SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VoertuigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game ModesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Levolution
Change the face of battle. Experience a dynamic battlefield where no two games will ever be the same. Your actions physically change the battlefield in real-time, providing interactive game environments that react to your every move.
Commander Mode
Take the point and turn the tide. You’ve pulled the trigger, now drop the bomb. Commander Mode puts you at the heart of the situation room, letting you deliver critical intelligence, manage support activity and deploy powerful war assets during true squad-based team play.
Battlefield 4 Premium
Push the boundaries of what Battlefield 4 can be with a Premium membership. Secure early access to all five expansion packs, get new vehicles, weapons and weekly content drops and add even more depth with exclusive content.
FOK! platoons op Battlelog
Band of Fok!kers Platoon
FOK! Knokploeg Platoon
Band of FOK!kers BF4 platoon
Teamspeak
1e van hiddit
IP:Teamspeak3.i3d.net:10052
Wachtwoord: private
2e van ClapClapYourHands
IP: www.kthnxbai.info:9987Ja inderdaad, V. ja.![]()
Foutje in het script. Alleen in normale posts gaat hij automatisch, niet in OPsquote:
Maar in een topicreeks vind ik hem sowieso niet in de OP horen.
V.Ja inderdaad, V. ja.![]()
Vraagje: gisteren (voordat ik op nog een setting werd gewezen) ontdekte ik dat ik meer raakte op een server van 40+ ping dan op een server van rond de 10. Kan dat kloppen?
Als in: dat je in het nadeel bent als je een vliegende breedbandverbinding hebt, t.o.v. 'laggers' met een ping van rond de 80 of hoger?
Je kunt inderdaad in het nadeel zijn als je tegenstander een hogere ping heeft dan jijzelf. Dit heeft te maken met het feit dat BF gebruik maakt van client-side hit detectie.
Als je tegenstander 150ms ping heeft (en jij 10ms) betekent dat dat alles op zijn scherm later plaatsvind dan bij jou op het scherm. Hij schiet op waar jij ~100ms geleden stond en vanwege de client-side hit detectie registreerd zijn client een hit en stuurt deze naar de server en jij krijgt damage.![]()
Dat daggikal
M.a.w. de nieuwe netcode én servers zoeken waar de ping wat beter middelt, zou ervoor moeten zorgen dat dat beter loopt.
Nog één vraagje: hoe werkt dat andersom? Dus wat gebeurt er met de zee aan kogels die ik tevergeefs in iemands avatar pomp?
Ik merk weinig.
Één potje gehad waar ik nog een paar keer in mijn hoofd werd geraakt met een sniper terwijl ik al had bewogen naar cover. Maar het was toch een kut ronde, misschien dat je dan sneller op zulke dingen let en er geïrriteerd door raakt. Iets of iemand moet toch de schuld krijgen van mijn gebrek aan skills.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Andersom kan het meer oorzaken hebben, wat was bv. het verschil in ping tussen jou en de tegenstander?quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:53 schreef Verbal het volgende:
Dat daggikal
M.a.w. de nieuwe netcode én servers zoeken waar de ping wat beter middelt, zou ervoor moeten zorgen dat dat beter loopt.
Nog één vraagje: hoe werkt dat andersom? Dus wat gebeurt er met de zee aan kogels die ik tevergeefs in iemands avatar pomp?
V.![]()
De keren dat ik checkte minimaal 60 msquote:Op donderdag 5 juni 2014 15:05 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Andersom kan het meer oorzaken hebben, wat was bv. het verschil in ping tussen jou en de tegenstander?
Dan geld de situatie die ik eerder aangaf, alleen dan zijn de rollen omgedraaid. De hoge pinger heeft dan dus een voordeel en hoe groter het verschil in ping, hoe groter dat voordeel is.quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:08 schreef Verbal het volgende:
[..]
De keren dat ik checkte minimaal 60 ms
V.
[ Bericht 7% gewijzigd door Johnny Blaze op 05-06-2014 15:25:34 ]![]()
Ligt het aan mij of kan er niet meer ingelogd worden bij battlelog en origin?Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch![]()
Ik had daar gisteren begin van de avond geen problemen mee. Niet echt kunnen spelen, maar wilde even mijn settings checken en inderdaad: network smoothing moest ook nog bijgesteld worden.
Stil hier trouwens. Iedereen druk met schieten?
lachen net ff een no levolution siege of shanghai servers gejoined , heb ik mooi die toren 5 x omlaag gehaald die hele chat ragen en ze hadden geen idee wie het was hehetrolltrolltrolll
Ehmm![]()
Tjah die Levolution is ook gewoon kut, het maakt van het midden van de map fps drop heaven, en vechten om die vlag wordt een stuk minder leuk ook.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:14 schreef Photomorti het volgende:
lachen net ff een no levolution siege of shanghai servers gejoined , heb ik mooi die toren 5 x omlaag gehaald die hele chat ragen en ze hadden geen idee wie het was hehetrolltrolltrolll
![]()
ja vind ik ook hoor haha alleen het is vrijwel onmogelijk om de toren te nemen er zitten 1000 man op te pronen bij de liften , vol c4 en claymores en met een heli die kant op is ook erg lastig door de 100 stingersquote:Op zondag 8 juni 2014 19:42 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Tjah die Levolution is ook gewoon kut, het maakt van het midden van de map fps drop heaven, en vechten om die vlag wordt een stuk minder leuk ook.dus dan toren maar omlaag
Ehmm![]()
Of gewoon als team volledig focussen op de andere vlaggen, als ze bovenop de toren zitten kunnen ze niks anders cappenquote:Op zondag 8 juni 2014 20:14 schreef Photomorti het volgende:
[..]
ja vind ik ook hoor haha alleen het is vrijwel onmogelijk om de toren te nemen er zitten 1000 man op te pronen bij de liften , vol c4 en claymores en met een heli die kant op is ook erg lastig door de 100 stingersdus dan toren maar omlaag
.
![]()
wat hebben mensen in dit spel toch een walgelijk slappe mentaliteit op metro als het ene team alle vlaggen heeft gaan ze maar allemaal in hun spawn snipen en dan lopen huilen over spawnrape.
En tips als gebruik allemaal smoke doen ze natuurlijk niks mee.Ehmm![]()
Hmmm, vandaag weer bagger hit detection... ga maar weer naar een iets hogere ping server
Is ook niet altijd een goede tip gezien die infrarood scopes belachelijk sterk zijn in metro/lockerquote:Op maandag 9 juni 2014 13:55 schreef Photomorti het volgende:
En tips als gebruik allemaal smoke doen ze natuurlijk niks mee.
Conscience do cost.![]()
Op een non explosive server kan het problematisch zijn, op een server met explosieven zullen een hoop mensen wel een normale scope houden en nades mee hebben, in plaats van eigen smokes en een IR scope. Dat is mijn eigen logica in ieder geval als ik speel.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:26 schreef ems. het volgende:
[..]
Is ook niet altijd een goede tip gezien die infrarood scopes belachelijk sterk zijn in metro/locker
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
ja ik speel niet op no explosive servers puur om het feit dat de hele map gevuld is met rook en flares en je dus geen reet ziet , dat verpest de hele ervaring.
met 32 mensen vind ik explosives prima te doen maar 64 is echt gekkenhuis dan is het niet leuk meer
had net echt een beestachtig potje op metro 32 spelers , 68-18 heb in tijden niet zo goed gespeeld
ik speelde met m416 met coyote , laser , silencer en angled grip echt een top wapen is dat echt een laserbeam als je gewoon goed microburst.
[ Bericht 25% gewijzigd door Photomorti op 09-06-2014 21:35:29 ]Ehmm
Forum Opties Forumhop: Hop naar: