http://broadcastmagazine.(...)tator-voice-holland/quote:In het nieuwe seizoen van The Voice of Holland, dat in het najaar wordt uitgezonden, zal Jamai Loman aan de slag gaan als presentator in de Red Room. Hij vervangt Winston Gerschtanowitz.
Loman doet de interviews in de Red Room tijdens de liveshows en gaat kandidaten verrassen met het nieuws dat zij geselecteerd zijn voor The Blind Auditions, meldt RTL. Dit laatste gaat hij ook doen bij de jeugdige deelnemers van The Voice Kids. Winston Gerschtanowitz heeft besloten dat het na vier seizoenen een mooi moment is om het stokje over te dragen.
The Voice of Holland sluit goed aan bij Jamai, niet alleen als ervaringsdeskundige maar ook als zanger; het afgelopen halfjaar scoorde hij twee nummer-1 noteringen, aldus RTL. Zelf zegt Loman: “Ik voel me echt heel erg vereerd dat ik ben gevraagd om aan The Voice of Holland mee te werken. Ik heb tijdens de voorbereidingen al zóveel talent voorbij zien komen, dat ik eigenlijk niet kan wachten tot het begin van de liveshows. Ik heb er waanzinnig veel zin in.”
Wel meer dan stemmen denk ik.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:39 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Eens.
Heb daarom ook op haar gestemd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |