quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:14 schreef djakkaa3033 het volgende:
want er is geen anderen verbinding naar twente
Ik vind het best.quote:Op donderdag 5 juni 2014 08:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Meet 13 juni of 28 juni doen?
Hou alleen rekening met mensen die de manager invullen, want anders heeft dat ding alsnog geen zin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou 28 doen, aangezien een aantal mensen nog vrij wilden vragen en dat gaat je voor de 13e denk ik niet meer lukkenquote:Op donderdag 5 juni 2014 08:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hou alleen rekening met mensen die de manager invullen, want anders heeft dat ding alsnog geen zin.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:00 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik vind het best.Waar willen we meeten? Als het lekker weer is, stel ik casa Dragan voor. Lekker liggen op het dakterras met een vlammende barbecue nabij.
Zoals het er nu naar uit ziet kan toch bijna niemandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iedereen roept elke keer een meet te willen, maar zodra er een poging wordt gedaan er een te regelen is niemand er echt mee bezig. Irritant
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Welkom op Fok! En als men wel wat regelt en in grote getale aanmeldt, dan krijg je uiteindelijk het "Grote Afzeggen". Wen je vanzelf aanquote:Op donderdag 5 juni 2014 09:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zoals het er nu naar uit ziet kan toch bijna niemand![]()
Iedereen roept elke keer een meet te willen, maar zodra er een poging wordt gedaan er een te regelen is niemand er echt mee bezig. Irritant
Ik weet het, maar in het begin ging dat hier niet zoquote:Op donderdag 5 juni 2014 09:05 schreef Troel het volgende:
[..]
Welkom op Fok! En als men wel wat regelt en in grote getale aanmeldt, dan krijg je uiteindelijk het "Grote Afzeggen". Wen je vanzelf aan
Van de andere kant, veel meer waren er de vorige keer bij Krea thuis ook niet, Selma, Teun en Cue niet meegerekend.quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, klopt. Maar er zijn ook meets geweest waarbij bijna iedereen aanwezig wasquote:Op donderdag 5 juni 2014 09:15 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Van de andere kant, veel meer waren er de vorige keer bij Krea thuis ook niet, Selma, Teun en Cue niet meegerekend.
Ik heb 20 pokeravonden georganiseerd. Ken het drama. Ben er maar mee opgehouden.quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik had er maar een paar uitgenodigd hè.quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:15 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Van de andere kant, veel meer waren er de vorige keer bij Krea thuis ook niet, Selma, Teun en Cue niet meegerekend.
Maakt mij an sich niet heel veel uit. Kan beide data wel.quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, klopt. Maar er zijn ook meets geweest waarbij bijna iedereen aanwezig was![]()
Maargoed, 13 of 28? Welke heeft jouw voorkeur?
voor 28 kan ik poging tot vrijvragen doen 13 lukt denk ik niet meer.. kan t proberen maar die kans is zeer kleinquote:Op donderdag 5 juni 2014 08:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja, da's waar. Al liet Henrike ons wel in de steek.quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik had er maar een paar uitgenodigd hè.. Dat was geen fokmeet, dat was een housewarming met wat vriendelijke fokkers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |