slaap is heel belangerijk dus als je veel piekert zou ik het zeker nemen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 03:13 schreef Parlay het volgende:
[..]
O, echt, ik merk er weinig van, ik ben zo soft als een wattebolletjeMaar haalt wel wat gepieker weg soms 's nachts, daar neem ik het voor, zal wel meer psychisch zijn though...
Ik heb alleen de basic, maar daar zit al wel alcohol in .. Cacaopoeder heb ik nog wel staan.. komt goedquote:
Ja, ik moet niks hyperachtigs hebben, van koffie ga ik al stuiterenquote:
Topquote:Op donderdag 5 juni 2014 03:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb alleen de basic, maar daar zit al wel alcohol in .. Cacaopoeder heb ik nog wel staan.. komt goed
Ik ook niet hoor, heb niets nodig om rond te stuiteren, wel om te stoppenquote:Op donderdag 5 juni 2014 03:16 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ja, ik moet niks hyperachtigs hebben, van koffie ga ik al stuiteren
ach dat is niet erg als het maar bij je past en je er beter bij voelt.quote:Op donderdag 5 juni 2014 03:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ben het met je eens hoor
Pillen zijn best wel kut
Heb er nu gelukkig nog maar 1tje![]()
![]()
Vrees alleen dat ik over een paar weken weer wat anders moet gaan proberen
Waar gaan we dat feestje houden dan want rijden erna gaat hem niet meer worden dan denk ik zomaarquote:Op donderdag 5 juni 2014 03:16 schreef Braindead2000 het volgende:
![]()
![]()
Volgende week, een SCizo-party, Pillen hebben we genoeg.
Ik weet het maar vind het niet leuk dat ik pillen moet slikken omdat mensen me anders irritant vindenquote:Op donderdag 5 juni 2014 03:17 schreef isax het volgende:
[..]
ach dat is niet erg als het maar bij je past en je er beter bij voelt.
Vlakbij een Eerste Hulp.quote:Op donderdag 5 juni 2014 03:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Waar gaan we dat feestje houden dan want rijden erna gaat hem niet meer worden dan denk ik zomaar![]()
![]()
![]()
Titel zegt al genoeg, ja dan heb je een pilletje nodig ..quote:
Kut!quote:
en gekke ook.quote:Op donderdag 5 juni 2014 03:16 schreef Braindead2000 het volgende:
![]()
![]()
Volgende week, een SCizo-party, Pillen hebben we genoeg.
Zoeken en meenemenquote:Op donderdag 5 juni 2014 03:19 schreef isax het volgende:
[..]
en gekke ook.
ik heb nog ergens echt iets super hardcore liggen
weet even niet hoe het heet maar ik durf het niet meer te nemen
quote:Op donderdag 5 juni 2014 03:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Titel zegt al genoeg, ja dan heb je een pilletje nodig ..
HOEF JE NIET TE SCHREEUWENquote:Op donderdag 5 juni 2014 03:22 schreef isax het volgende:
[..]
nee dat spul is echt fucked up.
IK KOM ER ECHT NIET OP HOE HET HEET.
Dr. Everything'll be alrightquote:
Bequote:
Omdat we al vastgesteld hadden dat we technisch gek zijn.quote:Op donderdag 5 juni 2014 03:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja eeeh zo is de titel toch en zo roep ik het al jaren
lol ik heb nog nooit een banner gezien?quote:Op donderdag 5 juni 2014 03:27 schreef chufi het volgende:
Ik heb nu een banner hieronder over een SUPERTABLET ... over pillen gesproken
Ooooh op die fietsquote:Op donderdag 5 juni 2014 03:28 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Omdat we al vastgesteld hadden dat we technisch gek zijn.
Slaap lekkerquote:
Betaal FOkker dus ..quote:Op donderdag 5 juni 2014 03:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol ik heb nog nooit een banner gezien?
Ik had een keer "verlamde blaas" gegoogled (van Paul) kreeg gelijk incontinentiereclame te zien.quote:Op donderdag 5 juni 2014 03:27 schreef chufi het volgende:
Ik heb nu een banner hieronder over een SUPERTABLET ... over pillen gesproken
Nogmaals, Addblocker, heel handigquote:Op donderdag 5 juni 2014 03:30 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik had een keer "verlamde blaas" gegoogled (van Paul) kreeg gelijk incontinentiereclame te zien.
Als je niet betaald begint FoK te zeiken dat je Adblocker aan hebt staan en dat vinden ze niet leuk dus sta je Fok toe en krijg je ads/banners etc .. Maar als je de schermgroote zo aanpast dat je die iig links en recht al niet meer ziet scheelt dat al weer de helftquote:Op donderdag 5 juni 2014 03:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Of Addblocker, maar dan snap ik het niet want die staat op fok uit bij mij.
Hmmm raarrrrrrr
Zit je weer in een ouwertjes moodquote:
Oh dat is het dan, mijn scherm is de helft maarquote:Op donderdag 5 juni 2014 03:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je niet betaald begint FoK te zeiken dat je Adblocker aan hebt staan en dat vinden ze niet leuk dus sta je Fok toe en krijg je ads/banners etc .. Maar als je de schermgroote zo aanpast dat je die iig links en recht al niet meer ziet scheelt dat al weer de helft
Of je neemt een Abo ...quote:Op donderdag 5 juni 2014 03:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh dat is het dan, mijn scherm is de helft maar![]()
En ja ik weet dat Fok dan gaat zeiken daarom heb ik hem alleen hier uitstaan
quote:Op donderdag 5 juni 2014 03:36 schreef isax het volgende:
[..]
bij die sessie melde ik me altijd ziek
vond het bullshit.
Vroeger had ik wel eens een voorraadje liggen .. Maar dat was echt vroeger en die zijn allemaal op ..quote:
maar ik had wel een selfiequote:Op donderdag 5 juni 2014 03:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik beloof bij deze dat ik nooit een selfie zal maken
quote:Op donderdag 5 juni 2014 03:39 schreef isax het volgende:
joezie ga zuipen
je bent dan beter te buigen
Nice, dacht dat je gevlucht was omdat je niet wist wat een selfie wasquote:Op donderdag 5 juni 2014 03:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Was ff een eitje bakken op een vers plakkie brood..
Omg, russel brandquote:Op donderdag 5 juni 2014 03:52 schreef Braindead2000 het volgende:
Heeft hij dat echt gedaan? Hoe heet hij nou? De vorige keer hadden we het nog over hem.
[ afbeelding ]
Daar ben ik te oud voor Maar Mathijss van Nieuwkerk weet ook wat het is ..quote:Op donderdag 5 juni 2014 03:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nice, dacht dat je gevlucht was omdat je niet wist wat een selfie was
quote:Op donderdag 5 juni 2014 03:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar ben ik te oud voor Maar Mathijss van Nieuwkerk weet ook wat het is ..
Russell Brand, maar het was helemaal in scene gezet.. as usual..quote:Op donderdag 5 juni 2014 03:52 schreef Braindead2000 het volgende:
Heeft hij dat echt gedaan? Hoe heet hij nou? De vorige keer hadden we het nog over hem.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 juni 2014 03:52 schreef Braindead2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wou hem ook niet plaatsen, maar ik deze keer niet voorbij laten gaan.quote:Op donderdag 5 juni 2014 03:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het eerste wat ik aanklikte op die site waren de 18+ smileys![]()
Maar ik heb me ingehouden
Ja ik vind dat ie nu ook wel mocht na Russel Brandquote:Op donderdag 5 juni 2014 03:57 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik wou hem ook niet plaatsen, maar ik deze keer niet voorbij laten gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |