Eindelijk overgestapt op 4 ja?quote:Op maandag 16 juni 2014 11:05 schreef Verbal het volgende:
Echt, het is dra-ma-tisch af en toe. Dat je compleet leeg bent, en maar achter supports aan loopt te rennen of ze je PRETTY PLEASE???? wat ammo willen geven. Al ga je VOOR ze staan en drie keer in hun bek "AMMO" brullen, ze gaan alleen op je staan schieten of je uit de weg wilt gaan, lastige vlieg.
Echt, dan wil ik zware dingen naar mijn monitor gaan keilen...
Maar gelukkig werd het meer dan goed gemaakt op een andere server
V.
Mensen die dit grappig vindenquote:Op maandag 16 juni 2014 13:48 schreef Straatcommando. het volgende:
en ik dolgraag ALLAAAHUU AKBAAAAAR vlak voor de impact had willen roepen
Wat is daar mis meequote:
Ik heb gewoon geen gevoel voor humor denk ik.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:06 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wat is daar mis meebeetje satire kan geen kwaad.
Als je bijvoorbeeld zelf een moslim bent kan ik me voorstellen dat je het niet leuk vindt neequote:Op maandag 16 juni 2014 14:09 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen gevoel voor humor denk ik.
Ehw, je weet dus niet eens wat het betekend ?quote:Op maandag 16 juni 2014 14:10 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Als je bijvoorbeeld zelf een moslim bent kan ik me voorstellen dat je het niet leuk vindt nee![]()
Jawel.. God is groot. Maar dit is ernstig offtopicquote:Op maandag 16 juni 2014 14:20 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Ehw, je weet dus niet eens wat het betekend ?
Het is het spawnscherm huilkleutertje zal ik ff wat zakdoekjes voor je kopen? Ik gebruik toch geen macro om perfect mee te kunnen tapschieten of wat dan ook of ik nou zelf de hele tijd m1 klik of ik laat de computer dat voor me dan wat is het probleem? ik zie het niet zo als het gaat om een voertuig spawnquote:Op zondag 15 juni 2014 19:56 schreef Verbal het volgende:
Hoezo huilies? Speel gewoon het spel, zonder trucjes, wat is daar moeilijk aan?
Had ik ook zo'n hekel aan in CoD4... van die knakkers die hun muiswiel de schietknop hadden gemaakt, en vervolgens hun Deagle als machinegeweer gingen gebruiken...
Ja het kan... maar niet zeiken als het niet wordt gewaardeerd door andere spelers.
V.
Ik reageer daar altijd op door de schieter in kwestie een headshot te geven.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:47 schreef Skull-splitter het volgende:
Daarnaast kun je dus medkits afdwingen door gewoon een teammember in zijn been te schieten, vreemd genoeg reageren ze daar sneller op dan 100x MEDIC!
zeker een punkbuster kick?quote:Op maandag 16 juni 2014 15:50 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik reageer daar altijd op door de schieter in kwestie een headshot te geven.
edit: Ik bedoel natuurlijk reageerDE, want ik kan al een paar dagen niet meer battlefielden en nergens op internet kom ik een oplossing tegen
Nee, zie hierboven.quote:
Zeg vleesgeworden treurwilg, ik weet niet wat je probeert... My First Flame? Don't quit the day job... mijn oma was nog een betere flamer dan jij.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:05 schreef Photomorti het volgende:
[..]
Het is het spawnscherm huilkleutertje zal ik ff wat zakdoekjes voor je kopen? Ik gebruik toch geen macro om perfect mee te kunnen tapschieten of wat dan ook of ik nou zelf de hele tijd m1 klik of ik laat de computer dat voor me dan wat is het probleem? ik zie het niet zo als het gaat om een voertuig spawn
404.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:43 schreef cherrycoke het volgende:
ik was aan het graven en kwam dit tegen
http://battlelog.battlefield.com/bf4/veteranprogram
iemand?
Negerwat? Als je een beetje de smerige trucjes kent dan ben je nauwelijks uit de lucht te krijgen terwijl je slagkracht best groot is (enkele volley aan raketjes kan een tank lamleggen).quote:Op maandag 16 juni 2014 13:48 schreef Straatcommando. het volgende:
Wat wel een voordeel tov 3 is is dat vliegtuigen en choppers niet meer zo faggot overpowered zijn.
Yup, of met miniguns vanaf een kilometer afstand je voor je flikker schieten terwijl als ik achter een minigun zit ik nog geen deuk in een pakje boter weet te slaan op meer dan tien meter als ik rondgevlogen wordt, zelfs niet als ik ze vol op zou moeten raken gezien mijn aim en lead.quote:Ik heb echt een hekel aan die stinksokken met 100 service stars in vliegtuigen en choppers die altijd 60-4 als score hebben.
In 4 is het even lastig om eerlijk te zijn, al is het maar omdat die klootzakken vaak net buiten bereik vliegen, de reload van AA-raketten voor voetvolk tergend traag is en enige vorm van auto-repairs door wat dan ook je damage nagenoeg teniet doet. Als ik vlieg ben ik snel stuk iig, als ik een heli neer wil halen heb ik het nakijken als ik alleen ben in mijn opvatting.quote:In 3 is het lastig om ze neer te halen, in 4 lukt het me zo. Ik mis wel de voicechat aangezien ik laatst een volle scout chopper te pakken had (5 kills) en ik dolgraag ALLAAAHUU AKBAAAAAR vlak voor de impact had willen roepen
Verzonnen verhaal, een scout heli passen maar vier personen in.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:48 schreef Straatcommando. het volgende:
In 3 is het lastig om ze neer te halen, in 4 lukt het me zo. Ik mis wel de voicechat aangezien ik laatst een volle scout chopper te pakken had (5 kills)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |