Klopt, maar dat weet je niet in het begin, maar ik ben het wel met je eens dat men op zijn/haar intuïtie moet/kan vertrouwen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:38 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen die goed naar zijn/haar intuitie luistert, eigenlijk in de regel genomen wel aanvoelt of iemand een goed en loyaal persoon is in relaties. Dat wil niet zeggen dat je goed bij elkaar zult passen natuurlijk.
werk aan je zelfbeeld. Of word een lesbischquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:08 schreef zeepjeh het volgende:
Ik val vaak op foute mannen maar hoe zorg je ervoor dat je op een ander type gaat vallen? Is dat uberhaupt mogelijk.
Wat bedoel je met fout? Ik zou "foute" mannen ook niet snel een type noemen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:08 schreef zeepjeh het volgende:
Ik val vaak op foute mannen maar hoe zorg je ervoor dat je op een ander type gaat vallen? Is dat uberhaupt mogelijk.
Vrouwen willen een project om aan te werken. Iets dat nog niet "af" is.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:23 schreef FANN het volgende:
Hoe kan je nou op een foute man vallen als je al bij voorbaat weet dat hij fout is?
Fout voor jou dan misschien? Of gewoon fout voor iedere vrouw?
Ik denk dat je dat doorgaans binnen 10 minuten wel kunt weten, om eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:40 schreef complicate het volgende:
[..]
Klopt, maar dat weet je niet in het begin, maar ik ben het wel met je eens dat men op zijn/haar intuïtie moet/kan vertrouwen.
Fout als in het type onloyaal en onbetrouwbaar. Ze komen in vele maten en vormen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:47 schreef samirz het volgende:
[..]
Wat bedoel je met fout? Ik zou "foute" mannen ook niet snel een type noemen.
lastig om net van alle karaktertrekjes hetgene eruit te pikken waar het echt om draait, maar ik denk vooral dit: type 1: erg bewegelijk /actief sociaal en onbevangen type2: juist meer introverte mannen die zelfverzekerd over komen met een gevoelige kant, zijn actief en hebben veel ideeen .quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:19 schreef complicate het volgende:
[..]
Kan je die foute mannen omschrijven? En wat zoek je dan WEL in een (juiste) man?
nee als ik een vermoeden begin te krijgen dat t iemand ia die vreemd gaat kap ik het sws af.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:50 schreef no_pain_no_gain het volgende:
[..]
Vrouwen willen een project om aan te werken. Iets dat nog niet "af" is.
Een nice guy is voorspelbaar en dus saai, geen project. TS wilt een drugsverslaafde die haar een pak rammel geeft en vreemdgaat, zodat ze bij vriendinnen kan zeggen dat haar vriend een klootzak is.
Lekker spannend wel. Ik wens TS er veel succes mee
en t type dat jij beschrijft is gelijk wel extreem fout. Dit zijn meer mannen met een fout randje ofzo. Ik denk dat ze ook bepaalde eigen issues hebben.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:07 schreef TserrofEnoch het volgende:
Ja maar de ''goede'' mannen moeten toch eigenlijk geen behoefte hebben aan een vrouw die alleen maar ''foute'' mannen gedate heeft. Ze heeft lekker lol gemaakt met vage gasten. (ze is uitgewoond door een paar junkies) En daarna realiseert ze dat daar geen financiële toekomst in zit. Dus komt ze eindelijk terecht bij de goeie nerd met een modaal inkomen en een labrador. Deze man is dan ook weer dom aardig genoeg om de kinderen van die junk op te voeden als ware het zijn eigen.
Maar eigenlijk is deze kerel aan de ene kant wel een grote held. Hij date deze vrouw en durft gewoon nog zijn labrador uit te laten, wetende dat er ieder moment een ''foute'' ex hem overhoop kan komen knallen,
Hebben ze bij zijn rechteroog nou die bril weggephotoshopt?quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:34 schreef Werkman het volgende:
Mischien moet je eeens een ander soort foute man proberen.
[ afbeelding ]
Als de naam met een G begint weet je dat ze fout zijn.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 01:01 schreef LazyDave het volgende:
Wat maakt een man fout dan, kun je dat aan het uiterlijk zien? Dus van die brute instincten in het gezicht, kaaklijn en baard ofzo?
Erg bewegelijk sociaal? Waar moet ik dan aan denken? Jokertje? Parkinson patiënten?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:07 schreef zeepjeh het volgende:
[..]
lastig om net van alle karaktertrekjes hetgene eruit te pikken waar het echt om draait, maar ik denk vooral dit: type 1: erg bewegelijk /actief sociaal en onbevangen type2: juist meer introverte mannen die zelfverzekerd over komen met een gevoelige kant, zijn actief en hebben veel ideeen .
Waar val je precies op? begin daarquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:08 schreef zeepjeh het volgende:
Aan wat kun je dat zien/weten?quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:55 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat doorgaans binnen 10 minuten wel kunt weten, om eerlijk te zijn.
waarom is t dan nodig te weten waar ik op val om te kunnen zeggen hoe je van type veranderd?quote:
Tuurlijk is het nodig.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:06 schreef zeepjeh het volgende:
[..]
waarom is t dan nodig te weten waar ik op val om te kunnen zeggen hoe je van type veranderd?
Ik heb overigens al in een van de post hierboven dat aangegeven
Vrij matig dan wel die beschrijving. Nou ja als je weet waar je op valt kan je kijken waar het fout gaat. Het is vaak niet eens zo zeer een kwestie van alleen daarop vallen, maar gewoon een kwestie van iets spannend vinden. Zo veel vrouwen zeggen op foute mannen te vallen maar ze vallen gewoon niet op saaie mannen. Echte foute mannen schrikken ze dan wel weer van af. Tenzij je op van die motorclub of loverboy types valt, dan heb je gelijk.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:06 schreef zeepjeh het volgende:
[..]
waarom is t dan nodig te weten waar ik op val om te kunnen zeggen hoe je van type veranderd?
Ik heb overigens al in een van de post hierboven dat aangegeven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |