Graag even dmen voor wijzigingen!quote:Ik heb het gevoel dat ik gevreten heb vandaag maar eigenlijk valt het wel mee: 4 belegde bruine boterhammen, 1 appel, 1 eierkoek, twee paprika's, zelfbelegde pizza met groente en prosciutto zonder kaas, en verder losse autodropjes (wimegums voornamelijk) waardoor ik het oude heb dat ik de hele dag gesnoept heb
Chocolade met zeezout?quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:33 schreef Crumpette het volgende:
okee, ik val bijna in een curry-comaen toch wordt ik nog half enthosiast bij het lezen van alle snacks inclusief chocolade met zeezout
.. is de enige melkchocola die er in gaat hier!
hoef nu denk ik de komende drie dagen niet te eten
Idem. Alleen eet ik met bv nog altijd veel carbs, anders voel ik me enorm snel flauw worden.quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:34 schreef BlueEyes het volgende:
Ik at voor ik zwanger werd zo beperkt mogelijk koolhydraten.
Dat wordt echt afkicken van het brood straks na de bevalling
quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:36 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga echt niet opschrijven wat ik momenteel vreet, bekijk het maar![]()
Dat zal ook hier wel het geval worden.quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:36 schreef Burdie het volgende:
[..]
Idem. Alleen eet ik met bv nog altijd veel carbs, anders voel ik me enorm snel flauw worden.
+1quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:41 schreef Stormqueen het volgende:
nog kinderloze ikke heeft pas net haar avondeten weg
ik + kind ook hoorquote:Op donderdag 5 juni 2014 20:41 schreef Stormqueen het volgende:
nog kinderloze ikke heeft pas net haar avondeten weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |