abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140827947
quote:
2s.gif Op zondag 8 juni 2014 12:08 schreef Seven. het volgende:

[..]

Inderdaad. Maar ze blijft d'r kop in het zand steken, ook in dit topic weigert ze ook maar iets van na te denken over waarom zij steeds kerels uitzoekt die haar respectloos behandelen.
Jammer voor haar.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_140827964
quote:
2s.gif Op zondag 8 juni 2014 12:08 schreef Seven. het volgende:

[..]

Inderdaad. Maar ze blijft d'r kop in het zand steken, ook in dit topic weigert ze ook maar iets van na te denken over waarom zij steeds kerels uitzoekt die haar respectloos behandelen. En zolang ze blijft ontkennen dat zijzelf het probleem is, zal ze dit patroon nooit doorbreken.
hoezo weiger ik na te denken over waarom ik die kerels uitzoek? Dat is niet waar. Ik snap dat ik ze zelf uitkies Ik weet alleen niet hoe ik erachter kom Waarom ik dat doe. Ik wil het wel weten . ik vraag me echter wel af of ik door het te weten het überhaupt kan veranderen.
pi_140828040
quote:
1s.gif Op zondag 8 juni 2014 12:27 schreef zeepjeh het volgende: ik vraag me echter wel af of ik door het te weten het überhaupt kan veranderen.
Willen of kunnen?
Je probeert het buiten jezelf uit te leggen alsof het een regenbui is die je overvalt en waar je niks aan kan doen.
Iedereen is verantwoordelijk voor zijn/haar eigen keuzes en als jij op jou manier doorgaat, doe dat dan ook met aanvaarding van de gevolgen en gooi hier dan ook geen topic open.
  zondag 8 juni 2014 @ 12:32:59 #129
414636 KingKloon
The Kloon King
pi_140828095
quote:
1s.gif Op zondag 8 juni 2014 12:27 schreef zeepjeh het volgende:

[..]

hoezo weiger ik na te denken over waarom ik die kerels uitzoek? Dat is niet waar. Ik snap dat ik ze zelf uitkies Ik weet alleen niet hoe ik erachter kom Waarom ik dat doe. Ik wil het wel weten . ik vraag me echter wel af of ik door het te weten het überhaupt kan veranderen.
Hoe oud ben je?
  zondag 8 juni 2014 @ 12:42:08 #130
414636 KingKloon
The Kloon King
pi_140828337
TS, ben jij zelf beschadigd?
pi_140828374
quote:

[..]

Misschien is er maar 1 reden en dat is dat je heel bang bent voor een serieuze relatie en daarom kies je (on)bewust mannen waarvan je weet dat het toch niks wordt.
pi_140828640
quote:
7s.gif Op zondag 8 juni 2014 12:43 schreef complicate het volgende:

[..]

Misschien is er maar 1 reden en dat is dat je heel bang bent voor een serieuze relatie en daarom kies je (on)bewust mannen waarvan je weet dat het toch niks wordt.
Dat dus.
pi_140828721
Maar goed, ik denk eerlijk gezegd dat Ts toch beter bij haar ''foute'' kereks kan blijven.
Goede kerels die hard werken in plaats van te roven en te stelen zullen haar toch niet zien staan omdat die op hun beurt niets van foute vrouwen (vrouwen die foute kerels gehad hebben,) moeten hebben.
  zondag 8 juni 2014 @ 12:59:05 #134
414636 KingKloon
The Kloon King
pi_140828791
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 12:56 schreef Werkman het volgende:
Maar goed, ik denk eerlijk gezegd dat Ts toch beter bij haar ''foute'' kereks kan blijven.
Goede kerels die hard werken in plaats van te roven en te stelen zullen haar toch niet zien staan omdat die op hun beurt niets van foute vrouwen (vrouwen die foute kerels gehad hebben,) moeten hebben.
Dit is dom. Ten eerste, TS heeft gezegd dat ze niet op dat soort kerels valt. Met "fout" bedoelt ze player types of types die emotioneel niet beschikbaar zijn. 80% van de mannen dus.

Ten tweede, het is best bekrompen om een vrouw fout te vinden vanwege de mannen die ze in het verleden gehad heeft. Zou jij het niet raar vinden als een vrouw jou afkeurt omdat jij vroeger wat verkeerde vriendinnen heb gehad?

Wacht, jij hebt zeker geen vriendinnen gehad. :')
  zondag 8 juni 2014 @ 13:12:45 #135
277627 Seven.
We are Borg.
pi_140829122
quote:

[..]

Je toont er in dit topic weinig van. Je gaat vooral in op de posts waarin de oorzaak mogelijk bij de mannen ligt. En je kunt erachter komen door zelf te analyseren ofwel door er met een professional over te praten (dat laatste heb ik gedaan). Pas als je bewust bezig bent met de patronen in je leven, kun je ze doorbreken. Maar jij lijkt er helemaal niet bewust mee bezig te zijn.
Resistance is futile.
pi_140829246
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 12:59 schreef KingKloon het volgende:
Ten tweede, het is best bekrompen om een vrouw fout te vinden vanwege de mannen die ze in het verleden gehad heeft. Zou jij het niet raar vinden als een vrouw jou afkeurt omdat jij vroeger wat verkeerde vriendinnen heb gehad?
Eerlijk gezegd wil ik ook geen partner die keer op keer 'foute' vrouwen heeft gehad. Het zegt iets over zijn zelfbeeld en vermogen om te reflecteren op zichzelf (dat kan hij dan dus blijkbaar niet).
pi_140829391
Ik kan best afknappen op een vrouw als ik weet dat er een bepaald soort type overheen is geweest ja,en als dat meerdere keren is gebeurt word die vrouw voor mij P.O.N.I.
''Person of no interrest.''
  zondag 8 juni 2014 @ 13:24:58 #138
414636 KingKloon
The Kloon King
pi_140829395
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 13:18 schreef Fierce. het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd wil ik ook geen partner die keer op keer 'foute' vrouwen heeft gehad. Het zegt iets over zijn zelfbeeld en vermogen om te reflecteren op zichzelf (dat kan hij dan dus blijkbaar niet).
Vind ik ook dom. Ten eerste, wat is een " foute" vrouw? Ten tweede, iedereen maakt wel verkeerde keuzes als ze jong zijn. En misschien heeft die jongen wel problemen gehad met zijn zelfbeeld, maar wat dan? Mag een mens (man of vrouw) nooit een probleem hebben met zijn zelfbeeld? Je zal lang en breed moeten zoeken voordat je iemand vindt die nooit daarmee moeite heeft gehad.
pi_140829477
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 13:24 schreef Werkman het volgende:
Ik kan best afknappen op een vrouw als ik weet dat er een bepaald soort type overheen is geweest ja,en als dat meerdere keren is gebeurt word die vrouw voor mij P.O.N.I.
''Person of no interrest.''
Dat was voor mij niet zo, tot onlangs. Ze stoppen er vaak genoeg niet mee, zelfs wanneer ze een relatie met je aan gegaan zijn.
pi_140829539
Wat trouwens niet wil zeggen dat ik ze haat (modewoord) ik loop ze gewoon voorbij en zoek iemand die wel bij me past, dat doet iedereen toch?
pi_140829545
quote:
1s.gif Op zondag 8 juni 2014 13:27 schreef Gray het volgende:

[..]

Dat was voor mij niet zo, tot onlangs. Ze stoppen er vaak genoeg niet mee, zelfs wanneer ze een relatie met je aan gegaan zijn.
Is dat ook niet typisch voor mensen die de fase van "elkaar leren kennen " overslaan?
pi_140829556
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 13:29 schreef Werkman het volgende:
Wat trouwens niet wil zeggen dat ik ze haat (modewoord) ik loop ze gewoon voorbij en zoek iemand die wel bij me past, dat doet iedereen toch?
Natuurlijk.
pi_140829587
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 13:24 schreef KingKloon het volgende:

[..]

Vind ik ook dom. Ten eerste, wat is een " foute" vrouw? Ten tweede, iedereen maakt wel verkeerde keuzes als ze jong zijn. En misschien heeft die jongen wel problemen gehad met zijn zelfbeeld, maar wat dan? Mag een mens (man of vrouw) nooit een probleem hebben met zijn zelfbeeld? Je zal lang en breed moeten zoeken voordat je iemand vindt die nooit daarmee moeite heeft gehad.
Een foute vrouw is een foute vrouw. Wat moet ik daarover zeggen? Ik vind het sowieso een beetje een flauwe vraag, want het gaat er gewoon om dat iemand zich heel slecht laat behandelen binnen een relatie en dan structureel: daar zijn we het toch allemaal over eens. Kun je gaan zeggen dat het een vrouw is die vreemdgaat, die slaat of whatever. Uitgangspunt is hetzelfde: iemand die zich meerdere keren in een slechte relatie stort en zich slecht laat behandelen.

Natuurlijk maakt iedereen verkeerde keuzes, maar constant de verkeerde keuze is echt iets anders. Iedereen is wel eens onzeker, maar niet iedereen valt keer op keer op een fout persoon. Dat zegt echt heel veel over hoe iemand in het leven staat en hoe iemand over zichzelf denkt, vind ik. Ik hoef niks met zo'n man, want ik vind dat je er dan (waarschijnlijk) veel teveel energie in moet steken. Een heel slecht zelfbeeld is moeilijk om tegen te vechten en kost heel veel tijd. Hele erge onzekerheid gaat niet 'zomaar' weg.
  zondag 8 juni 2014 @ 13:31:49 #144
277627 Seven.
We are Borg.
pi_140829589
Er is hoop lieve mensen! O+

Ik ben het levende bewijs. Mijn partner en ik gaan voor elkaar door het vuur en zulks, dat is geen garantie voor geluk want we passen niet altijd even goed bij elkaar maar het is wel een gezonde relatie.

Maar goed, zoals gezegd, ik ben door een jarenlang proces van zelfreflectie gegaan en toen heb ik mijn haat jegens mannen opgegeven. Er zijn plenty foute mannen, ik laat ze alleen niet meer toe in mijn leventje en waarom zou ik ook? Geen zin meer in drama's.
Resistance is futile.
  zondag 8 juni 2014 @ 13:31:52 #145
414636 KingKloon
The Kloon King
pi_140829590
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 13:29 schreef Werkman het volgende:
Ja, klopt. Ik snap je enigzins ook wel, als ik weet dat een meisje een gangbang heeft gehad met de Hell's Angels ga ik me ook afvragen of ze bij mij past (niet dus).
  zondag 8 juni 2014 @ 13:34:01 #146
277627 Seven.
We are Borg.
pi_140829638
quote:
7s.gif Op zondag 8 juni 2014 13:30 schreef complicate het volgende:

[..]

Is dat ook niet typisch aan mensen die de fase voor "elkaar leren kennen " overslaan?
Dat was trouwens ook heel typisch voor mij, ik sloeg die fase altijd over en voor ik het wist had ik weer een werkloze kneus 6 tot 7 dagen per week in huis die dan niet alleen mijn boodschappen maar ook al mijn wiet op consumeerde :') .
Resistance is futile.
pi_140829648
quote:
2s.gif Op zondag 8 juni 2014 13:12 schreef Seven. het volgende:

[..]

Je toont er in dit topic weinig van. Je gaat vooral in op de posts waarin de oorzaak mogelijk bij de mannen ligt. En je kunt erachter komen door zelf te analyseren ofwel door er met een professional over te praten (dat laatste heb ik gedaan). Pas als je bewust bezig bent met de patronen in je leven, kun je ze doorbreken. Maar jij lijkt er helemaal niet bewust mee bezig te zijn.
oke het is iig niet zo. Ik kies ze zelf uit dus de oorzaak ligt bij mij dat snap ik. In mijn reactie op jouw lange post vraag ik idd ook meer naar de psychische achtergrond van mannen dan dat ik inga op t stukje over mezelf. Maar dat is meer omdat dat stukje voor mij iets is om over na te denken want ik weet niet zo goed waarom ik doe wat ik doe ( ik kan er niet zo veel over zeggen daardoor) en ik wil gewoon ook graag weten hoe mannen in elkaar zitten. Ik wil gelijk alles weten. En aangezien jullie mij niet kennen vraag ik dan meer over dat gedeelte.
pi_140829690
quote:
10s.gif Op zondag 8 juni 2014 13:34 schreef Seven. het volgende:

[..]

Dat was trouwens ook heel typisch voor mij, ik sloeg die fase altijd over en voor ik het wist had ik weer een werkloze kneus 6 tot 7 dagen per week in huis die dan niet alleen mijn boodschappen maar ook al mijn wiet op consumeerde :') .
Arme jij :(, gelukkig heb je dan zelfreflexie gehad met de jaren. ;)
Bij mij is het juist andersom, ik date een man eerst maanden voor ik iets met hem begin. Dan weet ik wie ik in huis heb :P
  zondag 8 juni 2014 @ 13:37:51 #149
277627 Seven.
We are Borg.
pi_140829731
quote:
1s.gif Op zondag 8 juni 2014 13:34 schreef zeepjeh het volgende:

[..]

oke het is iig niet zo. Ik kies ze zelf uit dus de oorzaak ligt bij mij dat snap ik. In mijn reactie op jouw lange post vraag ik idd ook meer naar de psychische achtergrond van mannen dan dat ik inga op t stukje over mezelf. Maar dat is meer omdat dat stukje voor mij iets is om over na te denken want ik weet niet zo goed waarom ik doe wat ik doe ( ik kan er niet zo veel over zeggen daardoor) en ik wil gewoon ook graag weten hoe mannen in elkaar zitten. Ik wil gelijk alles weten. En aangezien jullie mij niet kennen vraag ik dan meer over dat gedeelte.
Hoe mannen in elkaar zitten is irrelevant. Sla die 5 tot 10 jaar van je analyse over want de eindconclusie zou moeten zijn dat jij uiteindelijk doet wat werkman doet: move on zonder drama. En dat kun je alleen maar doen als je de moeite neemt om iemand wat beter te leren kennen en direct kappen zodra je zelfs maar een vermoeden hebt dat iemand niet te vertrouwen is.
Resistance is futile.
pi_140829751
quote:
1s.gif Op zondag 8 juni 2014 13:34 schreef zeepjeh het volgende:

[..]

quote:
7s.gif Op zondag 8 juni 2014 12:43 schreef complicate het volgende:

[..]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')