Nee, ik ben niet zo'n altruist helaas.quote:
30stequote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zeg ik, dan ga je dus bijna weg
[..]
Dit jaar in ieder geval niet
Een school? Bedoel je geen zolderkamers? In Ecuador moeten die arme kinderen ook kunnen fok!ken natuurlijkquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:49 schreef Royco1 het volgende:
Een Fok! meet in Ecuador, klinkt niet slecht.
En dan bouwen we daar een school met zijn allen ofzo.
En dan zijn we geen internethelden meer maar echte helden?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:49 schreef Royco1 het volgende:
Een Fok! meet in Ecuador, klinkt niet slecht.
En dan bouwen we daar een school met zijn allen ofzo.
Je verdiende het.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:51 schreef Hungry_Joe het volgende:
Tevens allereerste naamtopic ooit. Omdat ik me normaal gesproken altijd zo bescheiden opstel natuurlijk. Nu kan ik rustig gaan liggen en doodgaan. Werd een keer tijd ook.
Helden is een groot woord, maar dan doen we wel iets goeds voor de wereld.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan zijn we geen internethelden meer maar echte helden?
Eerst les in hoe ze goed kunnen FOK!ken natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een school? Bedoel je geen zolderkamers? In Ecuador moeten die arme kinderen ook kunnen fok!ken natuurlijk
Zo'n nobel streven.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Helden is een groot woord, maar dan doen we wel iets goeds voor de wereld.
succes met het aansluiten van internet.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eerst les in hoe ze goed kunnen FOK!ken natuurlijk.
There you just hit the nail.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zolang jullie gewoon naar mij luisteren komt dat helemaal goed ja.
Nee. Over vier episodes pas, want ik ben nu te nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je verdiende het.
Nog niet dood gaan.
Precies. Eerst foutloos Nederlands kunnen schrijven.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
zal wel weer een of andere twist komenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nee. Over vier episodes pas, want ik ben nu te nieuwsgierig.
Oh ja dat is ook wel een goed idee. Straks krijgen we allemaal van die kansusers als tijnbreinquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Zit jij tegen de laatste nu wel of niet in Ecuador?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
zal wel weer een of andere twist komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |