slaap is heel belangerijk dus als je veel piekert zou ik het zeker nemen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 03:13 schreef Parlay het volgende:
[..]
O, echt, ik merk er weinig van, ik ben zo soft als een wattebolletjeMaar haalt wel wat gepieker weg soms 's nachts, daar neem ik het voor, zal wel meer psychisch zijn though...
Ik heb alleen de basic, maar daar zit al wel alcohol in .. Cacaopoeder heb ik nog wel staan.. komt goedquote:
Ja, ik moet niks hyperachtigs hebben, van koffie ga ik al stuiterenquote:
Topquote:Op donderdag 5 juni 2014 03:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb alleen de basic, maar daar zit al wel alcohol in .. Cacaopoeder heb ik nog wel staan.. komt goed
Ik ook niet hoor, heb niets nodig om rond te stuiteren, wel om te stoppenquote:Op donderdag 5 juni 2014 03:16 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ja, ik moet niks hyperachtigs hebben, van koffie ga ik al stuiteren
ach dat is niet erg als het maar bij je past en je er beter bij voelt.quote:Op donderdag 5 juni 2014 03:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ben het met je eens hoor
Pillen zijn best wel kut
Heb er nu gelukkig nog maar 1tje![]()
![]()
Vrees alleen dat ik over een paar weken weer wat anders moet gaan proberen
Waar gaan we dat feestje houden dan want rijden erna gaat hem niet meer worden dan denk ik zomaarquote:Op donderdag 5 juni 2014 03:16 schreef Braindead2000 het volgende:
![]()
![]()
Volgende week, een SCizo-party, Pillen hebben we genoeg.
Ik weet het maar vind het niet leuk dat ik pillen moet slikken omdat mensen me anders irritant vindenquote:Op donderdag 5 juni 2014 03:17 schreef isax het volgende:
[..]
ach dat is niet erg als het maar bij je past en je er beter bij voelt.
Vlakbij een Eerste Hulp.quote:Op donderdag 5 juni 2014 03:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Waar gaan we dat feestje houden dan want rijden erna gaat hem niet meer worden dan denk ik zomaar![]()
![]()
![]()
Titel zegt al genoeg, ja dan heb je een pilletje nodig ..quote:
Kut!quote:
en gekke ook.quote:Op donderdag 5 juni 2014 03:16 schreef Braindead2000 het volgende:
![]()
![]()
Volgende week, een SCizo-party, Pillen hebben we genoeg.
Zoeken en meenemenquote:Op donderdag 5 juni 2014 03:19 schreef isax het volgende:
[..]
en gekke ook.
ik heb nog ergens echt iets super hardcore liggen
weet even niet hoe het heet maar ik durf het niet meer te nemen
quote:Op donderdag 5 juni 2014 03:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Titel zegt al genoeg, ja dan heb je een pilletje nodig ..
HOEF JE NIET TE SCHREEUWENquote:Op donderdag 5 juni 2014 03:22 schreef isax het volgende:
[..]
nee dat spul is echt fucked up.
IK KOM ER ECHT NIET OP HOE HET HEET.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |