Ben ik nu aan het doen, hilarischquote:
Nu snap ik ook waarom.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:03 schreef Skull-splitter het volgende:
Is naar mijn weten nooit aangemaakt
Ik snap bovenal niet waarom je een dergelijke game voor een console zou halen, maar ik ben alweer 17 jaar vooral PC-gamer...quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:37 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Nu snap ik ook waarom.Wat een flop zeg, hele game is kapot. Singleplayer was nog goed te spelen (al vond ik hem wel zeer kort), maar de multiplayer loopt om de haverklap vast. Miskoop.
Ik ga maar gauw terug naar BF3.
Beperkte financiële middelen, geen enkel verstand op het gebied van hardware voor PC's, luiheid. Altijd zo makkelijk om een console te kopen waar je verder niets mee hoeft te doen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:47 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik snap bovenal niet waarom je een dergelijke game voor een console zou halen, maar ik ben alweer 17 jaar vooral PC-gamer...
Je kan je k/d resetten!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:36 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Ye zelfde hier, met 480 ofzo uur is het een aardige kluif je kd te verhogen.
Hardline? Ben je sarcastisch?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:00 schreef satecl het volgende:
Wat vinden jullie van de nieuwe Battlefield? Het lijkt mij echt een onwijs vette game![]()
![]()
Precies wat ik ook dacht, hardline laat ik voorbij gaan.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:29 schreef ems. het volgende:
Hardline ff gespeeld. Als ze mods hadden vrijgegeven hadden modders al een betere, uitgebreidere en interessantere hardline gemaakt dan waar ze nu mee op de proppen komen.
Totaal irrelevante game als je battlefield al hebt.
17 jaar pas?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:47 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik snap bovenal niet waarom je een dergelijke game voor een console zou halen, maar ik ben alweer 17 jaar vooral PC-gamer...
20 games en je bespaart weer een videokaart op het verschil in adviesprijs van de gemiddelde game.quote:
Nooit makkerlijker geweest dan nu om eerlijk te zijn. Al is het maar omdat er 100 tutorials te vinden zijn en de tweakers priceguide altijd wel een aardige selectie maakt.quote:geen enkel verstand op het gebied van hardware voor PC's
Enige geldige reden.quote:, luiheid.
En genoegen moeten nemen met mindere controls en mogelijkheden (althans, ik doe meer met mijn PC dan enkel gamen).quote:Altijd zo makkelijk om een console te kopen waar je verder niets mee hoeft te doen.
Sinds mijn 13e een eigen PC iig.quote:
Écht? Ik sinds mijn 24equote:
Rond die leeftijd kreeg ik ook mijn eerste machine. Een heuse P3. Kantoor afdankertje. Moest dus gelijk een videokaart kopen. En vervolgens een hip toetsenbord en muisje met lichtjes want dat was de bom.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:55 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
20 games en je bespaart weer een videokaart op het verschil in adviesprijs van de gemiddelde game.
[..]
Nooit makkerlijker geweest dan nu om eerlijk te zijn. Al is het maar omdat er 100 tutorials te vinden zijn en de tweakers priceguide altijd wel een aardige selectie maakt.
[..]
Enige geldige reden.
[..]
En genoegen moeten nemen met mindere controls en mogelijkheden (althans, ik doe meer met mijn PC dan enkel gamen).
Echt, het prijsverschil valt allemaal wel mee.
[..]
Sinds mijn 13e een eigen PC iig.
Hangt van gamemode en server af. Max is bij zowel PC als PS4 64 spelers.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:41 schreef Che_ het volgende:
Hoeveel spelers heeft BF4 op de PC? En op de PS4?
Ik bedoel totaal aantal spelersquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:44 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Hangt van gamemode en server af. Max is bij zowel PC als PS4 64 spelers.
Currently online players:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |