quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat was gewoon awesome he? Ik vond dat de beste ever.
We zullen maar niet vertellen dat we ook sinterklaas vieren he?
Vorig jaar kreeg ik van een groepje mensen in ABO 96 kindersurprise eieren in een enorme doos. Ik had een paar weken eerder een kindersurprise ei gehaald, en uitte mijn teleurstelling dat het alleen een paar stickertjes waren, en dat de inhoud steeds vaker tegen viel.quote:
quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vorig jaar kreeg ik van een groepje mensen in ABO 96 kindersurprise eieren in een enorme doos. Ik had een paar weken eerder een kindersurprise ei gehaald, en uitte mijn teleurstelling dat het alleen een paar stickertjes waren, en dat de inhoud steeds vaker tegen viel.
Het was schitterend.
Lachuh, ik kreeg ook al ansichtkaarten vanuit ABO, echt toffe groep hebben we daar!quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vorig jaar kreeg ik van een groepje mensen in ABO 96 kindersurprise eieren in een enorme doos. Ik had een paar weken eerder een kindersurprise ei gehaald, en uitte mijn teleurstelling dat het alleen een paar stickertjes waren, en dat de inhoud steeds vaker tegen viel.
Het was schitterend.
fuck ik ben jaloersquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het was schitterend.
Vergeet je niet je eikel te strelen?quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
Lachuh, ik kreeg ook al ansichtkaarten vanuit ABO, echt toffe groep hebben we daar!
Jawel.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:57 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Vergeet je niet je eikel te strelen?
Toen ik net met mijn exman ging hadden we dat ook gedaanquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja toch. Dus niets mis met FOK!verjaardagen.
De voorpret is bij zoiets gewoon al leuk, dat je je verheugt op de reactie.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Toen ik net met mijn exman ging hadden we dat ook gedaan![]()
Geen 96 maar wel heel veel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |