SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rest waren allemaal random disconnects. Bij coop flikkeren ze je er meteen uit als je wat lag hebt volgens mij..je ziet bij tegenstanders ook vaak rare quits/disconnects.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ja, geef het internet maar de schuld. Jullie zijn gewoon kk slecht.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ligt het nou aan mij of hebben wij het samen dan het beste gedaan?quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:11 schreef ThadCastle het volgende:
Met Mathijs:
14-2-3, toch knap van mij.
Met Hugh:
3-0-1
Met maat:
33-6-6![]()
hmm ik koop stuk of 5 packs in fut world cup en ik doe telkens redeem de free fut gold pack maar nu zie ik niks van die free packs in gewone fut terug..
iemand een idee? ik krijg ook al geen free speler per match of coins per match in fut world cup.. ik snap er niks van![]()
Nee. Met die maat hoger punten per wedstrijd ratioquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij of hebben wij het samen dan het beste gedaan?![]()
![]()
Maar ook een hogere punten verlies ratio. Verschil is trouwens minimaal moet beiden rond de 2,3 zitten zo uit mijn hoofd.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:17 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee. Met die maat hoger punten per wedstrijd ratio![]()
Kloptquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Maar ook een hogere punten verlies ratio. Verschil is trouwens minimaal moet beiden rond de 2,3 zitten zo uit mijn hoofd.![]()
https://www.facebook.com/photo.php?v=757869254225249
Wat heeft deze gast op zeg. Ik wil het ook!!!!
6:20 ook echt
I can hold my breath for a really long time
1 seconde
[ Bericht 33% gewijzigd door DuTank op 05-06-2014 22:30:32 ]Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Haha, ik zie nu pas dat die vrouw die Stifler zijn moeder speelt dezelfde is als die in 2 Broke Girls. En nee, geen pics want ze is niet knap.![]()
Even naar een Amerikaanse tandarts gaan dan.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:24 schreef DuTank het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=757869254225249
Wat heeft deze gast op zeg. Ik wil het ook!!!!Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Battlefield 4 is wel echt heel vet op PS4
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
OOOOH MY GOOOOSH LOOK AT THESE WHITE THINGS IN THE SKYYYYY
- clouds honey
CLOU.... WHAT??!? And what about the blue stuff around it?![]()
![]()
![]()
![]()
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
hey hey DS2
http://www.vkmag.com/maga(...)t_brazilie_en_mexico
http://www.vkmag.com/maga(...)_spanje_en_australieAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Reverse - Portemonnee feat. Idaly en Willemquote:
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
eindelijk een goede speler in fut wc krijg ik david fucking silva als RM.. die gozer is zo traag als dikke strondt![]()
Damn, ik wilde net FIFA doen en dan krijg ik dit weer te zien.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:36 schreef Tim86 het volgende:
hey hey DS2
http://www.vkmag.com/maga(...)t_brazilie_en_mexico
http://www.vkmag.com/maga(...)_spanje_en_australie![]()
Dan is het toch geen goede speler? Wat praat je dan poep jongen? wat de fuck gekke clown.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:37 schreef SteffieBaars het volgende:
eindelijk een goede speler in fut wc krijg ik david fucking silva als RM.. die gozer is zo traag als dikke strondt![]()
quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Damn, ik wilde net FIFA doen en dan krijg ik dit weer te zien.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Regel een chick serieus.![]()
Oke ga dan maar lekker je gang en geniet er maar van ookquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Durf ik niet dus ik moet wel op internet zitten.![]()
![]()
ja als hij cm of cam was geweest zou t een prima spelertje zijnquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dan is het toch geen goede speler? Wat praat je dan poep jongen? wat de fuck gekke clown.![]()
Misschien zit hier wat voor je tussen www.kinky.nlquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Durf ik niet dus ik moet wel op internet zitten.![]()
Maar dat is hij niet dus heb je gewoon weer een ruk speler uit je pak gerukt.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:41 schreef SteffieBaars het volgende:
[..]
ja als hij cm of cam was geweest zou t een prima spelertje zijn![]()
Dat doe ik al jaren.. maar als je je eraan stoort zal ik minder (over) chicks op internet posten.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Oke ga dan maar lekker je gang en geniet er maar van ook![]()
jep.. zoals altijdquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Maar dat is hij niet dus heb je gewoon weer een ruk speler uit je pak gerukt.![]()
Nee joh ik verveel me gewoon omdat ik moet lerenquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat doe ik al jaren.. maar als je je eraan stoort zal ik minder (over) chicks op internet posten.
Je moet voor mij nooit je post gedrag aanpassen, zolang je niet dreigt mij een koppie kleiner te maken vind ik het best
Vind het alleen jammer voor je.![]()
quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:41 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Misschien zit hier wat voor je tussen www.kinky.nl
Kerel, op 15-jarige leeftijd al op zulke sites rondneuzen.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Jij weet altijd alles, welk medicijn kreeg die gozer?quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Even naar een Amerikaanse tandarts gaan dan.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Maar ik snap het probleem niet. Dus omdat ik vaak naar chicks kijk en erover post moet ik maar meteen een vriendin zoeken? Waarom zeg je dat dan niet tegen anderen?quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee joh ik verveel me gewoon omdat ik moet leren
Je moet voor mij nooit je post gedrag aanpassen, zolang je niet dreigt mij een koppie kleiner te maken vind ik het best
Vind het alleen jammer voor je.![]()
Ik zit me toch iets ranzigs naar binnen te werken, wordt er gewoon misselijk van, hahahaha. Me vriendin had bij de lidl thai pasta/noodles mee genomen, 1tje met Pad Thai saus ofzo. Ik denk, maak het doosje opene. zit er pasta noodles in een vacuum zakje verpakt, lijkt wel rubber. Daarna het zakje open maken met de pad thai saus. Het zag er uit of dat het van iemand was geweest die aan de dunne is geweest![]()
![]()
. na 3 minuten in de magnetron maar een hap genomen. het ziet er niet alleen uit als shit, het smaakt ook naar shit
![]()
, gadver wat ranzig. NOOIT meer meenemen
![]()
okequote:Op donderdag 5 juni 2014 22:52 schreef Maver24 het volgende:
Ik zit me toch iets ranzigs naar binnen te werken, wordt er gewoon misselijk van, hahahaha. Me vriendin had bij de lidl thai pasta/noodles mee genomen, 1tje met Pad Thai saus ofzo. Ik denk, maak het doosje opene. zit er pasta noodles in een vacuum zakje verpakt, lijkt wel rubber. Daarna het zakje open maken met de pad thai saus. Het zag er uit of dat het van iemand was geweest die aan de dunne is geweest![]()
![]()
. na 3 minuten in de magnetron maar een hap genomen. het ziet er niet alleen uit als shit, het smaakt ook naar shit
![]()
![]()
Die "after dentist" filmpjes zijn een heel internetfenomeen joh. Begon hiermee: http://en.wikipedia.org/wiki/David_After_Dentistquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:49 schreef DuTank het volgende:
[..]
Jij weet altijd alles, welk medicijn kreeg die gozer?
In NL doen ze volgens mij alleen plaatselijke verdovingen (tenzij je echt naar een kaakchirurg gaat). In de VS ga je gewoon out en dit zijn dan de na/bijverschijnselen blijkbaar
Vooral lachgas wat ze daar gebruiken dacht ik. Filmpje dat jij postte is wel echt geniaal though. Zo lang ook
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
wut wut wut bizar man probeer volgende keer gewoon die duck noodlesquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:52 schreef Maver24 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Geen flauw idee. Denk beeldvorming rondom jou als internet persoon.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar ik snap het probleem niet. Dus omdat ik vaak naar chicks kijk en erover post moet ik maar meteen een vriendin zoeken? Waarom zeg je dat dan niet tegen anderen?![]()
Jij hebt je de afgelopen paar dagen echt moeten inhouden om niet te posten he?quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:52 schreef Maver24 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ach, is toch heerlijk. We weten allemaal ook wel dat jij heus niet alleen maar de hele dag worstenbroodjes zit te kanen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:55 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Denk beeldvorming rondom jou als internet persoon.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heb serieus al lang geen worstenbroodje meer opquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ach, is toch heerlijk. We weten allemaal ook wel dat jij heus niet alleen maar de hele dag worstenbroodjes zit te kanen.
Maak nu vaak een tosti of haal gewoon even iets![]()
![]()
neehoor. Ik ben weinig thuis geweest dus had ook geen tijd om te postenquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij hebt je de afgelopen paar dagen echt moeten inhouden om niet te posten he?![]()
Om te eten?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
even in de gaten houdentwitter:Matt_Widz twitterde op donderdag 05-06-2014 om 22:57:20Going to tweet one £30 code for http://t.co/GryLNGEHtk @FifaCoinWizard for a free 1,000,000 coins! Get ready to redeem.... reageer retweet
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja
Wat wil je anders met een frikandel doen?
Oke laat maar
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Doe dat. Wel eerlijk delen met de rest van het FUT topic he.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:03 schreef Maver24 het volgende:
even in de gaten houdentwitter:Matt_Widz twitterde op donderdag 05-06-2014 om 22:57:20Going to tweet one £30 code for http://t.co/GryLNGEHtk @FifaCoinWizard for a free 1,000,000 coins! Get ready to redeem.... reageer retweet
![]()
PS coins zijn uitverkocht zie ik, alleen nog xbox coins over zie ik op de websitequote:Op donderdag 5 juni 2014 23:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Doe dat. Wel eerlijk delen met de rest van het FUT topic he.![]()
Duh.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:09 schreef Maver24 het volgende:
30 pond voor 1m coins, is dat goedkoop ?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
yupquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:09 schreef Maver24 het volgende:
30 pond voor 1m coins, is dat goedkoop ?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
niet gelijk 10 miljoen kopen nu he'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Domme vragen bestaan niet. Zeggen ze. Ik twijfel nuquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:09 schreef Maver24 het volgende:
30 pond voor 1m coins, is dat goedkoop ?![]()
![]()
Hoezo niet? Blijft gewoon deel uitmaken van Maver zijn 'estate' en is dus niet weggegooid geld, hij kan het zelfs laten redeneren als hij het in de juiste spelers investeert (wat hij ongetwijfeld zal doen) en kan zo nog rijker worden. Goede investering ik zeg doen. Zie het als de aankoop van een gunstig stuk onroerend goed.quote:![]()
Hahaha. Ik koop nooit geen coins dus ik heb geen idee wat de prijzen zijn op dit momentquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Domme vragen bestaan niet. Zeggen ze. Ik twijfel nu![]()
sorry hoor
![]()
TOTS Dede is nu boven de 20K. Ga ik dus niet meer in investeren, Zarate idem dito, die is al naar 25K. Maar eens nadenken over een nieuw investeringsdoel.![]()
Nooit geen = wel. Busted!quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:12 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hahaha. Ik koop nooit geen coins dus ik heb geen idee wat de prijzen zijn op dit moment![]()
sorry hoor
![]()
Je hebt wel coins gekocht bij fokkers.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:12 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hahaha. Ik koop nooit geen coins dus ik heb geen idee wat de prijzen zijn op dit moment![]()
sorry hoor
![]()
Wel aan gedacht maar niet gedaanquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:18 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ook nooit aan gedacht om coins te kopen![]()
Zelfs een mobiele!quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:38 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Kanker
Hey ik wist niet dat FUT WC een eigen Wikipedia pagina had![]()
Ik heb het weer voor mekaar hoor2-0 voorsprong weggegeven in de finale.
Tegenstander was totaal kansloos in de eerste helft, maar 45e minuut 2-1 natuurlijk...
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Daarom achterin rondspelenquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:54 schreef Reemi het volgende:
Ik heb het weer voor mekaar hoor2-0 voorsprong weggegeven in de finale.
Tegenstander was totaal kansloos in de eerste helft, maar 45e minuut 2-1 natuurlijk...
![]()
Ik kan geen 10 seconden naar die idioot kijkenquote:Dat domme neger geschreeuw
![]()
Even iemand met 4 legends (Futre, Rui Costa, Kluivert en Crespo) waar ik gisteren ook tegen heb gespeeld laten ragequitten.![]()
Nice, ik wil nog steeds een keer met een legend spelenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Even iemand met 4 legends (Futre, Rui Costa, Kluivert en Crespo) waar ik gisteren ook tegen heb gespeeld laten ragequitten.Welke ST legend is relatief goedkoop?
Edit: Fowler is 156K, maar 3/3* en niet echt uitzonderlijke stats![]()
![]()
Owen, Suker, Bierhoff, Vieiri, Inzaghi, Pauleta, Fowler en Sheringhamquote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:11 schreef Freire het volgende:
[..]
Nice, ik wil nog steeds een keer met een legend spelenWelke ST legend is relatief goedkoop?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Fowler was in 2 potjes bij mij wel prima.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:11 schreef Freire het volgende:
[..]
Nice, ik wil nog steeds een keer met een legend spelenWelke ST legend is relatief goedkoop?
Edit: Fowler is 156K, maar 3/3* en niet echt uitzonderlijke statsquote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:14 schreef Zhano het volgende:
NBA spelen maar geen idee hebben hoe je moet schieten(inmiddels wel)
Welke mode?![]()
Inzaghi is niet zo duur dacht ik.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:11 schreef Freire het volgende:
[..]
![]()
myCAREER, Rookie showdown nu.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:15 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Fowler was in 2 potjes bij mij wel prima.
[..]
Welke mode?![]()
Even coins kopen sparen dan maarquote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:15 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Fowler was in 2 potjes bij mij wel prima.
[..]
Welke mode?
Voor wie ben je straks??quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Owen, Suker, Bierhoff, Vieiri, Inzaghi, Pauleta, Fowler en Sheringhamquote:![]()
![]()
Shevchenkoquote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Owen, Suker, Bierhoff, Vieiri, Inzaghi, Pauleta, Fowler en Sheringham![]()
Welke positie?quote:Spursquote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:16 schreef Freire het volgende:
[..]
Even coins kopen sparen dan maar
Voor wie ben je straks??![]()
oja die was ik nog vergetenquote:
Hup Spurs trouwens. Heb er nog geld op staan (outright)Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Welke odd en wanneer ingezet?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oja die was ik nog vergeten
Hup Spurs trouwens. Heb er nog geld op staan (outright)![]()
![]()
gedurfd.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oja die was ik nog vergeten
Hup Spurs trouwens. Heb er nog geld op staan (outright)![]()
Ik heb echt totaal geen controle over de wedstrijden in FUT WC.Het is gewoon letterlijk een flipperkast waarbij alles wat geluk goed moet vallen.
De eerste 10 potjes gingen juist fucking goed.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Vlak voor de play-offs begonnen (Voor de eerste ronde dus).quote:
6/10 San Antonio to win Western conference @2.5
2/10 San Antonio to win NBA title @4,50
Dus sowieso profit
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hier precies hetzelfde..quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:20 schreef Ozz-03 het volgende:
Ik heb echt totaal geen controle over de wedstrijden in FUT WC.Het is gewoon letterlijk een flipperkast waarbij alles wat geluk goed moet vallen.
De eerste 10 potjes gingen juist fucking goed.![]()
Nicequote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vlak voor de play-offs begonnen (Voor de eerste ronde dus).
6/10 San Antonio to win Western conference @2.5
2/10 San Antonio to win NBA title @4,50
Dus sowieso profit
Denk alleen wel dat Heat er met de titel vandoor gaat![]()
![]()
Ik heb er geen verstand van verder..tip van iemand anders. Spurs zijn wel fav bij de bookies nuquote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:26 schreef Freire het volgende:
[..]
Nice
Denk alleen wel dat Heat er met de titel vandoor gaat(@1.7)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik liep even met Leite door de verdediging heen, vervolgens kreeg ik de bal gelukkig mee waardoor ik zo op de keeper af kon. Daarna deed ik een rainbow flick over de keeper om daarna te scoren.. 1e keer dat dat me dit jaar lukt![]()
![]()
Haha geen idee wat het isquote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:25 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Waarom?Lijkt me echt de saaiste positie haha
Stond in de trophy guide dat je dan het makkelijkst gedraft werd oid.
![]()
Haha oke, heb je je interviews al gehad? En is de draft geweest?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
Haha geen idee wat het isStond in de trophy guide dat je dan het makkelijkst gedraft werd oid.
![]()
Maikon Leite of Kaka Leite?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik liep even met Leite door de verdediging heen, vervolgens kreeg ik de bal gelukkig mee waardoor ik zo op de keeper af kon. Daarna deed ik een rainbow flick over de keeper om daarna te scoren.. 1e keer dat dat me dit jaar lukt
gr grOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |