenecht elke bal die ik speelde zat hij tussen met ibarbo muriel of ramires
![]()
![]()
Die sla ik even op.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:04 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
2-1 verlorenecht elke bal die ik speelde zat hij tussen met ibarbo muriel of ramires
![]()
lolquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
De teringquote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:04 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:04 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
___
![]()
Al blaren op je handen Ozz?quote:Diego Ribas moet volgend seizoen gaan proberen om Dirk Kuyt in scoringspositie te brengen. De aanvallende middenvelder wordt al geruime tijd in verband gebracht met Fenerbahçe en Aziz Yildirim, de voorzitter van de Turkse kampioen, heeft zaterdag bekend gemaakt dat de deal rond is. De club zal het nieuws pas naar buiten brengen als al het papierwerk in orde is gemaakt.![]()
Dit is al bijna 3 weken oud nieuws.quote:
Yup, de club maakte toen een officieel bekend dat het de onderhandeling met Diego was begonnen. Dan is een transfer voor 99,99% afgerond. Alleen bij Belhanda vorig jaar winter ketste het op het laatste moment af omdat die gekke voorzitter van Montpellier meer geld ging vragen terwijl er al een overeenkomst was.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Nee, want ik heb bijna geen vrienden op FB.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:28 schreef Zhano het volgende:
Hele FB staat vol met elke poep en scheet van Pinkpop-gangersMeer mensen last van?
Ook geen foto's van chicks![]()
![]()
Nee. Ik heb geen feestende vrienden.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:28 schreef Zhano het volgende:
Hele FB staat vol met elke poep en scheet van Pinkpop-gangersMeer mensen last van?
![]()
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Nee gelukkig niet. Echt maar 5 min rijden of zo.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 08:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Sterkte! Moet je ver van waar je nu woont?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:
Wil jij vrienden worden?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Wat doe je er dan lang over. Je postte vanochtend alquote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet. Echt maar 5 min rijden of zo.![]()
![]()
Zitten wel een paar tussen die ik zou raken.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen zit ik op mijn verjaardag en met oud en nieuw altijd alleen
Busje ophalen, naar me oude huis rijden, busje vol gooien. Naar mijn nieuwe huis rijden. Alles uitladen en 3 hoog tillen. en dan 3x. En toen nog wat wezen eten en bed in elkaar gezet.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat doe je er dan lang over. Je postte vanochtend al
Vind het vrij snel eigenlijk.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ben zelf verhuizer geweest.. gaat meer om alles inpakken/inladen en weer uitpakken enzoquote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat doe je er dan lang over. Je postte vanochtend al![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:43 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Zitten wel een paar tussen die ik zou raken.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Busje ophalen, naar me oude huis rijden, busje vol gooien. Naar mijn nieuwe huis rijden. Alles uitladen en 3 hoog tillen. en dan 3x. En toen nog wat wezen eten en bed in elkaar gezet.
Vind het vrij snel eigenlijk.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:44 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ben zelf verhuizer geweest.. gaat meer om alles inpakken/inladen en weer uitpakken enzoHet was niet serieus, zit nu in mn 5e huis sinds het ouderlijk huis, weet wel hoe het werktquote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:44 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ben zelf verhuizer geweest.. gaat meer om alles inpakken/inladen en weer uitpakken enzo![]()
Neequote:Valt me ook wel mee ja.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Busje ophalen, naar me oude huis rijden, busje vol gooien. Naar mijn nieuwe huis rijden. Alles uitladen en 3 hoog tillen. en dan 3x. En toen nog wat wezen eten en bed in elkaar gezet.
Vind het vrij snel eigenlijk.![]()
Was trouwens ook alleen maar 2 kasten en een groot bedDe rest heb ik allemaal nieuw gekocht dus dat heb ik al staan. En van de rest nog wat dozen maar dat is zo gedaan.
Bohh, Diane is wel te doen. Yvonne en Nicole zijn ook niet verkeerd.quote:
ik heb er nog minderquote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen zit ik op mijn verjaardag en met oud en nieuw altijd alleen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:47 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Bohh, Diane is wel te doen. Yvonne en Nicole zijn ook niet verkeerd.![]()
![]()
Zitten er 2 in Heerenveen dan?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:14 schreef Zhano het volgende:
Speciaal voor een part watermeloen nog naar de andere Jumbo gefietst![]()
#negerproblems
Ik denk: ik ga even buiten in de zon liggen en tegelijk op die EA app maar die doet het weer eens niet.![]()
Jup.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zitten er 2 in Heerenveen dan?
Ik denk: ik ga even buiten in de zon liggen en tegelijk op die EA app maar die doet het weer eens niet.
En trouwens nee, ik ga nooit meer naar die kermis![]()
![]()
Dat ding dat zover omhoog gaatquote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jup.
En trouwens nee, ik ga nooit meer naar die kermisDat lijkt me echt eng.
![]()
inb4 penis jokesquote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat ding dat zover omhoog gaatDat lijkt me echt eng.
![]()
feest nog wat gisteren?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik weet niet hoe ik het anders moet noemen.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
hehequote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niet echt interessant. Slechte muziek.. en niet echt lekkere chicks gezien.in ieder geval gegaan
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Beviel het?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, alleen Radler wel eens geprobeerd.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Radler smaakt naar limonade manquote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niet echt, ik vind het niet echt vies maar ik zou het niet nog eens drinken.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Bier leer je drinkenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niet echt, ik vind het niet echt vies maar ik zou het niet nog eens drinken.Radler is net limonade btw dus wat dat betreft zou je het moeten lusten
![]()
![]()
Lijkt me echt een pauperteam.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:41 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Volgens futdb net onder 400k. Heb nu niet genoeg omdat ik nog andere teams heb.![]()
twitter:JoostFR010 twitterde op zaterdag 07-06-2014 om 16:28:02Piet Paulesma maakt me boos man ze zeggen mooi weer, eindstand zit ik in de regen op het strand reageer retweet
![]()
Vanmiddag die kleine in de tuin in zo'n opblaasbaar zwembad gezet, zelf in de ligstoel ernaast met een Montecristo en een grote fles Leffe Royale. Prachtweekend![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
![]()
gr grOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
als jij ?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:43 schreef Zhano het volgende:
[..]
En dan net zo ongeletterd worden als jij?![]()
Ongemakkelijk als je met 3 vrienden in een bioscoop zit en de hele zaal leeg is.
"Schattie patattiee O+ :@" - richolio![]()
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:49 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
Ongemakkelijk als je met 3 vrienden in een bioscoop zit en de hele zaal leeg is.![]()
![]()
Heb je je bioscoopbroek aan? Dan is het wel ongemakkelijk ja.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:49 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
Ongemakkelijk als je met 3 vrienden in een bioscoop zit en de hele zaal leeg is.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Iemand suggesties voor het middenveld? Formatie en aanval kan ook nog wel wat aan gesleuteld worden..![]()
Modric song en iniestaquote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:09 schreef Equis.Viris het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand suggesties voor het middenveld? Formatie en aanval kan ook nog wel wat aan gesleuteld worden..
Tevens een kutteamverdediging kan zoveel beter met filipe luis, pepe, en eventueel miranda
![]()
Workrates van je verdediging zijn wel redelijk verneuktquote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:09 schreef Equis.Viris het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand suggesties voor het middenveld? Formatie en aanval kan ook nog wel wat aan gesleuteld worden..
Middenvelders van BBVA vond ik allemaal maar mehh eigenlijk. Als je 4-3-3(4) zou spelen zou ik voor Iniesta op CAM gaan. Op CM lijkt hij me minder op zijn plek.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Modric, IF Herrera, Iniestaquote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:09 schreef Equis.Viris het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand suggesties voor het middenveld? Formatie en aanval kan ook nog wel wat aan gesleuteld worden..![]()
Dan weet je zeker dat hij overlopen zal worden idd.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:15 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Modric, IF Herrera, IniestaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Koekoek!![]()
Staat bovenaan bij http://futdb.net/Squads/EaSquadRanking. Kan natuurlijk ook offline matches zijn maar toch:
http://www.easports.com/f(...)fId=j17HpA28bxFE:360![]()
Nu snap ik het niet meer, je was toch arm?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:34 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Koekoek!![]()
Staat bovenaan bij http://futdb.net/Squads/EaSquadRanking. Kan natuurlijk ook offline matches zijn maar toch:
http://www.easports.com/f(...)fId=j17HpA28bxFE:360![]()
Op tijd passen dan maarquote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan weet je zeker dat hij overlopen zal worden idd.![]()
Heb al 87k! Goed op weg richting Zlatan!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:54 schreef Toefjes het volgende:
Oh, wacht, dacht dat je m gekocht had. Laat maar![]()
![]()
10%, dat is een goed begin. Nog 4 maandenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:56 schreef Zhano het volgende:
[..]
Heb al 87k! Goed op weg richting Zlatan!![]()
![]()
Haha neuh, echt geen zin meer om daar nog energie in te steken.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
10%, dat is een goed begin. Nog 4 maanden![]()
Zo gescript omg
ik voel de speler gewoon langzamer worden en hij selecteert hem gewoon niet
Ik wil graag alle gegevens van de maker van Fifa 14 fut![]()
tegen de muur die hondenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:05 schreef Pino0 het volgende:
Zo gescript omg
ik voel de speler gewoon langzamer worden en hij selecteert hem gewoon niet
Ik wil graag alle gegevens van de maker van Fifa 14 fut
Voor de ogen van hun familie![]()
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
tegen de muur die honden
Voor de ogen van hun familie![]()
Ze moeten eens een fifa maken zonder die Aids mongolen uit Engeland online. Laat ze lekker elkaar het leven zuur makenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:21 schreef Maver24 het volgende:
https://mobile.twitter.co(...)599254073344/photo/1
Custom Tournaments en Guest play in fifa 15![]()
Alle shit die ze vorig jaar hebben weggehaald brengen ze nu maar weer terugquote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:21 schreef Maver24 het volgende:
https://mobile.twitter.co(...)599254073344/photo/1
Custom Tournaments en Guest play in fifa 15
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jupquote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alle shit die ze vorig jaar hebben weggehaald brengen ze nu maar weer terug![]()
![]()
standaard toch sinds ze single matches hadden weggehaaldquote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alle shit die ze vorig jaar hebben weggehaald brengen ze nu maar weer terugnieuwe formule voor ze
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
inquote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:27 schreef Toefjes het volgende:
Zullen we allemaal Fifa 15 gaan boycotten?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik heb Zhano ook in mijn BSG 3-4-1-2 RPL team.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:27 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gemaakt. Gekut met hybrids zat en een paar spelers geintegreerd die ik al een tijdje wilde proberen.![]()
Kunnen we van die 60 euro bier of xtc pillen kopen. Al naar gelang de persoonlijke voorkeur is.quote:![]()
Heh, ik heb 'm ook net gekeken. Wat een ongelofelijke goede televisie. Ik ben echt onder de indruk en zeer te spreken over Kees. Arme Kees.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:04 schreef Toefjes het volgende:
Net de docu over Kees gekeken. Nu is het allemaal opeens een stuk minder grappig![]()
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb Zhano ook in mijn BSG 3-4-1-2 RPL team.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:30 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Niet echt, die 3 bronzes achterin zijn verrassend goed. Nog niet echt veel potjes met dat team gespeeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pic?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niet echt, die 3 bronzes achterin zijn verrassend goed. Nog niet echt veel potjes met dat team gespeeld.![]()
Ik vind het ook best zielig voor mammie. Beweren dat ze zo hard heeft getrokken aan zijn ontwikkeling dat je niet meer ziet dat hij autistisch isquote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:29 schreef QueZTone het volgende:
[..]
Heh, ik heb 'm ook net gekeken. Wat een ongelofelijke goede televisie. Ik ben echt onder de indruk en zeer te spreken over Kees. Arme Kees.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:![]()
al deze spelers had ik al in mijn club op Obinna en Guilherme na.
Nog niet eens chem styles gekocht![]()
![]()
Ik vind het altijd heel moeilijk om me in te leven bij dit soort dingen..heb echt geen idee hoe die Kees nou echt alles ervaart en in hoeverre je hem toch meer had kunnen vormen dan nu is gedaan. Nu domineert hij echt alles in zijn omgeving op een vrij onredelijke manier imo. Maar goed, zoals gezegd kan ik gewoon niet goed inschatten in hoeverre ze nu meer hadden kunnen doen in zijn opvoeding om er ondanks zijn autisme meer van te maken.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind het ook best zielig voor mammie. Beweren dat ze zo hard heeft getrokken aan zijn ontwikkeling dat je niet meer ziet dat hij autistisch isAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Inderdaad. Zou Kees niet ook gewoon kunnen werken? Collega's/vrienden/etc. Hij is behoorlijk nauwkeurig en exact. Teamplayer zal het niet zijn though.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd heel moeilijk om me in te leven bij dit soort dingen..heb echt geen idee hoe die Kees nou echt alles ervaart en in hoeverre je hem toch meer had kunnen vormen dan nu is gedaan. Nu domineert hij echt alles in zijn omgeving op een vrij onredelijke manier imo. Maar goed, zoals gezegd kan ik gewoon niet goed inschatten in hoeverre ze nu meer hadden kunnen doen in zijn opvoeding om er ondanks zijn autisme meer van te maken.![]()
GJE-keeper.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
al deze spelers had ik al in mijn club op Obinna en Guilherme na.
Nog niet eens chem styles gekochtOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Inderdaad, het is lastig om daar een voorstelling bij te maken. Die gast ligt gewoon wakker van het weer, echt bizar. Die ouders cijferen zich dus al 45 jaar weg voor hem, het zou wel heel pijnlijk zijn om te constateren dat ze daarbij alsnog "tekort" zijn geschotenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd heel moeilijk om me in te leven bij dit soort dingen..heb echt geen idee hoe die Kees nou echt alles ervaart en in hoeverre je hem toch meer had kunnen vormen dan nu is gedaan. Nu domineert hij echt alles in zijn omgeving op een vrij onredelijke manier imo. Maar goed, zoals gezegd kan ik gewoon niet goed inschatten in hoeverre ze nu meer hadden kunnen doen in zijn opvoeding om er ondanks zijn autisme meer van te maken.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Laat hem als tolk werken voor de Japanse ambassadequote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:41 schreef QueZTone het volgende:
[..]
Inderdaad. Zou Kees niet ook gewoon kunnen werken? Collega's/vrienden/etc. Hij is behoorlijk nauwkeurig en exact. Teamplayer zal het niet zijn though.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Tsjah, hoe kun je je als ouder nou ooit voorbereiden op zo'n kind? Een 'normaal' kind vind ik op het moment al doodengquote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Inderdaad, het is lastig om daar een voorstelling bij te maken. Die gast ligt gewoon wakker van het weer, echt bizar. Die ouders cijferen zich dus al 45 jaar weg voor hem, het zou wel heel pijnlijk zijn on te constateren dat ze daarbij alsnog "tekort" zijn geschoten![]()
![]()
Aandacht geven is 1 ding, maar als je iemand teveel gaat verwennen dan pakt dat ook verkeerd uit. Dat is toch een beetje het gevoel dat ik hier krijg.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Inderdaad, het is lastig om daar een voorstelling bij te maken. Die gast ligt gewoon wakker van het weer, echt bizar. Die ouders cijferen zich dus al 45 jaar weg voor hem, het zou wel heel pijnlijk zijn on te constateren dat ze daarbij alsnog "tekort" zijn geschotenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Janoquote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:27 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gemaakt. Gekut met hybrids zat en een paar spelers geintegreerd die ik al een tijdje wilde proberen.![]()
![]()
Laat me je gerust stellen, zij jou waarschijnlijk ookquote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:44 schreef Zhano het volgende:
[..]
Tsjah, hoe kun je je als ouder nou ooit voorbereiden op zo'n kind? Een 'normaal' kind vind ik op het moment al doodeng
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nog zo tegen Sen gezegd dat ie dat thuis niet mocht vertellenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Laat me je gerust stellen, zij jou waarschijnlijk ook![]()
![]()
Zijn gezicht sprak boekdelenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:47 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nog zo tegen Sen gezegd dat ie dat thuis niet mocht vertellen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Binnenkort weer tijd voor een nieuwe telefoon. Abonnement loopt af binnenkort. Samsung Galaxy S3 heb ik nu. Zeer goed apparaatje![]()
S5quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:52 schreef Maver24 het volgende:
Binnenkort weer tijd voor een nieuwe telefoon. Abonnement loopt af binnenkort. Samsung Galaxy S3 heb ik nu. Zeer goed apparaatje![]()
![]()
Ribéry en Reus blijven dus ook thuis. Het kan aan mij liggen, maar zo erg als nu was het toch op vorige eindtoernooien niet?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
ben je niet vergeten een vraag te stellen?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:52 schreef Maver24 het volgende:
Lensquote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:53 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Geen verkeerde starterpack...![]()
![]()
![]()
"Hoe ga ik dat bekostigen"?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ben je niet vergeten een vraag te stellen?![]()
kloptquote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ribéry en Reus blijven dus ook thuis. Het kan aan mij liggen, maar zo erg als nu was het toch op vorige eindtoernooien niet?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij wil bij deze alvast iedereen bedanken voor de bijdrage.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ben je niet vergeten een vraag te stellen?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die Kees is wel erg betuttelt, en vooral afgeschermd van bijna alles, wat het er volgens mij alleen maar erger op maakt zeker na zoveel jaar..
Deze docu is ook erg interresant en indrukwekkend gaat ook over een autist
http://www.documentairenet.nl/review/de-regels-van-matthijs/![]()
Kwam die gast niet een keer bij DWDD? Ik ken hem ergens van...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:57 schreef esox83 het volgende:
Die Kees is wel erg betuttelt, en vooral afgeschermd van bijna alles, wat het er volgens mij alleen maar erger op maakt zeker na zoveel jaar..
http://www.documentairenet.nl/review/de-regels-van-matthijs/NAC Breda
Rèsbaarge![]()
1 Docu over een autist, en 2 FUT topics is wel genoeg voor 1 dag.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:57 schreef esox83 het volgende:
http://www.documentairenet.nl/review/de-regels-van-matthijs/![]()
Jij weigert je ook gewoon aan te passen voor andere mensen hequote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:58 schreef Maver24 het volgende:
Zit te kijken naar filmpje van de Huawei p7. Das ook wel een strak telefoontje
Al is het maar een beetje.![]()
beetje provoceren. Hoort er bij hier.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij weigert ook gewoon aan te passen voor andere mensen he
Al is het maar een beetje.![]()
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:09 schreef esox83 het volgende:
Helemaal geen nieuwe telefoon, waterstofbom op die wajong
Staken vanwege hagel
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
nou nou nouquote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:09 schreef Maver24 het volgende:
Dikke hagelstenen bij belgie tunesie. Zo groot als eieren
Ze zijn wel echt groot ja
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Echt bizarre beelden
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Sport1/Sporzaquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zo zag het er ongeveer uit op het veld:
Tijdje terug zat ik op de fiets met een harde hagelbui..dan zie je echt niks meer. Die dingen komen ook zo hard aan
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:09 schreef esox83 het volgende:
Helemaal geen nieuwe telefoon, waterstofbom op die wajongProleten!
![]()
Klose?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:15 schreef Kamikazie het volgende:
Weetjes vraag; speler met de meeste interlands acher zijn naam op dit WK?![]()
Casillas?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:15 schreef Kamikazie het volgende:
Weetjes vraag; speler met de meeste interlands acher zijn naam op dit WK?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Casillasquote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:15 schreef Kamikazie het volgende:
![]()
Robbenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:15 schreef Kamikazie het volgende:
Ook als je google hebt gebruikt? Ik kan wel een koelkast gebruiken zeg!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:19 schreef Kamikazie het volgende:
Het is Casillas dus
10 punten en door voor de koelkast voor de winnaarsssss![]()
Dan ga je door voor de 10 bier en twee hoeren. Maar jij mag kiezen wat je wil hoorquote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ook als je google hebt gebruikt? Ik kan wel een koelkast gebruiken zeg!![]()
![]()
Doe dan maar de hoeren. Doe ik liever samen met coke in plaats van bierquote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dan ga je door voor de 10 bier en twee hoeren. Maar jij mag kiezen wat je wil hoor![]()
![]()
Dan ligt de value toch wel bij de hoeren.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dan ga je door voor de 10 bier en twee hoeren. Maar jij mag kiezen wat je wil hoorAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
En wat nou als het aidshoeren zijn?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan ligt de value toch wel bij de hoeren.![]()
RIsico van het fuck vakquote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En wat nou als het aidshoeren zijn?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Goverdomme Kamikazie, waarom wil je me nou aidshoeren aansmerenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En wat nou als het aidshoeren zijn?![]()
![]()
Kende de wajong in jonguh.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Goverdomme Kamikazie, waarom wil je me nou aidshoeren aansmeren![]()
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Chill. Wil ook wel een nieuw telefoontje
#Lachenopzaterdagavond![]()
Naar binnen kappend en schietend.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Dat is met Robben in fut wc zo dodelijkquote:je krijgt hem ook slecht van de bal, denk dat Hulk in wc ook wel lekker speelt
![]()
Ik had het meer over IRL, dat is zo'n beetje zijn handelsmerk.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:37 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Sterk en zijn stats zien er verleidelijk uit.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Ik kijk niet naar de Russische competitie, alleen die van het Braziliaanse elftal soms.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik had het meer over IRL, dat is zo'n beetje zijn handelsmerk."Schattie patattiee O+ :@" - richolio![]()
Diego Costa in de basis bij Spanje. Kijken of hij het nu een keer langer dan 20 minuten vol kan houden
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
onsball.com is dood?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Welke?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:02 schreef Dudeweiser het volgende:
ik ben echt geniaal
week voor mijn tentamens 3 games bestellen
Maakt dat uit? Ik heb volgende week ook tentamens, dus vandaag ook weer huis opgeruimd, afgewassen etc etcquote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:02 schreef Dudeweiser het volgende:
ik ben echt geniaal
week voor mijn tentamens 3 games bestellen![]()
![]()
Wat denk je? Zie je ergens pindakaas staan?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hee broodjesmeerkaas leuke naam, heb je ook pindakaas?
Wij zouden wel een goeie mix zijn.
broodjesminderkaas dan?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:06 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Wat denk je? Zie je ergens pindakaas staan?
Wij zouden wel een goeie mix zijn.![]()
Die Most Wanted is tofquote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
RDR, COD MW2 en NFS Most Wanted 2005RDR wil ik ook nog een keer halen.
![]()
Waarom geen Forza?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
RDR, COD MW2 en NFS Most Wanted 2005![]()
heb ik allemaal al johquote:precies, daarom wilde ik weer wat herinneringen ophalenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:07 schreef Zhano het volgende:
[..]
Die Most Wanted is tofRDR wil ik ook nog een keer halen.
![]()
![]()
Diego Costa al na 3 minuten een pingel versierd, maar keeper deed niets fout. Schele scheids. Fabregas schiet de pingel over, dus gerechtigheid.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik had ook nog MW2 liggen die ik nooit gebruik.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
RDR, COD MW2 en NFS Most Wanted 2005quote:
Kijk naar zo'n stream van Belgium vs Tunesia maar hoor telkens Messi, Di Maria, Aguero, etc. Geluid matched niet met de wedstrijd![]()
![]()
Ronaldo en Messi in 1 team is dikke jizz. Ook meteen de cup gewonnen.
Wat ga je doen met de 6K?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:14 schreef Ozz-03 het volgende:
Ronaldo en Messi in 1 team is dikke jizz. Ook meteen de cup gewonnen.![]()
![]()
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
6K?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Offline cup dit dat.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Kan er iemand voor mij een leuk silver/gold teampje maken met een of twee 5* skillers?
Een hybrid met ibra zou vet zijn![]()
![]()
Als ik straks op mijn pc zit en niemand anders heeft interesse om het te doen, zal ik het wel even proberen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:22 schreef rolls-reus het volgende:
Kan er iemand voor mij een leuk silver/gold teampje maken met een of twee 5* skillers?
Een hybrid met ibra zou vet zijn
En formatie?"Schattie patattiee O+ :@" - richolio![]()
ohquote:
Daar laat ik je vrij inquote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:24 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Als ik straks op mijn pc zit en niemand anders heeft interesse om het te doen, zal ik het wel even proberen.
En formatie?moet natuurlijk wel een hybrid zijn
![]()
![]()
Zal zo even kijken, dus Ibra + 2 skillers. Geen budget neem ik aan, na al die teams die ik van je heb zien langskomen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:26 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Daar laat ik je vrij inmoet natuurlijk wel een hybrid zijn
Neeuh budget doen we niet aan. Wil het afwisselen met ditquote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:28 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Zal zo even kijken, dus Ibra + 2 skillers. Geen budget neem ik aan, na al die teams die ik van je heb zien langskomen.![]()
![]()
![]()
Haal TOTS Willy joh, is cheapquote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:30 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Neeuh budget doen we niet aan. Wil het afwisselen met dit
[ afbeelding ]
Wel lekkere jumping bij je CB's.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb offline nog niet gespeeld. Online lukte vandaag ook voor het eerst, heb wel wat kut potjes gespeeld, maar Ronaldo en Messi zijn wel echte bazen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is de enige cup die ik kan winnenWat een tyfes volk speelt er online zeg
Ziet er leuk uit, alleen heb zelf niks met Hernanes. Al moet dat hier haast wel.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:30 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Neeuh budget doen we niet aan. Wil het afwisselen met dit
[ afbeelding ]
Wie is TOTS Willy?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Haal TOTS Willy joh, is cheap
Wel lekkere jumping bij je CB's.![]()
En IF Montero.. die staat nog steeds op mijn 'to try' lijst trouwens.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel lekkere jumping bij je CB's.![]()
William Carvalhoquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Fifa is een niet zo`n prettig spel.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Kan ik wel even naar kijken ja. 60k op de psquote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel lekkere jumping bij je CB's.
Vind de cb's ook niet ideeal nee.. Weet jij iets beters? Het liefst 1 silver en 1 gold![]()
![]()
Heb ik twee kansen gegeven en heeft ze beide verpest dus daar ga ik mn coins niet aan verspillenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En IF Montero.. die staat nog steeds op mijn 'to try' lijst trouwens.![]()
![]()
Zilver is lastig. Gewoon lekker MOTM Boateng neerzetten.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:35 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Kan ik wel even naar kijken ja. 60k op de ps
Vind de cb's ook niet ideeal nee.. Weet jij iets beters? Het liefst 1 silver en 1 gold
Was hij niet goed dan?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:36 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Heb ik twee kansen gegeven en heeft ze beide verpest dus daar ga ik mn coins niet aan verspillen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: