SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Weet iemand een site waar je kunt vinden op welke verzamelalbums een bepaald nummer stond?
Ik had lang geleden een verzamelalbum (ik denk dat het een Thunderdome was) waar dit nummer op stond:
Wil die CD (de cover tenminste) graag weer terugvinden voor iets![]()
![]()
Fred![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Spotify zoekenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:25 schreef DutchSL het volgende:
Weet iemand een site waar je kunt vinden op welke verzamelalbums een bepaald nummer stond?
Ik had lang geleden een verzamelalbum (ik denk dat het een Thunderdome was) waar dit nummer op stond:
Wil die CD (de cover tenminste) graag weer terugvinden voor iets![]()
http://www.discogs.com/Va(...)egamix/release/86936quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:25 schreef DutchSL het volgende:
Wil die CD (de cover tenminste) graag weer terugvinden voor iets
Deze?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Nee, dat is hem niet. Zal eens verder op die site zoeken..quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://www.discogs.com/Va(...)egamix/release/86936
Deze?Geprobeerd, maar geen compleet archief.quote:![]()
Kijk hier even: http://www.muziekweb.nl/Link/U00000895336/POPULARquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, dat is hem niet. Zal eens verder op die site zoeken..
[..]
Geprobeerd, maar geen compleet archief.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Baasquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kijk hier even: http://www.muziekweb.nl/Link/U00000895336/POPULAR![]()
Dit was hem
http://www.muziekweb.nl/Link/JK59792
Dit is de eerste CD die ik ooit kocht![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:35 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Baas![]()
Dit was hem
http://www.muziekweb.nl/Link/JK59792
Dit is de eerste CD die ik ooit kocht![]()
GuRBuHquote:![]()
Shania Twain toenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:44 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Shania Twain toen
Nummer 7 was echt een hoerennummerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stuk dom gelul. Wel Witch Doctor
![]()
![]()
Dat nummer van de Guano Apes is de enige die ik nog in mijn collectie heb staanquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:47 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nummer 7 was echt een hoerennummerStuk dom gelul. Wel Witch Doctor
![]()
Maar die van de Chemical Brothers is ook nog steeds tof.![]()
Die film is net uit noob.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:49 schreef Zhano het volgende:
Tim, er is zeker nog geen goede release van 22 Jump?![]()
Guano Apes vond ik destijds kut, nu is het idd een van de betere nummers van die cdquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat nummer van de Guano Apes is de enige die ik nog in mijn collectie heb staan![]()
Maar die van de Chemical Brothers is ook tof.![]()
![]()
Ja in de Bioscoopquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:49 schreef Zhano het volgende:
Tim, er is zeker nog geen goede release van 22 Jump?![]()
![]()
Zei me zo niks qua naam, maar nu opgezocht en jaquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:47 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nummer 7 was echt een hoerennummerStuk dom gelul. Wel Witch Doctor
![]()
Hahaquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zei me zo niks qua naam, maar nu opgezocht en jaDie tanks als schoenen staan me meer bij dan die tetten
![]()
![]()
Die heb ik in FUT WC!!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:44 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Shania Twain toen
Shania Twain nu nog steeds niks mis mee, gofferdomme wa lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
1M coins nog maar 38 euro
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
jij bent echt raarquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
neuhquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:49 schreef Zhano het volgende:
Tim, er is zeker nog geen goede release van 22 Jump?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
banga!quote:![]()
ik zit nog te kloten in trainingquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:31 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Welke positie speelt jouw pro? En welke club heeft je gedraft?![]()
Zie nu pas dat ze al voorbij de 30 was toen ze doorbrak in Nederland, nu is ze 48 en ziet ze er nog zo uitquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:05 schreef Poepz0r het volgende:
Zou die kleine nog steeds raken hoor
[ afbeelding ]![]()
![]()
Jup ernstig lekkere MILFquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:35 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zie nu pas dat ze al voorbij de 30 was toen ze doorbrak in Nederland, nu is ze 48 en ziet ze er nog zo uitEn ze lijkt in haar gezicht veel op Sheryl Cole vind ik
![]()
![]()
Wie is dat dan?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jup ernstig lekkere MILFEn ze lijkt in haar gezicht veel op Sheryl Cole vind ik
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
niet echt nineties maar wel postwaardigquote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Even meer guilty pleasures uit de jaren 90 posten.
![]()
Dit vond ik vroeger geen goed nummer, maar ik wilde de clip wel heel graag op TMF zien. Toen fapte ik nog niet (ik had het nog niet ontdekt) Wel relevant met het weer voor morgen maar het is wel echt erg.![]()
Nog nooit gehoord/gezien ditquote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit vond ik vroeger geen goed nummer, maar ik wilde de clip wel heel graag op TMF zien. Toen fapte ik nog niet (ik had het nog niet ontdekt) Wel relevant met het weer voor morgen maar het is wel echt erg.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Bij nummer 13 moet ik aan dit nummer denken.. Die clip nu weer terugzienIk vond de Spice Girls zowel qua muziek als uiterlijk helemaal niks.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Even meer guilty pleasures uit de jaren 90 posten.
Beter deze dan:
![]()
I know. Ben nog bezig met research en regressie analyses.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Tim86 moet nog even zijn WK Poule invullenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bohhh geniale aanbieding: http://www.zalando.nl/nik(...)e-n1242d018-h11.html
NL thuisshirt voor het WK in de sale. 50% korting + 5e als je je opgeeft voor mailing extra als het goed is. Minder dan 40 euro dan
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wordt wel verleidelijkquote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:41 schreef Tim86 het volgende:
NL thuisshirt voor het WK in de sale. 50% korting + 5e als je je opgeeft voor mailing extra als het goed is. Minder dan 40 euro dan
[ afbeelding ]
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Zenit shirt dat ik besteld heb was met bedrukking maar 43 euro. Alleen de verzendkosten waren weer eens 30 euro.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:41 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
bier is lekker."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Ik ga zo verhuizen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 07:47 schreef Toefjes het volgende:
Alweer een uur aan de slag hier, slaapkoppen
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Maarja, wat doe je er mee na 23 juni.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:41 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Je gaat toch weleens buiten een balletje trappen met vrienden? En anders doe je hem lekker aan op Koningsdag o.i.d.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Maarja, wat doe je er mee na 23 juni.
[ Bericht 0% gewijzigd door x1N2ition op 07-06-2014 12:07:24 ]![]()
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Maarja, wat doe je er mee na 23 juni.
Moest net in de finale van de gold cup tegen dit![]()
2-1 verlorenecht elke bal die ik speelde zat hij tussen met ibarbo muriel of ramires
![]()
![]()
Die sla ik even op.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:04 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
2-1 verlorenecht elke bal die ik speelde zat hij tussen met ibarbo muriel of ramires
![]()
lolquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
De teringquote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:04 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:04 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
___
![]()
Al blaren op je handen Ozz?quote:Diego Ribas moet volgend seizoen gaan proberen om Dirk Kuyt in scoringspositie te brengen. De aanvallende middenvelder wordt al geruime tijd in verband gebracht met Fenerbahçe en Aziz Yildirim, de voorzitter van de Turkse kampioen, heeft zaterdag bekend gemaakt dat de deal rond is. De club zal het nieuws pas naar buiten brengen als al het papierwerk in orde is gemaakt.![]()
Dit is al bijna 3 weken oud nieuws.quote:
Yup, de club maakte toen een officieel bekend dat het de onderhandeling met Diego was begonnen. Dan is een transfer voor 99,99% afgerond. Alleen bij Belhanda vorig jaar winter ketste het op het laatste moment af omdat die gekke voorzitter van Montpellier meer geld ging vragen terwijl er al een overeenkomst was.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Nee, want ik heb bijna geen vrienden op FB.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:28 schreef Zhano het volgende:
Hele FB staat vol met elke poep en scheet van Pinkpop-gangersMeer mensen last van?
Ook geen foto's van chicks![]()
![]()
Nee. Ik heb geen feestende vrienden.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:28 schreef Zhano het volgende:
Hele FB staat vol met elke poep en scheet van Pinkpop-gangersMeer mensen last van?
![]()
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Nee gelukkig niet. Echt maar 5 min rijden of zo.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 08:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Sterkte! Moet je ver van waar je nu woont?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:
Wil jij vrienden worden?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Wat doe je er dan lang over. Je postte vanochtend alquote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet. Echt maar 5 min rijden of zo.![]()
![]()
Zitten wel een paar tussen die ik zou raken.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen zit ik op mijn verjaardag en met oud en nieuw altijd alleen
Busje ophalen, naar me oude huis rijden, busje vol gooien. Naar mijn nieuwe huis rijden. Alles uitladen en 3 hoog tillen. en dan 3x. En toen nog wat wezen eten en bed in elkaar gezet.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat doe je er dan lang over. Je postte vanochtend al
Vind het vrij snel eigenlijk.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ben zelf verhuizer geweest.. gaat meer om alles inpakken/inladen en weer uitpakken enzoquote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat doe je er dan lang over. Je postte vanochtend al![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:43 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Zitten wel een paar tussen die ik zou raken.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Busje ophalen, naar me oude huis rijden, busje vol gooien. Naar mijn nieuwe huis rijden. Alles uitladen en 3 hoog tillen. en dan 3x. En toen nog wat wezen eten en bed in elkaar gezet.
Vind het vrij snel eigenlijk.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:44 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ben zelf verhuizer geweest.. gaat meer om alles inpakken/inladen en weer uitpakken enzoHet was niet serieus, zit nu in mn 5e huis sinds het ouderlijk huis, weet wel hoe het werktquote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:44 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ben zelf verhuizer geweest.. gaat meer om alles inpakken/inladen en weer uitpakken enzo![]()
Neequote:Valt me ook wel mee ja.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Busje ophalen, naar me oude huis rijden, busje vol gooien. Naar mijn nieuwe huis rijden. Alles uitladen en 3 hoog tillen. en dan 3x. En toen nog wat wezen eten en bed in elkaar gezet.
Vind het vrij snel eigenlijk.![]()
Was trouwens ook alleen maar 2 kasten en een groot bedDe rest heb ik allemaal nieuw gekocht dus dat heb ik al staan. En van de rest nog wat dozen maar dat is zo gedaan.
Bohh, Diane is wel te doen. Yvonne en Nicole zijn ook niet verkeerd.quote:
ik heb er nog minderquote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen zit ik op mijn verjaardag en met oud en nieuw altijd alleen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:47 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Bohh, Diane is wel te doen. Yvonne en Nicole zijn ook niet verkeerd.![]()
![]()
Zitten er 2 in Heerenveen dan?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:14 schreef Zhano het volgende:
Speciaal voor een part watermeloen nog naar de andere Jumbo gefietst![]()
#negerproblems
Ik denk: ik ga even buiten in de zon liggen en tegelijk op die EA app maar die doet het weer eens niet.![]()
Jup.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zitten er 2 in Heerenveen dan?
Ik denk: ik ga even buiten in de zon liggen en tegelijk op die EA app maar die doet het weer eens niet.
En trouwens nee, ik ga nooit meer naar die kermis![]()
![]()
Dat ding dat zover omhoog gaatquote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jup.
En trouwens nee, ik ga nooit meer naar die kermisDat lijkt me echt eng.
![]()
inb4 penis jokesquote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat ding dat zover omhoog gaatDat lijkt me echt eng.
![]()
feest nog wat gisteren?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik weet niet hoe ik het anders moet noemen.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
hehequote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niet echt interessant. Slechte muziek.. en niet echt lekkere chicks gezien.in ieder geval gegaan
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Beviel het?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, alleen Radler wel eens geprobeerd.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Radler smaakt naar limonade manquote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niet echt, ik vind het niet echt vies maar ik zou het niet nog eens drinken.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Bier leer je drinkenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niet echt, ik vind het niet echt vies maar ik zou het niet nog eens drinken.Radler is net limonade btw dus wat dat betreft zou je het moeten lusten
![]()
![]()
Lijkt me echt een pauperteam.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:41 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Volgens futdb net onder 400k. Heb nu niet genoeg omdat ik nog andere teams heb.![]()
twitter:JoostFR010 twitterde op zaterdag 07-06-2014 om 16:28:02Piet Paulesma maakt me boos man ze zeggen mooi weer, eindstand zit ik in de regen op het strand reageer retweet
![]()
Vanmiddag die kleine in de tuin in zo'n opblaasbaar zwembad gezet, zelf in de ligstoel ernaast met een Montecristo en een grote fles Leffe Royale. Prachtweekend![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
![]()
gr grOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: