Kyaraquote:je om mij maar niet druk, frustrerend is het zeker niet. Ik ben blij dat het goed gaat bij jullie.
Bij ons gaat het anders maar bij elke kleine vooruitgang die wij opmerken zijn wij ook erg hyper
ja daarin gaat het nu lekker. Nog wel eens jammer hoor dat het nog steeds geen echte spraak is hoor.quote:las in het andere topic dat jullie ook best grote stappen maken de afgelopen tijd. Vooral qua communicatie toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
op de dagopvang hebben ze een bakfiets waar Roy graag inzit. Dat is wel fijn om te weten.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:15 schreef Cathmar het volgende:
Fietskar is by far mijn beste aankoop van vorig jaar. Ik was snel mobiel meer mijn ukjes en nu kleuter zelf fietst (en ze dus ook voorop/achterop kunnen)gebruik ik het ding nog heel vaak. Je kunt er onwijs veel boodschappen in kwijt of voor een dag weg ook ideaal. Kan iedereen lachen maar ik ben fan. Ik heb een knalroze. En mijn man rijdt daar ook heerlijk mee rond.
Bar, misschien wel spannend voor r. Je hebt ook niet echt contact met kindjes in de kar, dat is wel jammer.
Zou wel een fijne optie zijn dan! Kun je een bakfiets kwijt? Mijn kar is makkelijk in te klappen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:19 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
op de dagopvang hebben ze een bakfiets waar Roy graag inzit. Dat is wel fijn om te weten.
en daar blijft hij ook netjes in zitten.
Goh wat klinkt dat zielig zegquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:15 schreef Aventura het volgende:
Doe ik weer eens een keer mee, sluit ik 'm meteenik zei nog dit:
Over bang zijn: het is wel herkenbaar. Ventje vindt alles ' een beetje eng'. Hij huilt niet ofzo, maar geeft dus wel aan dat hij bang is. In bed heeft hij het steeds over een 'enge vogel', en overal waar water is vreest hij voor haaien. Het lijkt ook wel of hij opeens weer klein wil zijn. ' ik ben een baby' zegt hij soms. Alsof hij aandacht tekort krijgt ofzo. Slapen gaat ook weet moeilijk. Net weer een paar keer bij zijn bedje gezeten. ' Ik vind het gewoon niet gezellig' , ' ik ben helemaal alleen' , 'ik vind deze kamer niet leuk' , zegt hij dan. We staan er natuurlijk op dat hij wel in zijn eigen bed slaapt. Maar hij zit de tijd echt uit en kruipt er rond 7 uur altijd weer bij ons in. Lijkt wel of hij het groter worden even wil stilzetten ofzo.
Hoezo zou iedereen lachen dan? Naar mijn idee is dat toch ideaal? Vriendin van mij heeft een tweeling van ruim 3,5 en kan lekker de hort op met die 2 achterin de bak. Perfect toch? Of was het lachen omdat het roze isquote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:15 schreef Cathmar het volgende:
Fietskar is by far mijn beste aankoop van vorig jaar. Ik was snel mobiel meer mijn ukjes en nu kleuter zelf fietst (en ze dus ook voorop/achterop kunnen)gebruik ik het ding nog heel vaak. Je kunt er onwijs veel boodschappen in kwijt of voor een dag weg ook ideaal. Kan iedereen lachen maar ik ben fan. Ik heb een knalroze. En mijn man rijdt daar ook heerlijk mee rond.
Bar, misschien wel spannend voor r. Je hebt ook niet echt contact met kindjes in de kar, dat is wel jammer.
Dat ik dagelijks een auto tot mijn beschikking heb en ook vrijwel alles lopend kan doen. Het is dus niet echt nodig om weg te kunnen. En het is ook weer een sta in de weg. En ik dacht ook dat ze duurder zouden zijn eerlijk gezegd. Nu blijkt dat ik met 2 fietsstoeltjes even veel kwijt ben.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:08 schreef _Bar_ het volgende:
Wat is je belangrijkste tegen argument Kyara?
Ik doe hier in het dorp alles op de fiets. Lopen kan ook maar dat kost vaak net te veel tijd (met school en zo). Anders scoorde je toch bobike stoeltjes op mp. Zo duur zijn die niet.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 08:45 schreef Kyara het volgende:
[..]
Dat ik dagelijks een auto tot mijn beschikking heb en ook vrijwel alles lopend kan doen. Het is dus niet echt nodig om weg te kunnen. En het is ook weer een sta in de weg. En ik dacht ook dat ze duurder zouden zijn eerlijk gezegd. Nu blijkt dat ik met 2 fietsstoeltjes even veel kwijt ben.
Voor een bakfiets heb ik nog steeds geen ruimte of geld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |