in de rugzakquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:23 schreef Erasmo het volgende:
Jij neemt je Ipad mee als je gaat hobbelen?
Nee ipad 3 retina met gps en zonder 3g maar het gekke is dat ik de wifi functie alleen hoef aan te zetten, verbinden met een netwerk is niet nodig om gps te krijgen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:27 schreef Svyatagor het volgende:
Heb je een iPad met 3G? Waarschijnlijk gebruikt hij een soort assisted GPS waarbij de Wifi ook wordt ingezet voor grove plaatsbepaling. Het zou kunnen dat je GPS het wel doet zonder wifi, maar pas na een paar minuten een goeie fix heeft (waar hij die met wifi sneller heeft). Maar dat is maar een gok.
Van de ipad / iphone met 3g / 4G weet ik dat de cellular antenne ook wordt ingezet als GPS-assistent.
De ipad 3 retina is geleverd met wifi en gps als een van de eerste, zowel bij de only wifi als bij de 3 g versie.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:33 schreef __Saviour__ het volgende:
3G en GPS komen samen. Of je hebt het allebei, of allebei niet.
Heeft je iPad een zwarte strip aan de zilveren achterkant?
[ afbeelding ]
Neequote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:35 schreef icloud het volgende:
[..]
De ipad 3 retina is geleverd met wifi en gps als een van de eerste, zowel bij de only wifi als bij de 3 g versie.
Zoals ik al zei doet mijn gps het ook prima
Beide modellen zijn uitgerust met gps, ik heb hier de handleiding toch voor me, eigenwijze.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:39 schreef __Saviour__ het volgende:
Het Wifi model heeft geen GPS. Plaatsbepaling vindt bij benadering plaats via SSID's die opgevangen worden waarvan de locatie bekend is
http://www.skyhookwireless.com/location-technology/coverage.php
Ik heb hier toch echt een iPad 3 met retina. Zonder GPS.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:42 schreef icloud het volgende:
[..]
Beide modellen zijn uitgerust met gps, ik heb hier de handleiding toch voor me, eigenwijze.
Onzin even locatiebepaling asnzetten en klaar.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:43 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ik heb hier toch echt een iPad 3 met retina. Zonder GPS.
Nee, bij alle iPads geldt hetzelfde: alleen de 3G/4G modellen hebben GPS. Wifi-only modellen bepalen hun positie bij benadering via SSID. Dat verklaart ook exact waarom jouw iPad geen locatie kan bepalen als je wifi uitschakelt.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:42 schreef icloud het volgende:
[..]
Beide modellen zijn uitgerust met gps, ik heb hier de handleiding toch voor me, eigenwijze.
Ik geef je kloppende informatie, knuppel.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:50 schreef icloud het volgende:
[..]
Onzin even locatiebepaling asnzetten en klaar.
Saviour lult ook maar wat, want zijn oplossing verreist namelijk een internet verbinding en die is net niet nodig
Sorry kerel. Net even op mijn ipad en op mn iphone gekeken en de ipad heeft toch echt geen GPS.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:51 schreef icloud het volgende:
[..]
Luister gastjes neem je verlies en kanker op hier.
Ik wil graag professioneel advies ipv dit zinloos gelul.
Dus wel beter kijk gastje, open de kaarten maar eens zonder wifiquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:56 schreef Nobu het volgende:
[..]
Sorry kerel. Net even op mijn ipad en op mn iphone gekeken en de ipad heeft toch echt geen GPS.
Dan niet. Ik zou eens lezen wat er onder je schuifje staat.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:56 schreef icloud het volgende:
[..]
Dus wel beter kijk gastje, open de kaarten maar eens zonder wifi
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |