quote:Robin van Persie heeft vanavond een lichte liesblessure opgelopen in de oefeninterland van het Nederlands elftal tegen Wales (2-0). De aanvoerder bleef na rust achter in de kleedkamer van de Arena.
Volgens de medische staf van Oranje is de blessure niet zorgwekkend. De aanvaller zou uit voorzorg naar de kant zijn gehaald. 'Dat heeft Van Persie mij ook verteld', zei Louis van Gaal. 'Maar hij gaat er natuurlijk niet zo maar uit.'
Van Persie liep in maart een knieblessure op tijdens een duel in de Champions League met Olympiakos. Sindsdien heeft hij in de aanloop naar de eerste groepswedstrijd op het WK tegen Spanje geen hele wedstrijd meer gespeeld. Het duel met Wales was de laatste test voor Oranje op weg naar het treffen van 13 juni met de regerend wereldkampioen.
quote:De persoon waar het allemaal om moet draaien, onze aanvoerder, onze topscorer, onze topspeler
Dat sowieso ja.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 08:17 schreef Jochie1900 het volgende:
Ik heb er wel vertrouwen in dat hij dit jaar gaat presteren. Ik denk dat het een goede zet van Van Gaal is om hem aanvoerder te maken. Hij voelt vertrouwen en dat gaat hij terugbetalen.
Like care???quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:03 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Weg met die schijnheilige gozer, alles is nep aan hem van zijn interviews tot aan zijn lach. Ik heb ook het gevoel dat veel jongens hem niet mogen in de groep.
Sneijder en Van Persie hebben volgens mij een bloedhekel aan elkaar.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:03 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Weg met die schijnheilige gozer, alles is nep aan hem van zijn interviews tot aan zijn lach. Ik heb ook het gevoel dat veel jongens hem niet mogen in de groep.
Dat denk ik ook, alleen is het nu wel zo dat v. persie hoger in rang is bij v. gaal. Sneijder heeft niet zoveel meer te willen en is ook geen captain meer.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:57 schreef Wouterw17 het volgende:
[..]
Sneijder en Van Persie hebben volgens mij een bloedhekel aan elkaar.
quote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 01:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gelukkig laat RvP het altijd zien op Eindrondes
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 01:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kijk maar eens terug, Van Persie heeft nooit gepresteerd op eindrondes al hoop ik natuurlijk wel dat dit de eerste keer gaat zijn
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 08:29 schreef Syntix het volgende:
[..]
Veltman is natuurlijk de speler waar het allemaal om draait.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:03 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Kijk inderdaad maar eens terug. Bv de wedstrijd tegen uruguay? Voor de algemene voetbal supporter lijkt het of hij op eindronde niet belangrijk is. Maar toch heeft hij belangrijke goals gemaakt in eindronde..ook toen hij nog geen spits was.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 01:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kijk maar eens terug, Van Persie heeft nooit gepresteerd op eindrondes al hoop ik natuurlijk wel dat dit de eerste keer gaat zijn
twitter:Persie_Official twitterde op zaterdag 14-06-2014 om 18:35:37What an incredible night yest v spain a night Holland will never forget! We got to push on and make our time in Brasil even more special!! reageer retweet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |