Ik heb nog steeds nooit Utopia gezien.quote:
Houden zo. Niet beginnen. Je mist niks.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds nooit Utopia gezien.
jah we hebben ons ff een tijdjw zitten ergeren aan ruud en billyquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Alles goed in huize GizmoPunk land?
Ben je niet de enigequote:Op donderdag 5 juni 2014 22:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
jah we hebben ons ff een tijdjw zitten ergeren aan ruud en billy [ link | afbeelding ]
Er is gister een crackhoer in haar kont geneukt, de COS stond op ploffen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds nooit Utopia gezien.
Vanwege zijn huispakken.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:16 schreef Baconbus het volgende:
Waarom is Roy Donders ook al weer zo populair?
Ja ik weet het, we zullen het zien volgende weekquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:17 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ze willen 6 stemmen volledig op isa doen de jaloerse gladjakkers
haha jaquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
Er is gister een crackhoer in haar kont geneukt, de COS stond op ploffen.
Dat is hier aan de orde van de dag eerder gezegd.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
Er is gister een crackhoer in haar kont geneukt, de COS stond op ploffen.
wij denken ruud, billy en isa op de schopstoel of marije billy en isaquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ik weet het, we zullen het zien volgende week
Nee. Dat is Henny Huispak. Hence the name.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:19 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hij is de uitvinder van het huispak?
Dan begrijp ik het niet. Zal wel zijn omdat hij wit is.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee. Dat is Henny Huispak. Hence the name.
Ik weet het echt niet meer, verandert zo vaak daarquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:19 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
wij denken ruud, billy en isa op de schopstoel of marije billy en isa
ja word weer spannendquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet meer, verandert zo vaak daar![]()
We zullen het wel weer zien allemaal, toestanden ook
Spannend geloof ik niet meer in, tenzij er 2 nieuwe goede bijkomen, maar ja we weten hoe dat de laatste tijd gaatquote:
quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Spannend geloof ik niet meer in, tenzij er 2 nieuwe goede bijkomen, maar ja we weten hoe dat de laatste tijd gaat
Dat wel ik hoop alleen dat ze zo wel ff doorgaan met ruzieen, ik wil rellen zienquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]![]()
was vandaag wel weer een leuk dagje [ link | afbeelding ]
jaaaquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat wel ik hoop alleen dat ze zo wel ff doorgaan met ruzieen, ik wil rellen zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |