Vroegtijdige zaadlozingen van Gerrit.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:22 schreef MrBadGuy het volgende:
Volgende aflevering over stijve piemels tijdens de Nederlandse les?
Met die juf moet dat niet echt een probleem zijn.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:22 schreef MrBadGuy het volgende:
Volgende aflevering over stijve piemels tijdens de Nederlandse les?
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:14 schreef MrBadGuy het volgende:
Ongesteld, wat is dat? Dat zijn de dames op het Spangalis nooit
Daaromquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:23 schreef OProg het volgende:
[..]
Met die juf moet dat niet echt een probleem zijn.
Daar hoefde je bij ons echt niet mee aan te komen. Kan me niet herinneren dat ook maar iemand bij ons de behoefte had om die vieze oude kerel te vertellen dat je ongesteld wasquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:28 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Dat deden de meisjes uit mijn klas ook altijd
Ja ze werden gewoon gebracht naar schoolquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:11 schreef alors het volgende:
[..]
Daar hoefde je bij ons echt niet mee aan te komen. Kan me niet herinneren dat ook maar iemand bij ons de behoefte had om die vieze oude kerel te vertellen dat je ongesteld wasEn waarom ook? Je kunt toch gewoon wel gymmen? Of worden ze ook met de taxi naar school gebracht op die dagen
Je kan hem terug kijkenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:30 schreef Paxcon het volgende:
Helaas heb ik deze topshow moeten missen
Morgen dubbele aflevering
Erg he!quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:09 schreef Specularium het volgende:
Complimenten voor Ned 3 dat ze nog grotere bagger hebben te weten produceren dan Spangas.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:11 schreef PenetratorNL het volgende:
Max vind nienke wel aardig, maar niet haar type, omdat hij niets snapt van het ongesteld zijn, maar hij zou haar niet pesten, want dat is stom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |