zoals kingkloon al zegt snap jij blijkbaar niet wat voor type man ik bedoel. Overigens komen goede mannen wel achter mij aan hoor dit slaat nergens op.quote:Op zondag 8 juni 2014 12:56 schreef Werkman het volgende:
Maar goed, ik denk eerlijk gezegd dat Ts toch beter bij haar ''foute'' kereks kan blijven.
Goede kerels die hard werken in plaats van te roven en te stelen zullen haar toch niet zien staan omdat die op hun beurt niets van foute vrouwen (vrouwen die foute kerels gehad hebben,) moeten hebben.
Ja, omdat ze je verleden dan nog niet kennen ind.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:45 schreef zeepjeh het volgende:
[..]
zoals kingkloon al zegt snap jij blijkbaar niet wat voor type man ik bedoel. Overigens komen goede mannen wel achter mij aan hoor dit slaat nergens op.
wanneer ben je beschadigd? iig ben ik wel onzeker. en mijn leeftijd hou ik liever voor me.quote:
ik herken het iig niet volgens mij wil ik juist een serieuze relatie. IK denk zelf dan eerder dat ik iemand zoek die mij het gevoel geeft dat ik moeite moet doen om zijn aandacht vast te houden ofzoiets.quote:Op zondag 8 juni 2014 12:43 schreef complicate het volgende:
[..]
Misschien is er maar 1 reden en dat is dat je heel bang bent voor een serieuze relatie en daarom kies je (on)bewust mannen waarvan je weet dat het toch niks wordt.
En jij negeert deze mannen omdat... ?quote:Op zondag 8 juni 2014 13:45 schreef zeepjeh het volgende:
[..]
zoals kingkloon al zegt snap jij blijkbaar niet wat voor type man ik bedoel. Overigens komen goede mannen wel achter mij aan hoor dit slaat nergens op.
ik heb helemaal niet veel mannen gehad ofzo, je doet alsof ik een of andere slet benquote:Op zondag 8 juni 2014 13:48 schreef Werkman het volgende:
[..]
Ja, omdat ze je verleden dan nog niet kennen ind.
Maar ik zal je een mannengeheim vertellen, als wij vragen naar voormalige minnaars vergelijken we ons vaak met onze voorgangers. en als soort en aantal ons niet aanstaan zijn we daar wel eens vies van.
Zo ziten mannen in elkaar al zullen veel ''gentlemen'' dat niet toegeven.
We kunnen je dan wel vriendelijk toelachen maar in gedachten zien we dan een kut met vliegen voor ons.
Je kan wel een serieuze relatie willen, maar (onbewust) er bang voor zijn waardoor je de mannen met wie je makkelijk een serieuze relatie kán krijgen (onbewust) negeert.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:49 schreef zeepjeh het volgende:
ik herken het iig niet volgens mij wil ik juist een serieuze relatie. IK denk zelf dan eerder dat ik iemand zoek die mij het gevoel geeft dat ik moeite moet doen om zijn aandacht vast te houden ofzoiets.
Nee, ik praat ook meer in het algemeen, alhoewel je hebt het zelf over foute mannen in het meervoud en getallen hoeven niet per definitie een rol te spelen als het over kwaliteit gaat.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:50 schreef zeepjeh het volgende:
[..]
ik heb helemaal niet veel mannen gehad ofzo, je doet alsof ik een of andere slet ben
negeren doe ik niet hoorquote:Op zondag 8 juni 2014 13:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
En jij negeert deze mannen omdat... ?
oke maar ik heb het idee dat ik alleen maar moet leren om de verkeerde man te vermijden wat goed is natuurlijk maar het is toch handiger als je je type kunt veranderen? want anders wordt je nog steeds niet gelukkig.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:37 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hoe mannen in elkaar zitten is irrelevant. Sla die 5 tot 10 jaar van je analyse over want de eindconclusie zou moeten zijn dat jij uiteindelijk doet wat werkman doet: move on zonder drama. En dat kun je alleen maar doen als je de moeite neemt om iemand wat beter te leren kennen en direct kappen zodra je zelfs maar een vermoeden hebt dat iemand niet te vertrouwen is.
Jij valt gewoon op sterke karakters en kerels die wat ''extra's'' hebben.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:53 schreef zeepjeh het volgende:
[..]
negeren doe ik niet hoormaar ik wil niks met ze omdat ik iets mis bij ze, het zijn vaak hele zachte mannen die ik aardig vind maar mij niks doen. Ik kan dan geen karaktereigenschap verzinnen die ik bewonder behalve dan dat ze lief zijn. en je neemt niet iets met iemand omdat hij lief is .
Precies.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je kan wel een serieuze relatie willen, maar (onbewust) er bang voor zijn waardoor je de mannen met wie je makkelijk een serieuze relatie kán krijgen (onbewust) negeert.
Think about it...
Sterke karakters.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:55 schreef Werkman het volgende:
[..]
Jij valt gewoon op sterke karakters en kerels die wat ''extra's'' hebben.
Dat is een oerinstinct omdat vrouwen sterke kostwinners uitkiezen, en een brutale holbewoner bracht vroeger meer vlees mee terug naar de grot dan een zacht ei.
Nee, je gaat natuurlijk een relatie aan omdat iemand stoer is en je het gevoel hebt dat je moeite moet doen om zijn aandacht te behouden. Je klinkt wel als een heul stabiele vrouw.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:53 schreef zeepjeh het volgende:
[..]
negeren doe ik niet hoormaar ik wil niks met ze omdat ik iets mis bij ze, het zijn vaak hele zachte mannen die ik aardig vind maar mij niks doen. Ik kan dan geen karaktereigenschap verzinnen die ik bewonder behalve dan dat ze lief zijn. en je neemt niet iets met iemand omdat hij lief is .
Inderdaad. En dat laatste noemen ze dus een sterke karakterquote:Op zondag 8 juni 2014 14:09 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Sterke karakters.Ik heb ook een sterk karakter, maar ben geen labielerd die gemeen is binnen relaties.
Hoe groot is je steekproef?quote:Op zondag 8 juni 2014 12:22 schreef KingKloon het volgende:
Helaas is het ook vaak zo dat "makkelijke" meisjes een bepaald soort karakter of instelling hebben.
Ik denk dat onzekerheid een grote rol speelt bij dit soort dingen. Je zoekt bevestiging van mensen die jou dat niet kunnen geven. Je wilt hun bevestiging omdat je onzeker bent. Als je bevestiging krijgt van iemand, dan verlies je interesse.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:49 schreef zeepjeh het volgende:
[..]
wanneer ben je beschadigd? iig ben ik wel onzeker. en mijn leeftijd hou ik liever voor me.
[..]
ik herken het iig niet volgens mij wil ik juist een serieuze relatie. IK denk zelf dan eerder dat ik iemand zoek die mij het gevoel geeft dat ik moeite moet doen om zijn aandacht vast te houden ofzoiets.
Tja, ik kan hem niet wetenschappelijk onderbouwen.quote:
Dat gevoel moet je dus juist niet hebben. Als je dat gevoel hebt bij een man, dan is het niet voor jou. En foute mannen gedragen zich op zo'n manier omdat ze daar een egoboost van krijgen. Oftewel, ze zijn niet ECHT geinteresseerd in veel meer dan leuke seks, daar gedragen ze zich naar (onberekenbaar/onbetrouwbaar) en jij loopt er achteraan in de hoop dat ze toch voor je vallen.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:49 schreef zeepjeh het volgende:
[..]
wanneer ben je beschadigd? iig ben ik wel onzeker. en mijn leeftijd hou ik liever voor me.
[..]
Hoeft natuurlijk ook niet, maar mijn zeer beperkte ervaring met gemakkelijke vrouwen is dat ze volwassen zijn, niet bang zijn, kunnen genieten van seks en schijt hebben aan de mening van anderen.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:43 schreef KingKloon het volgende:
Tja, ik kan hem niet wetenschappelijk onderbouwen.
En heb je dan ook een lange relatie mee gehad?quote:Op zondag 8 juni 2014 16:38 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Hoeft natuurlijk ook niet, maar mijn zeer beperkte ervaring met gemakkelijke vrouwen is dat ze volwassen zijn, niet bang zijn, kunnen genieten van seks en schijt hebben aan de mening van anderen.
Misschien heb je gemakkelijke meisjes gehad in plaats van (geestelijk) volwassen vrouwen?
klinkt alsof je vroeger niet gewild was en nu zuur reageertquote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:39 schreef Hallmark het volgende:
Mooi, dit. Een kennisje van me was altijd dol op bad boys. Nu is ze achterin de dertig en alhoewel ze best lekker is, hebben al haar vriendinnen een leuke relatie en/of huis of kindje met een techneut met een goeie baan.
Onlangs verklapte ze tegen mij dat ze erg spijt had van haar houding, en dat ze het gevoel had dat ze de trein had gemist.
in mijn ogen ben je alleen fout wanneer je haar laat denken dat er meer in zit dan alleen sex wanneer je al weet dat je alleen seks wilt. Als je nog niet weet wat je van haar wilt en haar niet iets anders laat denken ben je niet verkeerd bezig.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:50 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Maar wanneer ben je als man precies fout dan?
Vanavond komt er een meid bij me langs van tinder, nooit gezien maar weet nu al dat het op seks gaat uitdraaien waarschijnlijk... ik ken haar niet dus het kan nog best zijn dat ik toch na een paar dates zeg sorry dit wordt hem niet (andersom kan ook).
Ben ik dan fout omdat ik de boot niet afhoudt?
Dat klinkt wel fair ja...quote:Op zondag 8 juni 2014 18:26 schreef madeliefff het volgende:
[..]
in mijn ogen ben je alleen fout wanneer je haar laat denken dat er meer in zit dan alleen sex wanneer je al weet dat je alleen seks wilt. Als je nog niet weet wat je van haar wilt en haar niet iets anders laat denken ben je niet verkeerd bezig.
haha ik denk dat een hoop mensen zullen zeggen dat zolang t onbesproken is ze niks mag verwachten en je dus niet fout bezig bent...maar ik denk dat je vaak als persoon ook wel aanvoelt of iemand meer wilt en ALS je dat aanvoelt en je zegt er niets over ben je niet netjes bezig.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:31 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Dat klinkt wel fair ja...
Maar wat als het onbesproken is en je doet alsof je neus bloedt? Om het zo maar even te zeggen.
Als het echt overduidelijk is dan is het wel een beetje dubbelop ja...want ook al is er niks besproken als je weet dat ze het anders NIET had gedaan is het niet netjes.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:39 schreef madeliefff het volgende:
[..]
haha ik denk dat een hoop mensen zullen zeggen dat zolang t onbesproken is ze niks mag verwachten en je dus niet fout bezig bent...maar ik denk dat je vaak als persoon ook wel aanvoelt of iemand meer wilt en ALS je dat aanvoelt en je zegt er niets over ben je niet netjes bezig.
ja ik denk het ookquote:Op zondag 8 juni 2014 15:56 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dat gevoel moet je dus juist niet hebben. Als je dat gevoel hebt bij een man, dan is het niet voor jou. En foute mannen gedragen zich op zo'n manier omdat ze daar een egoboost van krijgen. Oftewel, ze zijn niet ECHT geinteresseerd in veel meer dan leuke seks, daar gedragen ze zich naar (onberekenbaar/onbetrouwbaar) en jij loopt er achteraan in de hoop dat ze toch voor je vallen.
zal ik doenquote:Op zondag 8 juni 2014 13:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je kan wel een serieuze relatie willen, maar (onbewust) er bang voor zijn waardoor je de mannen met wie je makkelijk een serieuze relatie kán krijgen (onbewust) negeert.
Think about it...
jah. Welke eigenschappen van vrouwen wordt dan eigenlijk door mannen vanuit de oerinstinct interessant gevonden?quote:Op zondag 8 juni 2014 13:55 schreef Werkman het volgende:
[..]
Jij valt gewoon op sterke karakters en kerels die wat ''extra's'' hebben.
Dat is een oerinstinct omdat vrouwen sterke kostwinners uitkiezen, en een brutale holbewoner bracht vroeger meer vlees mee terug naar de grot dan een zacht ei.
het zou waar kunnen zijn maar ik ben me niet zo bewust van waarom iets me aan trekt. Het klinkt wel als iets dat zou kunnen iig.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:33 schreef KingKloon het volgende:
[..]
Im Je zoekt bevestiging van mensen die jou dat niet kunnen geven. Je wilt hun bevestiging omdat je onzeker bent. Als je bevestiging krijgt van iemand, dan verlies je interesse.
Klopt dit?
Zelf heb ik altijd geluk gehad in de liefde, maar ik kan inderdaad veel sympathie opbrengen voor verlegen maar heel succesvolle mannen die genegeerd worden door vrouwen.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:23 schreef madeliefff het volgende:
[..]
klinkt alsof je vroeger niet gewild was en nu zuur reageert
De meeste vrouwen die ik ken die dit 'probleem' hadden vonden zichzelf niet meer waard dan een foute man. Omkleed met allerlei excuses en smoesjes dat ze hielden van wat spanning etc.Of het idee dat alleen dir soort mannen fysiek aaantrekkelijk genoeg waren. Maar de kern was eigenlijk altijd dat ze weinig eigenwaarde hadden, moeite hadden met alleen zijn (van die meiden die altijd een vriend hadden).quote:Op zondag 8 juni 2014 13:50 schreef zeepjeh het volgende:
[..]
ik heb helemaal niet veel mannen gehad ofzo, je doet alsof ik een of andere slet ben
die mannen waar jij het over hebt hebben toch eigenlijk gewoon hetzelfde verhaal....zij proberen het bij vrouwen die erg mooi zijn en die zij niet kunnen krijgen ipv gelijk voor de mindere leuke dame te gaan die ze met gemak kunnen krijgen..ik zag daar laatst zo een mooi plaatje van op facebookquote:Op zondag 8 juni 2014 21:49 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Zelf heb ik altijd geluk gehad met vrouwen, maar ik kan inderdaad veel sympathie opbrengen voor verlegen maar heel succesvolle mannen die genegeerd worden door vrouwen. En als zo'n vrouw dan op haar veertigste zegt: "had ik maar..." Dan vind ik het aan de ene kant rot voor haar, en aan de andere kant denk ik dan "eigen schuld, doos". Had je mijn mijn collega nerds maar serieus moeten nemen.
Nah, ze worden afgewezne door meisjes die onzeker zijn en daarom voor eikels kiezen. Die jongens waar het over gaat zijn heel vaak niet lelijk oid. Ikzelf heb nooit echt tot beide groepen behoord, al moet ik bekennen dat ik me ook wel eens een keer als eikel heb opgesteld toen de dame in kwestie toch wat psychiatrischer bleek dan ik dacht...quote:Op zondag 8 juni 2014 21:57 schreef madeliefff het volgende:
[..]
die mannen waar jij het over hebt hebben toch eigenlijk gewoon hetzelfde verhaal....zij proberen het bij vrouwen die erg mooi zijn en die zij niet kunnen krijgen ipv gelijk voor de mindere leuke dame te gaan die ze met gemak kunnen krijgen..ik zag daar laatst zo een mooi plaatje van op facebook
Ik zou niet te veel waarde aanhechten aan die theorien. Zo werkt het niet in het echt.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:13 schreef zeepjeh het volgende:
[..]
jah. Welke eigenschappen van vrouwen wordt dan eigenlijk door mannen vanuit de oerinstinct interessant gevonden?
De rest nog niet gelezen, maar dit is inderdaad het probleem bij ts denk ik.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:29 schreef KingKloon het volgende:
[..]
Veel vrouwen die klagen over bad boys, hebben het helemaal niet over bad boys. Hoog uit mannen die niet even gek op haar is, als zij op hem.
Dat zal ook wel een rol spelen, inderdaad.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:57 schreef madeliefff het volgende:
die mannen waar jij het over hebt hebben toch eigenlijk gewoon hetzelfde verhaal....zij proberen het bij vrouwen die erg mooi zijn en die zij niet kunnen krijgen ipv gelijk voor de mindere leuke dame te gaan die ze met gemak kunnen krijgen..ik zag daar laatst zo een mooi plaatje van op facebook
Meer eigenwaarde krijgen. Dan heb je namelijk meer behoefte aan mannen die jou met wederzijds respect behandelen en waarmee je het leuk kan hebben.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:08 schreef zeepjeh het volgende:
Ik val vaak op foute mannen maar hoe zorg je ervoor dat je op een ander type gaat vallen? Is dat uberhaupt mogelijk.
Deze man weet.quote:Op maandag 9 juni 2014 10:50 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Meer eigenwaarde krijgen. Dan heb je namelijk meer behoefte aan mannen die jou met wederzijds respect behandelen en waarmee je het leuk kan hebben.
Als je zelf een beetje onzeker bent, kan je foute mannen interessant vinden, omdat ze jouw tegenpool zijn. Je vindt ze in alles beter dan jijzelf. Zij daarentegen vinden jou leuk, omdat je makkelijk bent te manipuleren en omdat ze veel bij jouw gedaan krijgen. Je bent dan namelijk geen sterke vrouw die tegen ze in durft te gaan en niet met zich laat sollen. Bij dat soort vrouwen voelen ze zich geen alpha-male meer, want die vrouwen zijn namelijk niet onder de indruk van hun macho-gedrag.
Het betekent trouwens niet dat je met meer eigenwaarde je aangetrokken voelt tot zachte types en doetjes. Er lopen wel stoere mannen rond die vrouwen met wederzijds respect behandelen. Maar het kan wel dat je anders naar mannen gaat kijken, dat je bijvoorbeeld meer gaat vallen op intellect.
Misschien is een assertiviteits-training of een weerbaarheidstraining iets voor jou? Dat wordt gewoon op bijvoorbeeld de volksuniversiteit of bij maatschappelijke instanties van jouw gemeente gegeven.
Ik heb de rest van het topic niet gelezen. Ik vond dat ik dit ff moest typen; het kan best dat een vergelijkbaar advies al eens voorbij is gekomen.![]()
Dat zou goed kunnen. Achteraf gezien had ik die fase wel iets rustiger aan mogen doen.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:30 schreef complicate het volgende:
[..]
Is dat ook niet typisch voor mensen die de fase van "elkaar leren kennen " overslaan?
Gevoelige snaar geraakt?quote:Op zondag 8 juni 2014 12:06 schreef Seven. het volgende:
[..]
Het gaat hier echter niet om de spelletjes die vrouwen spelen. Het gaat om de spelletjes die mannen spelen. En daarom haat ik het als samirz meepost want je gaat a) direct offtopic en b) het is altijd de schuld van de vrouwen.
Vieze hoeren. Zijn ze te makkelijk:. Zijn ze te moeilijk:
.
Gefeliciteerd, dat zijn de meesten nietquote:Op zondag 8 juni 2014 21:39 schreef zeepjeh het volgende:
[..]
het zou waar kunnen zijn maar ik ben me niet zo bewust van waarom iets me aan trekt. Het klinkt wel als iets dat zou kunnen iig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |