Niet 30 april natuurlijk gekke shiz.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:47 schreef shiznuts het volgende:
Als mensen nog een (niet al in de aanbieding zijnde) smartphone van Focalprice willen halen...
> 50 USD krijg je met ' 6YEAR ' 8% korting (geldig tot 29 juni 2014).
Er gaat zo bij deze G4S: http://www.focalprice.com(...).2_MTK6592_Octa.html van 199 USD bijvoorbeeld dan 16 USD af.
[..]
Sinds 30 april? Wow...
Zal ik eens kijken hoe m'n G4S koppelt met m'n ER-151?
- mm, leek te werken, met de Radio FM app (Dance.fm zender), maar toen gooide 'ie 'em inderdaad af en toe uit met een re-connect geluidje en dan meteen weer doorspelen.
- ff unpaired en repaired, media play uit dan weer aan. Volume wat omlaag gedaan... met TuneIn nu (naar NRJ Wien) aan het luisteren en nu gebeurt er minutenlang niks raars.
Zal voor de meeste prima zat zijn ja, is ook 2gb/32gb dus wel mooi.quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:04 schreef Mehari het volgende:
Bij Pandawill momenteel de G4 advanced voor 160$.
Zelf nog steeds uiterst tevreden met de advanced.
Een vriend van mij heeft deze. Lijkt veel voor zijn geld maar is het niet waard. Echt een poepdring. Kut software en geen community voor. Ook is de batterij echt 3x niets. Hij laad 'm 2x per dag op en gebruikt enkel fb en whatsapp.quote:Op woensdag 11 juni 2014 05:42 schreef SanAnt het volgende:
Ben opzoek naar een nieuwe telefoon die mijn htc one s moet gaan vervangen prijs 150 tot 250 $, Tips ?
Ik wil niet dezelfde telefoon als mijn vrouw hebben dus de g4s valt af ...![]()
Deze lijkt mij wel wat de Elephone P9 Water?? alleen de baterij is maar 2100mAh .
Bij BiC nog goedkoper
Ik heb een Xiaomi Redmi 1s gehaald in de happy hour voor $148,99 volgens Rabo ¤108,95. Praktisch een Moto G maar dan dualsim en goedkoper ook nog + je kan er een microsd infrotten.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:50 schreef RDMKR het volgende:
je kan tegewoordig gewoon een moto G nemen hoor, hoef je niet meer met die chinezen in zee te gaan.
Mwah, bij een Moto G mis ik toch echt opslaggeheugen. Daarnaast is die RedMi 1S ook wat sneller ( 1.6 vs 1.2 GHz op dezelfde processor ) en Xiaomi is toch een high-end merk in China.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:14 schreef RDMKR het volgende:
praktisch hetzelfde... tot ie na een maandje of wat uit elkaar valt zoals die van me vader.
De Moto G is pure rommel in vergelijking met mijn G4S.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:50 schreef RDMKR het volgende:
je kan tegewoordig gewoon een moto G nemen hoor, hoef je niet meer met die chinezen in zee te gaan.
En wat is jouw probleem met Mediatek? Presteert bijna even goed als de Nexus 5 en werkt gewoon vlot over het algemeen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:11 schreef RDMKR het volgende:
iets over mediatek en apen met gouden ringen...
Je weet dat de Redmi 1s ook een Qualcomm Snapdragon 400 aan boord heeft? Goed hij mist de combo Google + Motorola in de zin van ondersteuning met stock android, maar door Xiaomi en de combi Miui heb je zodoende soortgelijke ondersteuning. Plus je kan het opslaggeheugen tenminste uitbreiden dmv een microsd, ipv te worden gedwongen gebruik te maken van de cloud.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:26 schreef RDMKR het volgende:
cortex a7 spul van een B-merk. single threaded liggen ze nog altijd 3 generaties achter en laat dat er nou net het meest toe doen. het gros van de apps gebruikt maar twee van je kerntjes.
bij de moto G heb je dan ten minste het combineerde optimalisatie genie van qualcomm, google en motorola, dan wil ik het nog wel een kans geven.
Je vergeet wel even dat de chipset van qualcomm gewoon lekker standaard is. Die wordt ook gewoon uit de kast van ARM getrokken. Het is niet ineens magie die de A7 kernen daar sneller maken.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:26 schreef RDMKR het volgende:
cortex a7 spul van een B-merk. single threaded liggen ze nog altijd 3 generaties achter en laat dat er nou net het meest toe doen. het gros van de apps gebruikt maar twee van je kerntjes.
bij de moto G heb je dan ten minste het combineerde optimalisatie genie van qualcomm, google en motorola, dan wil ik het nog wel een kans geven.
Mi3 of One+ one denk ik. Verder niet echt (zeker niet qua software).quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:18 schreef Hipstert het volgende:
Is er ook een goed Chinees alternatief voor de nexus 5?
Beschikbaar: Xiaomi Mi3quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:18 schreef Hipstert het volgende:
Alternatief op de al genoemde:quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:18 schreef Hipstert het volgende:
Als mensen er niet in zouden trappen, zouden ze er wel mee ophouden.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:44 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Iets anders:
Ik krijg aids van de "sales" door Chinese webwinkels. Geekbuying up to 70% OFF! Dezelfde prijzen als voor de sale, maar zo komen ze wel aan de 70%
[ afbeelding ]
Iedereen vote voor 70% discount, maarja dan is blijkbaar de MK808 hiervoor $80,-
[ afbeelding ]
Gewoon om te huilen.
RedMi 1S dan.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:15 schreef supayoshii het volgende:
Hey wat is een goede mobiel voor 120 euro? De G4S gaat daar net wat overheen, en moet echt rond die prijs zijn :/
Iemand een idee?
dg350, zit je gelijk safe mochten er douane kosten bijkomen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:15 schreef supayoshii het volgende:
Hey wat is een goede mobiel voor 120 euro? De G4S gaat daar net wat overheen, en moet echt rond die prijs zijn :/
Iemand een idee?
Dat klopt wel, ja. Mijn mtk6592 octacore heeft wel een leuke antutuscore, maar in de praktijk vind ik hem nauwelijks sneller dan m'n mtk6572 dual core. Hoewel dat vast ook wat te maken heeft met het FHD scherm.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:26 schreef RDMKR het volgende:
Ik heb ook miui geïnstalleerd op m'n G4 advanced. Ook ik vind het druk maar de GPS werkt beter en de batterijduur is eindelijk weer zoals hij hoort te zijn, dus laat maar gaan.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:16 schreef dud0r het volgende:
Miui geïnstalleerd op mijn g4s. Bevalt op zich wel, hoewel het een erg drukke rom is.
Wat heeft de rest hier draaien? Gewoon stock rom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |