quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:59 schreef Vicky het volgende:
ff reclame maken.. mijn katten vinden het geweldig!
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:03 schreef BrandX het volgende:
[..]![]()
Ik vond nog een oud filmpje van mijn jongste. Hier zijn de twee aan elkaar gemaakt.
Dat is iets actiever dan die van mij, maar een van de 2 speelt er zeker actief mee en die is nu ongeveer 2 jaar oud. Wel een aanrader dusquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:03 schreef BrandX het volgende:
[..]![]()
Ik vond nog een oud filmpje van mijn jongste. Hier zijn de twee aan elkaar gemaakt.
Dit!quote:Op zondag 8 juni 2014 02:23 schreef Tamashii het volgende:
Oh ik zou er graag een willen voor de kittens
Prima, waar wanneer etc?quote:Op zondag 8 juni 2014 02:23 schreef Tamashii het volgende:
Oh ik zou er graag een willen voor de kittens
quote:Op zondag 8 juni 2014 10:39 schreef Lt.Surge het volgende:
Oh, en Tama en ik zijn geen stel. Ik meld mij ook gewoon aan. Mijn post ziet er zo gaar uit.
Ze zijn allebei weggeven.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:47 schreef ferrari_rood het volgende:
mocht iedereen afhaken dan heb ik wel interesse. Niet voor de kat want die is er al te oud voor. maar voor mijn dochter. Die vindt het ook een heel interessant ding kwam ik achter.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:42 schreef Muck het volgende:
BX![]()
Ik las vrij snel en dacht even dat je seksspeeltjes aanbood
Dit. Alleen heb ik geen gastkittens.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:50 schreef Tamashii het volgende:
Heb em binnen, BrandX heeft em zelfs kosteloos verstuurd. Ge-wel-dig, mijn gastkittens vinden dit ding echt super en zelfs de oudere katten spelen ermee.Zovielmalen tankkkk.
Ja, we wisselen een paar keer af, gewoon voor de lol, dus die komt ook nog aan bodquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:59 schreef BrandX het volgende:
![]()
heel tof!
Wat ik Tamashii al vertelde, is dat je er ook een cirkel van kan maken (dus zonder die uiteinden de rest aan elkaar klikken) die kleine van mij bleef als kitten rondjes rennen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |