en dan? Ik bedoel ik weet het van mezelf maar andere mannen vind ik niet aantrekkelijk. En soms zijn ze niet zozeer fout maar dan wel een bepaald type dat nooit voor mij gaat. En de mannen die weer hotel de botel van mij zijn vind ik vaak niks aan. En niet omdat ze mij leuk vinden maar gewoon vanwege hun karakter.quote:
Ouder worden. Vallen, erin trappen, weer opstaan. Leren wat je niet wilt en waarom niet. Leren herkennen wat je wel wilt.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:15 schreef zeepjeh het volgende:
[..]
en dan? Ik bedoel ik weet het van mezelf maar andere mannen vind ik niet aantrekkelijk. En soms zijn ze niet zozeer fout maar dan wel een bepaald type dat nooit voor mij gaat. En de mannen die weer hotel de botel van mij zijn vind ik vaak niks aan. En niet omdat ze mij leuk vinden maar gewoon vanwege hun karakter.
Echte mannen behandelen vrouwen slecht. Zo is het nou eenmaal. Dus gewoon je mond houden en accepteren.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:15 schreef zeepjeh het volgende:
[..]
en dan? Ik bedoel ik weet het van mezelf maar andere mannen vind ik niet aantrekkelijk. En soms zijn ze niet zozeer fout maar dan wel een bepaald type dat nooit voor mij gaat. En de mannen die weer hotel de botel van mij zijn vind ik vaak niks aan. En niet omdat ze mij leuk vinden maar gewoon vanwege hun karakter.
Kan je die foute mannen omschrijven? En wat zoek je dan WEL in een (juiste) man?quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:08 schreef zeepjeh het volgende:
Ik val vaak op foute mannen maar hoe zorg je ervoor dat je op een ander type gaat vallen? Is dat uberhaupt mogelijk.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:18 schreef Xessive het volgende:
[..]
Echte mannen behandelen vrouwen slecht. Zo is het nou eenmaal. Dus gewoon je mond houden en accepteren.
Precies, ik zou ook willen weten wat zij omschrijft als "foute man".quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:23 schreef FANN het volgende:
Hoe kan je nou op een foute man vallen als je al bij voorbaat weet dat hij fout is?
Fout voor jou dan misschien? Of gewoon fout voor iedere vrouw?
Nee.quote:
Dat is het omgekeerde van de juiste vrouw. Eens je dus weet wat de juiste vrouw is voor je, herken je de foute vrouw.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:27 schreef Xessive het volgende:
Bestaat er eigenlijk ook zoiets als foute vrouwen?
Nooit eens per ongeluk een fragment uit Hotter than my daughter meegepikt?quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:27 schreef Xessive het volgende:
Bestaat er eigenlijk ook zoiets als foute vrouwen?
Dus dan mag je eigenlijk concluderen dat of iets goed of fout is alleen door jezelf bepaald kan worden. En dan zijn de types waar TS op valt helemaal geen foute mannen, maar eigenlijk de juiste mannen. Voor haar dan.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:29 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat is het omgekeerde van de juiste vrouw. Eens je dus weet wat de juiste vrouw is voor je, herken je de foute vrouw.
Ja. Zo iets. Behalve dat ze niet meer voor die mannen wenst te vallen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:35 schreef Xessive het volgende:
[..]
Dus dan mag je eigenlijk concluderen dat of iets goed of fout is alleen door jezelf bepaald kan worden. En dan zijn de types waar TS op valt helemaal geen foute mannen, maar eigenlijk de juiste mannen. Voor haar dan.
Ik denk dat iedereen die goed naar zijn/haar intuitie luistert, eigenlijk in de regel genomen wel aanvoelt of iemand een goed en loyaal persoon is in relaties. Dat wil niet zeggen dat je goed bij elkaar zult passen natuurlijk.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:29 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat is het omgekeerde van de juiste vrouw. Eens je dus weet wat de juiste vrouw is voor je, herken je de foute vrouw.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |