abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 24 juni 2014 @ 17:07:48 #276
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_141494831
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 16:36 schreef relativity het volgende:
Bij banggood hebben ze ook de g4s en goede service en after sales.

Daar heb ik hem ook vandaan.
Prima telefoon, lekker snel, goede batterijduur.
Alleen de camera (vooral bij te weinig licht en bewegingsonscherpte) en gps zijn wat minder.
quote:
13s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 17:02 schreef dud0r het volgende:
Camera van mijn g4s wil niet scherp stellen op grotere afstand. :( verschillende scènes maakt niet uit, kan er ook niks online over vinden.
Zelf hoop ik ook dat er door een firmware update iets gedaan wordt aan de camera.
Bij geringe beweging wordt hij al onscherp.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_141495195
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 17:07 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

[..]

Zelf hoop ik ook dat er door een firmware update iets gedaan wordt aan de camera.
Bij geringe beweging wordt hij al onscherp.
Ja dat probleem heb ik ook, maar het gaat al beter met camera zoom fx premium.
Als je op een stabiel vlak foto's maakt, zijn ze erg scherp.

Misschien is het diafragma te groot, waardoor het langer duurt voor het licht om op de lens te vallen. Waardoor er snel bewegingsonscherpte ontstaat?
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 17:23:09 #278
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_141495333
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 17:19 schreef relativity het volgende:

[..]

Ja dat probleem heb ik ook, maar het gaat al beter met camera zoom fx premium.
Als je op een stabiel vlak foto's maakt, zijn ze erg scherp.

Misschien is het diafragma te groot, waardoor het langer duurt voor het licht om op de lens te vallen. Waardoor er snel bewegingsonscherpte ontstaat?
Dat is een app?

Foto's die gewoon genomen zijn die vind ik onwijs scherp:

YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_141495410
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 17:23 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Dat is een app?

Foto's die gewoon genomen zijn die vind ik onwijs scherp:

[ afbeelding ]
Ja klopt, maar daarbij heb je wat meer mogelijkheden m.b.t. focus.
Ook handig is de functie stable shot, dan krijg je een lijn in beeld die verandert onder invloed van beweging. Als hij dan stabiel is maakt hij een foto :)
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 17:30:54 #280
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_141495610
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 17:25 schreef relativity het volgende:

[..]

Ja klopt, maar daarbij heb je wat meer mogelijkheden m.b.t. focus.
Ook handig is de functie stable shot, dan krijg je een lijn in beeld die verandert onder invloed van beweging. Als hij dan stabiel is maakt hij een foto :)
Dat kost alleen wel tijd neem ik aan?
Snel foto schieten zit er dan niet meer in?

De functie "burst mode" zit ook al standaard op het toestel, en dat heeft de HTC One X ook (mijn vorige telefoon). Ook iets wat handig is omdat deze dan ook "de beste foto" uitzoekt die dikwijls gewoon scherp is. (Inhouden van de foto button).

Heb een mailtje gewaagd aan Jiayu zelf om te kijken of er een firmware update voor de camera op het programma staat.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_141496722
Klopt ja 😊goed idee.

Was een tijdje geleden ook met pipo. Die bracht geen updates meer uit voor de max m9. Na herhaaldelijk mailen en een oproep op een forum, werd er al snel aan toegegeven.

Misschien moeten we dat nu ook doen?

😃
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_141496863
Het zijn ook geen top camera's, grote productie toleranties.
Zelf gebruik ik meestal camera FV5, geeft de meeste instellingen.
De camera van mijn G4A is links minder scherp dan rechts, iets wat zelfs bij dure objectieven voor komt maar dan kan je hem terugbrengen.
Mijn oude Star B63M die bijna idioot scherpe foto's maakte had dat aan de onderzijde, mijn G3 aan de rechter zijde, een andere G3 ook links.
Ook past Jiayu nog steeds te zware ruisonderdrukking toe waardoor veel detail weg is.
Ergens in de firmware heeft vermoedelijk Mediatek bepaalt dat 1/10sec nog steeds geen bewegingsonscherpte oplevert.
Dan pas gaat de ISO omhoog.
Kies in het camera menu voor scene mode "foto zonder trillen", dan wordt een korte sluitertijd aan gehouden.
Wat mij wel meevalt is dat ook hogere ISO's niet echt tegenvallen.
Als ik denk aan vroegere digitale camera's die al op ISO 400 korrelige plaatjes leverden die niet aan te zien waren.
pi_141497486
Heeft er iemand al eens iets besteld bij Flosmall ? (http://flosmall.com/)
Op het eerste gezicht ziet het er wel ok uit, behalve dan hun facebook pagina waar ze hun eigen naam verkeerd typen ?

Ik vraag dit omdat ze de gewoonlijke prijs hanteren maar er gratis DHL bovenop doen.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 18:28:15 #284
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_141497657
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 18:02 schreef relativity het volgende:
Klopt ja 😊goed idee.

Was een tijdje geleden ook met pipo. Die bracht geen updates meer uit voor de max m9. Na herhaaldelijk mailen en een oproep op een forum, werd er al snel aan toegegeven.

Misschien moeten we dat nu ook doen?

😃
Jup,

Laten we er allemaal een mailtje aan wagen :7
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 19:23:52 #285
327191 RobertNL
For your gear.
pi_141500183
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 18:23 schreef zik3100 het volgende:
Heeft er iemand al eens iets besteld bij Flosmall ? (http://flosmall.com/)
Op het eerste gezicht ziet het er wel ok uit, behalve dan hun facebook pagina waar ze hun eigen naam verkeerd typen ?

Ik vraag dit omdat ze de gewoonlijke prijs hanteren maar er gratis DHL bovenop doen.
Wat wil je daar kopen dan, erg goedkoop lijken ze mij ook weer niet?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 24 juni 2014 @ 19:43:17 #286
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_141501312
Jeuj. Doogee DG800 komt morgen. Weer zonder bijbetalen. :)
Ik ben benieuwd of Bluetooth 4.0 gaat werken. Dat zou moeten lukken vanaf Android 4.3 en deze heeft Kitkat.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_141501538
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 19:23 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Wat wil je daar kopen dan, erg goedkoop lijken ze mij ook weer niet?
Het ging ook niet echt over goedkoop maar over de gratis verzending met DHL :p
http://flosmall.com/phones/xiaomi-mi3-black-2gb-64gb-detail
  dinsdag 24 juni 2014 @ 19:52:09 #288
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_141501916
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 17:07 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]


[..]

Zelf hoop ik ook dat er door een firmware update iets gedaan wordt aan de camera.
Bij geringe beweging wordt hij al onscherp.
En dit pas lezen twee dagen nadat ik een g4s heb besteld... |:(
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:00:35 #289
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_141502513
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 17:23 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Dat is een app?

Foto's die gewoon genomen zijn die vind ik onwijs scherp:

[ afbeelding ]
Dit inderdaad. Ik ben vrij kritisch (heb ook dure foto-/videogear), maar ben echt meer dan tevreden met de performance van de G4S op fotogebied. Vroeger deed ik eigenlijk alleen als geheugensteuntjes dingen fotograferen, als ik bijvoorbeeld bij het winkelen iets had gezien en ik de prijs/specs/review later online nog ff na wil pluizen. Maar tegenwoordig maak ik gerust sfeerfoto's met dat ding als ik snel een moment wil vastleggen. :Y
Je moet zo'n foto niet op canvas gaan printen, maar resize 'm naar 1280x720 en gebruik 'em op het web; prima.
Trouwens, ik maak vaak foto's bij beweging, wil prima, zolang je genoeg licht heb. In lowlight, not so much natuurlijk.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:44:43 #290
327191 RobertNL
For your gear.
pi_141505243
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 19:46 schreef zik3100 het volgende:

[..]

Het ging ook niet echt over goedkoop maar over de gratis verzending met DHL :p
http://flosmall.com/phones/xiaomi-mi3-black-2gb-64gb-detail
Nja, prijs is niet heel raar. Ken de shop niet.
http://www.aliexpress.com(...)3628_1499186775.html
Vergelijkbare prijs met DHL en Grace is zeker een betrouwbare seller ;).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_141505949
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:44 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Nja, prijs is niet heel raar. Ken de shop niet.
http://www.aliexpress.com(...)3628_1499186775.html
Vergelijkbare prijs met DHL en Grace is zeker een betrouwbare seller ;).
Kan het dat ze geen paypal accepteren ? en wat is Grace ?
  dinsdag 24 juni 2014 @ 21:01:53 #292
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_141506119
Grace is een betrouwbare seller dus. Zoals ook gewoon in de OP staat:
quote:
Er zijn op AliExpress een aantal shops die opvallen door hun grote assortiment en goede service. Voorbeelden daarvan zijn: Eternal Team, Grace Top-trade / Grace Team, Elijah Store en UgoodBuy. Natuurlijk zijn er op AliExpress wel meer betrouwbare handelaren te vinden, het helpt dan ook om naar de feedback die zo'n store heeft gekregen te kijken: hoeveel mensen voor jou daar succesvol hebben ingekocht en wat hun waardering was.
Ook in de OP:
quote:
Ondersteuning voor PayPal-transacties wordt omwille van de hoge fee niet aangeboden.
Al kun je misschien via het messagesysteem op AliExpress nog wat regelen, misschien dat ze je een rekening kunnen sturen via PayPal...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 24 juni 2014 @ 21:53:14 #293
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_141509396
Ergens wel een beetje benieuwd of er te leven valt met een 5.5" phone op MediaTek octacore. Ik noem maar eens een ZOPO ZP998, Kingzone K1, UMI X3, Newman K2S, VOTO X6, Huawei Honor 3X Pro & TCL Idol X+ S960...
Featurewise zijn ze wel erg leuk. Heb dat persoonlijk liever in een 4.7/5.0"-jasje, maar daar begint niemand aan.
Dus misschien ben ik wel vreselijk ouderwets of zeurderig aan het doen en moet ik het gewoon eens proberen. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 24 juni 2014 @ 21:56:15 #294
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_141509603
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 21:53 schreef shiznuts het volgende:
Ergens wel een beetje benieuwd of er te leven valt met een 5.5" phone op MediaTek octacore. Ik noem maar eens een ZOPO ZP998, Kingzone K1, UMI X3, Newman K2S, VOTO X6, Huawei Honor 3X Pro & TCL Idol X+ S960...
Featurewise zijn ze wel erg leuk. Heb dat persoonlijk liever in een 4.7/5.0"-jasje, maar daar begint niemand aan.
Dus misschien ben ik wel vreselijk ouderwets of zeurderig aan het doen en moet ik het gewoon eens proberen. :P
Gewoon even mailen, misschien krijg je wel één cadeau om te reviewen...
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_141509897
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 21:56 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Gewoon even mailen, misschien krijg je wel één cadeau om te reviewen...
Naar waar zou je dan mailen ? Naar de maker of naar een webshop want dit wil ik precies wel eens proberen :p
  dinsdag 24 juni 2014 @ 22:04:29 #296
327191 RobertNL
For your gear.
pi_141510180
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 22:00 schreef zik3100 het volgende:

[..]

Naar waar zou je dan mailen ? Naar de maker of naar een webshop want dit wil ik precies wel eens proberen :p
Ze sturen echt niet iedereen zomaar een telefoon. Dat gaat of als je geluk hebt met een deposit (eerst betalen, naar voldoende review geld terug / deels terug). Of je moet toonbaar ervaring hebben met reviewen (youtube channel met x views, blog, etc, etc).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 24 juni 2014 @ 22:15:48 #297
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_141510931
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 21:56 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Gewoon even mailen, misschien krijg je wel één cadeau om te reviewen...
Verstuurd. :Y
quote:
Hoi,

I am Shiz. The internet icon inspector gadget.
Please send smartphone.
I like very much indeed. Is fine.
I make the review for you that you can put.
Is very good advertising.

Good talk, thank you friend,

~ Shiz B-)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_141511809
Iemand ervaring met deze webshop ? (http://www.xiaomishop.com)
Ze zijn iets duurder dan de rest maar ze schepen vanuit Duitsland voor 38 dollar ( geen duty's :D )

Ik weet dat de kans op duty's niet erg hoog is maar ik betaal liever 25 euro meer dan dat ik 100 euro inklaring moet betalen.

[ Bericht 1% gewijzigd door zik3100 op 24-06-2014 22:51:42 (Nederlands was even kapot.) ]
  dinsdag 24 juni 2014 @ 23:03:00 #299
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_141513907
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 22:04 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ze sturen echt niet iedereen zomaar een telefoon. Dat gaat of als je geluk hebt met een deposit (eerst betalen, naar voldoende review geld terug / deels terug). Of je moet toonbaar ervaring hebben met reviewen (youtube channel met x views, blog, etc, etc).
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 22:15 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Verstuurd. :Y

[..]

He just proved his skills.

Zelf verdenk ik Shiz er nog altijd van al die headset gear gratis te krijgen om ons Fok!kers te verleiden de producten die de revu passeren te kopen.

Ooit heb ik een RC helicopter gekregen bij mijn eerste bestellen en review ooit ^O^
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 23:07:01 #300
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_141514133
Dat is ja mijn baan.
Jullie enthousiast krijgen voor allerlei meukproducten. :P
En dan afcashen als ze bij analytics traffic van FOK! zien komen, heb je geen referallinkjes voor nodig.
Vanuit huis werken. Per week 450 euro. Het was echt fantastisch.
Wil je ook reviewer worden? Ik stuur je zo van alles op, moet je me alleen ff wat administratiekosten overmaken op m'n nigeriaanse account. Jwtzelluf.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')