quote:Op maandag 21 juli 2014 10:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
De lobby in de Stadsschouwburg is ook roodMaar tussen producties door staat er ook wel iets een paar dagen in het Beatrix hoor, dus dat kan beiden
Was een oud stroomlab. De "loft" is er speciaal voor ons ingebouwd voor die scenes en vooraan was de straat en de rest van de voorstelling. We kregen er idd veel complimenten over omdat het zo apart was en t voorste "podium" zo in your face. Toen ik stierf kon ik letterlijk in de ogen van de mensen kijken op 1 meter afstand... wat niet altijd heel fijn wasquote:En wow wat ziet dat decor van jullie er mooi uit!
Nou, wie weet 2015 dan met de nieuwe voorstelling. Ga wel weer auditie doen. Ik denk te weten welke dat het is, maar in September wordt t pas bekend gemaakt.quote:Ik wilde toen nog gaan maar uiteindelijk lukte het niet meer
Was het vorig jaar? http://www.podiuminfo.nl/(...)tar/Beatrix_Theater/quote:Op maandag 21 juli 2014 10:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan me alleen nog rode trappen herinneren en wachten op mark in de lobby. EN in mijn hoofd zag die er zo uit als die van Beatrix.
Haha, neeheeeej, 2005/2006quote:Op maandag 21 juli 2014 11:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Was het vorig jaar? http://www.podiuminfo.nl/(...)tar/Beatrix_Theater/
Ik nog steeds, elke keer als ik het zie/hoorquote:Op maandag 21 juli 2014 10:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Steve Balsamo is de ultieme jesus![]()
Helaas dus nooit in een productie gezien maar wel tijdens musical in concerts in de Ahoy Gethsamane zien vertolken. Ik ging bijna stuk, zo mooi
Nou, recent... de filmversie is van 2000. Hij heeft diverse stage versies gedaan. En allemaal met dat getergde janksmoel.quote:Glenn Carter is de Jesus uit de recente film of niet? Dat is echt een über glijer
mja met recent bedoel ik niet het origineel zeg maarquote:Op maandag 21 juli 2014 14:15 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik nog steeds, elke keer als ik het zie/hoor
[..]
Nou, recent... de filmversie is van 2000. Hij heeft diverse stage versies gedaan. En allemaal met dat getergde janksmoel.
Die probeer ik altijd zo snel mogelijk te skippen/vergeten, want 'I don't know how to love him', Everything's alright', en vooral 'Could we start again, please', zijn wel de walgelijkste nummers ever. Ik vind de rol ook saai, voorspelbaar en al sinds Yvonne Eliman drakerig. JC, Judas, Herod en Pilate, dat zijn de rollen. In mindere mate Caiaphas, en dan voornamelijk door de baspartij. En Anas... ach ja... Piepen kan iedereen. Judas is de beste rol, Gethsemane by far het beste nummer.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
mja met recent bedoel ik niet het origineel zeg maarmaar dat het alweer uit 2000 stamt, wat gaat de tijd snel
![]()
Wat vind jij van Joanna Ampil als Maria? Of überhaupt eigenlijk?
Ik heb die versie van JCS heel heel heel zeker weten in t Beatrix gezienquote:Op maandag 21 juli 2014 11:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ik weet t echt niet meer. maar.... daar hebben we google voor. Ik kan t niet hebben als ik iets niet weet, dus ik ga NU zoeken!
Moment.....
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jesus_Christ_Superstar_(musical)
Stadsshouwburg inderdaadOok rood dan blijkbaar
Ik heb naderhand die rode kleur steeds aan Beatrix gekoppeld.
[..]
Was een oud stroomlab. De "loft" is er speciaal voor ons ingebouwd voor die scenes en vooraan was de straat en de rest van de voorstelling. We kregen er idd veel complimenten over omdat het zo apart was en t voorste "podium" zo in your face. Toen ik stierf kon ik letterlijk in de ogen van de mensen kijken op 1 meter afstand... wat niet altijd heel fijn was![]()
[..]
Nou, wie weet 2015 dan met de nieuwe voorstelling. Ga wel weer auditie doen. Ik denk te weten welke dat het is, maar in September wordt t pas bekend gemaakt.
SorryIk zit weer een beetje op de RENT-stoel merk ik, maar dat komt omdat we gisteren reunie hadden met de 8 hoofdrolspelers en we nog steeds heel trots zijn op wat iedereen bereikt heeft met een project wat voor velen slechts een droom was in t begin (20 uitverkochte voorstellingen, 3x AMA long list, 2x AMA nominatie en nu een eigen vast theater voor de makers
)
Dat de première in de stadsschouwburg was betekent niet dat hij daar de hele periode gestaan heeft.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:38 schreef Ang3l het volgende:
Ja ik meen t me ook zo te herinneren, maar internet zegt dat ie in de stadschouwburg was (waar ik volgens mijn hoofd ook nog nooit geweest ben). Kan t natuurrlijk ook gewoon navragen bij mark zelf, waar ie speelde
Ja, ik geloof dat je gelijk hebtquote:Een van de meest spraakmakende musicals van het afgelopen seizoen, Jesus Christ Superstar, beleeft na een succesvolle tour nu de 'Grande Finale' in het Beatrix Theater in Utrecht. Musicalworld sprak met Casey Francisco, Martin van der Starre, Rolf Koster en Michael Diederich en blikte terug op het afgelopen seizoen.
Dan ben ik blij dat jij m'n hoofd weer op orde maakt en ik niet gek benquote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:18 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Dat de première in de stadsschouwburg was betekent niet dat hij daar de hele periode gestaan heeft.
Ik weet het 1 miljoen procent zeker. Mijn enige musical in Utrecht, enige keer beatrixtheater, nooit in die schouwburg geweest, op weg naar huis met mijn moeder besproken waarom we deze niet zo tof vonden.
Musicalworldquote:
?quote:
Die zijn ook bij ons langsgeweest voor een reportage en ik vond t echt een uiterst onsympathieke man.quote:
Ik kijk weleens een filmpje als ze een favoriet van me onderhanden nemen, maar dan zit ik regelmatig met kromme tenen. Er is iets onplezierigs aan die Walraven of hoe heet ie, maar ik weet niet precies wat.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die zijn ook bij ons langsgeweest voor een reportage en ik vond t echt een uiterst onsympathieke man.![]()
Later ook nog een keer bij de voorstelling zelf, toen was ie wat milder
Bijna goedquote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kijk weleens een filmpje als ze een favoriet van me onderhanden nemen, maar dan zit ik regelmatig met kromme tenen. Er is iets onplezierigs aan die Walraven of hoe heet ie, maar ik weet niet precies wat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ik snapte dus ook niet waarom die 2 jouw lijstje niet hadden gehaald.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:37 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Allemaal Fosse. Sowieso een grootheid natuurlijkEn ja, Pia speelde in Chicago, helaas.
Ik moet zeggen dat ik 'm erg leuk vond. Leuke cast en liedjes. Ergens vond ik het gebruik van de grote schermen als decor wat 'gemakkelijk', maar aan de andere kant werkte het prima, en er werden soms erg mooie effecten mee behaald. Ik had zoiets al eens eerder gezien bij (een Australische versie van) Hairspray. Daar werd het iets meer met cartoon-achtige effecten gebruikt, tegen hier meer realistische beelden.quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:04 schreef Twoflower het volgende:
Ik ga zondag eens kijken of Moeder, ik wil bij de revue echt zo leuk is. Ik heb de hele hype op tv 'gemist', dus ik weet niet zo heel goed wat ik kan verwachten. (Ook heb ik de Musical Awards gisteren nog niet gezien. Hopelijk lukt dat vanavond.)
Cool, ik heb een ticket voor ergens in mei. Ben wel benieuwd naar de moderne versie.quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:01 schreef jorienvdherik het volgende:
Naar Hartsvrienden geweest vorige week.
Erg leuk en grappig ook
Ik ga 13 maart naar Nijmegen. René van Kooten speelt toch ook mee en Marcel de Groot de zoon van Boudewijn de Groot.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 20:22 schreef Twoflower het volgende:
Gisteren naar 'Onder de groene hemel...' geweest. Best een aardige jukebox-musical, maar niet meer dan dat.
Wel voor het eerst dat ik Anne-Mieke Ruyten live zag (al was ze behoorlijk onherkenbaar), en ze deed het erg leuk. Die mag van mij veel vaker in musicals meespelen.
Klopt, al doet Marcel alleen muziek en achtergrondzang, hij speelt niet echt mee.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:06 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik ga 13 maart naar Nijmegen. René van Kooten speelt toch ook mee en Marcel de Groot de zoon van Boudewijn de Groot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |