abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 juni 2014 @ 22:11:11 #1
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_140792008
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen.

Over vriendjes en peuterlogica
  vrijdag 6 juni 2014 @ 22:15:01 #2
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_140792135
Doe ik weer eens een keer mee, sluit ik 'm meteen ;) ik zei nog dit:

Over bang zijn: het is wel herkenbaar. Ventje vindt alles ' een beetje eng'. Hij huilt niet ofzo, maar geeft dus wel aan dat hij bang is. In bed heeft hij het steeds over een 'enge vogel', en overal waar water is vreest hij voor haaien. Het lijkt ook wel of hij opeens weer klein wil zijn. ' ik ben een baby' zegt hij soms. Alsof hij aandacht tekort krijgt ofzo. Slapen gaat ook weet moeilijk. Net weer een paar keer bij zijn bedje gezeten. ' Ik vind het gewoon niet gezellig' , ' ik ben helemaal alleen' , 'ik vind deze kamer niet leuk' , zegt hij dan. We staan er natuurlijk op dat hij wel in zijn eigen bed slaapt. Maar hij zit de tijd echt uit en kruipt er rond 7 uur altijd weer bij ons in. Lijkt wel of hij het groter worden even wil stilzetten ofzo.
  vrijdag 6 juni 2014 @ 22:23:18 #3
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_140792450
quote:
je om mij maar niet druk, frustrerend is het zeker niet. Ik ben blij dat het goed gaat bij jullie.
Bij ons gaat het anders maar bij elke kleine vooruitgang die wij opmerken zijn wij ook erg hyper ;)
Kyara

quote:
las in het andere topic dat jullie ook best grote stappen maken de afgelopen tijd. Vooral qua communicatie toch?
ja daarin gaat het nu lekker. Nog wel eens jammer hoor dat het nog steeds geen echte spraak is hoor.
Maar hij begrijpt de gebaren beter,hij kan zelf dingen beter duidelijk maken.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  vrijdag 6 juni 2014 @ 22:53:58 #4
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_140793313
Wat sneu Aventura.

Fijn Bar. Het begin is er in elk geval. Ik moet eerlijk zeggen dat jouw beschrijving van communicatie en hoe hij probeerde dingen duidelijk te maken mij best wel raakte. Zo mooi dat hij dat kenbaar kan maken en zich daardoor ook begrepen voelt. Ik heb dat toen niet in het betreffende topic willen/kunnen zeggen. Maar ik heb daar naderhand nog vaak aan gedacht.
  vrijdag 6 juni 2014 @ 22:54:59 #5
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_140793352
En ik moet iets bekennen hier:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_140793554
:D
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_140793655
whahahaha een fietskar
pi_140793664
Nu heb je wel dat koopje gemist!
  vrijdag 6 juni 2014 @ 23:06:15 #9
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_140793699
Ik ben nog aan het overwegen he! ;)

welk koopje?
pi_140793728
Iemand bood er toch 1 aan? Of dat was ook een grapje misschien
  vrijdag 6 juni 2014 @ 23:10:55 #11
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_140793879
Oh compleet gemist. Maar ze staan wel regelmatig te koop.

Maar zit nu een beetje van of 2 stoeltjes erbij kopen (1 voor en 1 achterop) maar dan kun je dus alleen maar samen fietsen. Plus dat ik ook niet weer of er überhaupt wel een stoeltje voor op mijn man's fiets kan ivm stang. En van wat ik zo snel gezien heb ik een fietskar bijna even duur als 2 fietsstoeltjes...
  vrijdag 6 juni 2014 @ 23:12:23 #12
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_140793934
Je hebt evt ook dubbele achterstoeltjes, dan kun je in je eentje met 3 op pad
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  vrijdag 6 juni 2014 @ 23:19:19 #13
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_140794190
Ja klopt, maar daar zijn de meningen ook over verdeeld. Die worden ook vaak gebruikt met een tweeling die te groot is voor het voorzitje geloof ik.
  vrijdag 6 juni 2014 @ 23:23:14 #14
100412 mefke79
komt goed!
pi_140794354
Ik zou met drie op de fiets bang zijn om om te vallen. Dat vind ik met een lichte peuter en kleuter al een gevaar. En dan heb ik toch een stevige mamafiets.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  vrijdag 6 juni 2014 @ 23:24:07 #15
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_140794388
Ja even gegoogeld, model dat ik bedoelde is uit de handel. Nu nog wel een speciale verlengde fiets bij de Fietsfabriek, maar dat gaat aardig in de cijfers lopen... Dan is een kar een stuk goedkoper :)
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  zaterdag 7 juni 2014 @ 00:08:30 #16
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_140796022
Wat is je belangrijkste tegen argument Kyara?

wij zitten met bijna dezelfde "kwestie" Roy groeit zijn fietstoel uit,en dan... Zelf fietsen kan hij nog niet, los achterop ook niet,die kan nu nog niet snappen dat hij en moet blijven zitten,voeten op de steunen enzo.
hij wurmt zich nu al los bij mij achterop in zijn zitje.

we hebben al gekeken naar speciaal aangepaste fietsen,maar die zijn zo vreselijk duur dat kunnen we niet missen en vanuit wmo zijn die hier uit hun "pakket". En ook niet in ons verzekeringspakket.

fietskar en of bakfiets overwegen we nu...
pi_140796214
Fietskar is by far mijn beste aankoop van vorig jaar. Ik was snel mobiel meer mijn ukjes en nu kleuter zelf fietst (en ze dus ook voorop/achterop kunnen)gebruik ik het ding nog heel vaak. Je kunt er onwijs veel boodschappen in kwijt of voor een dag weg ook ideaal. Kan iedereen lachen maar ik ben fan. Ik heb een knalroze. En mijn man rijdt daar ook heerlijk mee rond.

Bar, misschien wel spannend voor r. Je hebt ook niet echt contact met kindjes in de kar, dat is wel jammer.
Met een meidenkwartet
  zaterdag 7 juni 2014 @ 00:19:51 #18
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_140796368
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 00:15 schreef Cathmar het volgende:
Fietskar is by far mijn beste aankoop van vorig jaar. Ik was snel mobiel meer mijn ukjes en nu kleuter zelf fietst (en ze dus ook voorop/achterop kunnen)gebruik ik het ding nog heel vaak. Je kunt er onwijs veel boodschappen in kwijt of voor een dag weg ook ideaal. Kan iedereen lachen maar ik ben fan. Ik heb een knalroze. En mijn man rijdt daar ook heerlijk mee rond.

Bar, misschien wel spannend voor r. Je hebt ook niet echt contact met kindjes in de kar, dat is wel jammer.
op de dagopvang hebben ze een bakfiets waar Roy graag inzit. Dat is wel fijn om te weten.
en daar blijft hij ook netjes in zitten.
pi_140796417
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 00:19 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

op de dagopvang hebben ze een bakfiets waar Roy graag inzit. Dat is wel fijn om te weten.
en daar blijft hij ook netjes in zitten.
Zou wel een fijne optie zijn dan! Kun je een bakfiets kwijt? Mijn kar is makkelijk in te klappen.
Met een meidenkwartet
  zaterdag 7 juni 2014 @ 07:35:08 #20
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_140799754
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 22:15 schreef Aventura het volgende:
Doe ik weer eens een keer mee, sluit ik 'm meteen ;) ik zei nog dit:

Over bang zijn: het is wel herkenbaar. Ventje vindt alles ' een beetje eng'. Hij huilt niet ofzo, maar geeft dus wel aan dat hij bang is. In bed heeft hij het steeds over een 'enge vogel', en overal waar water is vreest hij voor haaien. Het lijkt ook wel of hij opeens weer klein wil zijn. ' ik ben een baby' zegt hij soms. Alsof hij aandacht tekort krijgt ofzo. Slapen gaat ook weet moeilijk. Net weer een paar keer bij zijn bedje gezeten. ' Ik vind het gewoon niet gezellig' , ' ik ben helemaal alleen' , 'ik vind deze kamer niet leuk' , zegt hij dan. We staan er natuurlijk op dat hij wel in zijn eigen bed slaapt. Maar hij zit de tijd echt uit en kruipt er rond 7 uur altijd weer bij ons in. Lijkt wel of hij het groter worden even wil stilzetten ofzo.
Goh wat klinkt dat zielig zeg :{
Wat ik wel herken is dat zeggen van "ik ben een baby", dat zegt R ayen hier de laatste tijd ook regelmatig.
Ik had zoiets van wat krijgen we nou :D
Zat mezelf af te vragen of ik teveel "eisen" aan hem stelde, maar dat kan er volgens miij niet mee te maken hebben.
Het blijft soms een raadsel zo'n peuterhoofd :+
Rayen 2½ jaar!
  zaterdag 7 juni 2014 @ 08:33:10 #21
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_140800058
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 00:15 schreef Cathmar het volgende:

Hoezo zou iedereen lachen dan? Naar mijn idee is dat toch ideaal? Vriendin van mij heeft een tweeling van ruim 3,5 en kan lekker de hort op met die 2 achterin de bak. Perfect toch? Of was het lachen omdat het roze is ;)
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  zaterdag 7 juni 2014 @ 08:45:58 #22
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_140800146
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 00:08 schreef _Bar_ het volgende:
Wat is je belangrijkste tegen argument Kyara?

Dat ik dagelijks een auto tot mijn beschikking heb en ook vrijwel alles lopend kan doen. Het is dus niet echt nodig om weg te kunnen. En het is ook weer een sta in de weg. En ik dacht ook dat ze duurder zouden zijn eerlijk gezegd. Nu blijkt dat ik met 2 fietsstoeltjes even veel kwijt ben.

Voor een bakfiets heb ik nog steeds geen ruimte of geld ;)
pi_140800887
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 08:45 schreef Kyara het volgende:

[..]

Dat ik dagelijks een auto tot mijn beschikking heb en ook vrijwel alles lopend kan doen. Het is dus niet echt nodig om weg te kunnen. En het is ook weer een sta in de weg. En ik dacht ook dat ze duurder zouden zijn eerlijk gezegd. Nu blijkt dat ik met 2 fietsstoeltjes even veel kwijt ben.

Voor een bakfiets heb ik nog steeds geen ruimte of geld ;)
Ik doe hier in het dorp alles op de fiets. Lopen kan ook maar dat kost vaak net te veel tijd (met school en zo). Anders scoorde je toch bobike stoeltjes op mp. Zo duur zijn die niet.
Ik ga mijn dubbele wagen zelfs wegdoen omdat de kar veel idealer is omdat er zoveel in kan.
Met een meidenkwartet
  zaterdag 7 juni 2014 @ 10:01:33 #24
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_140800980
Ik hou het nog even in beraad. Sowieso eerst even kijken of er een stoeltje op mijn mans fiets past.
  zaterdag 7 juni 2014 @ 13:59:21 #25
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_140805126
Een bakfiets zou wel passen hier maar dan moet hij wel altijd buiten staan. Het geld houd me ook tegen hoor.

ik doe zelf met Roy hier alles lopend,Roy zit graag nog in de buggy.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')