SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zeg zuipenquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:43 schreef Poepz0r het volgende:
Oh aankomend weekend lang weekend, ik zeg genieten![]()
Moet er nog zoveel kijken heb nog geen idee. Zomaar random titels die nog in de seal in de kast staan;quote:
Arbitrage
Gangster Squad
The Hobbit 2
Goodfellas
Ghostbusters
Big Lebowski
Batman Motion Trilogy![]()
hebben die rode kaarten nog gevolgen voor het WK?quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Arbitrage en The Hobbit 2 zijn aanraders. Gangster Squad trouwens ook. Raar dat je Ghostbusters en Goodfellas nog niet gezien hebtquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Moet er nog zoveel kijken heb nog geen idee. Zomaar random titels die nog in de seal in de kast staan;
Arbitrage
Gangster Squad
The Hobbit 2
Goodfellas
Ghostbusters
Big Lebowski
Batman Motion Trilogy
Verder mag je best zeggen als je ze gedownload hebt hoor.![]()
Ik download nietsquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Arbitrage en The Hobbit 2 zijn aanraders. Gangster Squad trouwens ook. Raar dat je Ghostbusters en Goodfellas nog niet gezien hebt
Verder mag je best zeggen als je ze gedownload hebt hoor.Met series wacht ik ook totdat ze afgelopen zijn dan koop ik zo'n complete box. Heb een hekel aan losse seizoenen
![]()
![]()
neenquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:53 schreef DuTank het volgende:
[..]
hebben die rode kaarten nog gevolgen voor het WK?![]()
Download je niets?quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik download nietsMet series wacht ik ook totdat ze afgelopen zijn dan koop ik zo'n complete box. Heb een hekel aan losse seizoenen
Heb jij geld teveel? Of je kijkt echt weinig series. Als ik al die series die ik volg moest kopen en alle films ook had ik aan elke maand maximaal lenen nog niet genoeg joh.![]()
Geld teveel? Valt mee hoor, werken allebeiquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Download je niets?
Heb jij geld teveel? Of je kijkt echt weinig series. Als ik al die series die ik volg moest kopen en alle films ook had ik aan elke maand maximaal lenen nog niet genoeg joh.Ik koop ook vaak spullen om weer te verkopen en daarmee hetgeen te kopen wat ikzelf wil hebben
![]()
![]()
PANDJESMANquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geld teveel? Valt mee hoor, werken allebeiIk koop ook vaak spullen om weer te verkopen en daarmee hetgeen te kopen wat ikzelf wil hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |