Nice, dacht dat je gevlucht was omdat je niet wist wat een selfie wasquote:Op donderdag 5 juni 2014 03:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Was ff een eitje bakken op een vers plakkie brood..
Omg, russel brandquote:Op donderdag 5 juni 2014 03:52 schreef Braindead2000 het volgende:
Heeft hij dat echt gedaan? Hoe heet hij nou? De vorige keer hadden we het nog over hem.
[ afbeelding ]
Daar ben ik te oud voor Maar Mathijss van Nieuwkerk weet ook wat het is ..quote:Op donderdag 5 juni 2014 03:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nice, dacht dat je gevlucht was omdat je niet wist wat een selfie was
quote:Op donderdag 5 juni 2014 03:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar ben ik te oud voor Maar Mathijss van Nieuwkerk weet ook wat het is ..
Russell Brand, maar het was helemaal in scene gezet.. as usual..quote:Op donderdag 5 juni 2014 03:52 schreef Braindead2000 het volgende:
Heeft hij dat echt gedaan? Hoe heet hij nou? De vorige keer hadden we het nog over hem.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 juni 2014 03:52 schreef Braindead2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wou hem ook niet plaatsen, maar ik deze keer niet voorbij laten gaan.quote:Op donderdag 5 juni 2014 03:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het eerste wat ik aanklikte op die site waren de 18+ smileys![]()
Maar ik heb me ingehouden
Ja ik vind dat ie nu ook wel mocht na Russel Brandquote:Op donderdag 5 juni 2014 03:57 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik wou hem ook niet plaatsen, maar ik deze keer niet voorbij laten gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |