quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Even de 5 posts sinds je vertrek lezen en je bent weer helemaal bij.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Pffff echt wel, denk dat ik maar vroeg naar bed ga....
![]()
Echt hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Echt hoor.
Lachen. Gieren. Brullen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Bacon!
![]()
![]()
![]()
Bijna weekend hoorquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:57 schreef Inodder het volgende:
Potverdrie.... Is Lies er mot ik weer op mn nest...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik bespeur een groei aan hoofdletters!
We moeten toch ergens op geilenquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:57 schreef Baconbus het volgende:
OMG, jullie geilen hard op Lies. Trek me even terug.
Weet je, ik heb gewoon guavesap gehaald. Geen idee of je zat te dollen eigenlijk, nu maar hopen dat het lekker is.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:57 schreef Baconbus het volgende:
Ja die had ik ook gelezenquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
hahaha las ff een grappig stukje![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)lt_aapman_uit__.html
Ja Ja... zal me niets verbazen als ze me morgen ook weer onder druk zetten zaterdag en maandag te werken...quote:
Ik kan er niets aan doen he?quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:57 schreef Baconbus het volgende:
nee nog nietquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja die had ik ook gelezen![]()
Heb je ook dat filmpje gezien van die politiehond in training
Wat een zeikerds dan zeg en ja ik ken de druk van doorwerken nog goedquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:59 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ja Ja... zal me niets verbazen als ze me morgen ook weer onder druk zetten zaterdag en maandag te werken...
Collega heeft gister tot half 12 gewerkt en kreeg vanmorgen nog beschuldigende woorden dat het niet af was....
Bazig!quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Weet je, ik heb gewoon guavesap gehaald. Geen idee of je zat te dollen eigenlijk, nu maar hopen dat het lekker is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |