hij is bang geworden toen ie bijna een jaar was, ik stap de drempel over en hij liep voor me.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:24 schreef isax het volgende:
[..]
mijn eerste hond, bearded collie, kreeg mijn vader ook niet ver.
quote:
quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:32 schreef oma-Nijn het volgende:
Misschien nog ff een berichtje voor Gizmogirl![]()
[ afbeelding ]
show Isax the way of the ultimate pleasurequote:
Moet ze zelf maar ACHTER komenquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:33 schreef Pavement het volgende:
[..]
show Isax the way of the ultimate pleasure
quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:32 schreef oma-Nijn het volgende:
Misschien nog ff een berichtje voor Gizmogirl![]()
[ afbeelding ]
Heb te lang op school gezeten, mn brain is gehersenspoeld door onnodige infoquote:
Heel het jaar bang of alleen rond oudejaarsavond?quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:32 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
hij is bang geworden toen ie bijna een jaar was, ik stap de drempel over en hij liep voor me.
ineens een keiharde knal en hij rent zo terug het huis in, en mij ondersteboven. hond bang in huis en ik lag languit in de deuropening.
sindsdien bang en niks hielp.
arm beestjequote:Op donderdag 5 juni 2014 00:32 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
hij is bang geworden toen ie bijna een jaar was, ik stap de drempel over en hij liep voor me.
ineens een keiharde knal en hij rent zo terug het huis in, en mij ondersteboven. hond bang in huis en ik lag languit in de deuropening.
sindsdien bang en niks hielp.
I kwas er ook nooit van hoor echt gruwelen maar tis een soort van, WTF NIET DOE oww wacht ooww uhm mmmmmmmmmmmmmm yeahquote:
Kijk je nooit naar Ceasar the dogwhisperer?quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:34 schreef isax het volgende:
[..]
arm beestje![]()
princess is pas een jaar of 4 echt super bang.
ik weet eigenlijk niet hoe het komt?
mijn mensenschuw hondje![]()
serieus ze vind mij zelfs niet altijd leuk.
Zoiets jaquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:34 schreef Pavement het volgende:
[..]
I kwas er ook nooit van hoor echt gruwelen maar tis een soort van, WTF NIET DOE oww wacht ooww uhm mmmmmmmmmmmmmm yeah
schijten is ook niet echt mijn ding dus...quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:33 schreef Pavement het volgende:
[..]
show Isax the way of the ultimate pleasure
je schijt nietquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:35 schreef isax het volgende:
[..]
schijten is ook niet echt mijn ding dus...
gelukkig alleen met oud en nieuw, hij sjeesde het hele huis door, voor een knal dan rennen naar achteren en vice versa.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:34 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Heel het jaar bang of alleen rond oudejaarsavond?
zielig is dat hequote:Op donderdag 5 juni 2014 00:34 schreef isax het volgende:
[..]
arm beestje![]()
princess is pas een jaar of 4 echt super bang.
ik weet eigenlijk niet hoe het komt?
mijn mensenschuw hondje![]()
serieus ze vind mij zelfs niet altijd leuk.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:37 schreef Joezi het volgende:
lol zit Paveman weer met een vingertje in zn anus
mmmmm, dat word lastig danquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:35 schreef isax het volgende:
[..]
schijten is ook niet echt mijn ding dus...
tot het tweede kootje gok ikquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:37 schreef Joezi het volgende:
wel ooits gedaan. maar princess is een lost cause.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:35 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Kijk je nooit naar Ceasar the dogwhisperer?
kerel had gehoopt op een beetje mede reller in de cos maar ik sta er weer eens alleen voor, heel dat kut UTO is mij te braafquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:37 schreef Joezi het volgende:
quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:37 schreef Joezi het volgende:
scheld me niet uitquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:38 schreef Pavement het volgende:
[..]
kerel had gehoopt op een beetje mede reller in de cos maar ik sta er weer eens alleen voor, heel dat kut UTO is mij te braaf
zou ik nooit doen, ergens ben je een soulmate dus !quote:
Geloof dat je versterking in de cos is geariveerdquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:40 schreef Pavement het volgende:
[..]
zou ik nooit doen, ergens ben je een soulmate dus !
quote:
Volgens mij zou Ceasar zeggen: Geen affectie tonen als ze bang is. Je beloont dan namelijk slecht gedrag.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:38 schreef isax het volgende:
[..]
wel ooits gedaan. maar princess is een lost cause.
ze is niet zo als die hondjes hoor.
ze bijt niet maar ze is wel erg op zichzelf en vertrouwt haas niemand.
logisch als je door vreemde mensen in snoet bent getikt.
Eenschquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:38 schreef Pavement het volgende:
[..]
kerel had gehoopt op een beetje mede reller in de cos maar ik sta er weer eens alleen voor, heel dat kut UTO is mij te braaf
Nee hoor ik vind het helemaal topquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:41 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Het is weer te.....goffer, zo maak ik nooit vrienden
Ik reageer niet in de COS maar ik vind hem briljantquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:42 schreef Pavement het volgende:
[..]
De FLES in je anus
Het VARKEN in je anus
De ZAADCONTAINER op je anus
De RANSAAP in je reet
De BOUWVAKKER achter je anus
De AARDPEER keihard door je anus
De ZWERVER. heeft geen anus
HERR enz. etc de dubbele anus
De STUGGE oei das lastig veur den anale daad
De OUWE vieze anus
De TREKPOP mmmm vinger anus
POMPIE pompanus altijd goed
Het SNOTJOCH schijt anus
ik word genegeerdquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik reageer niet in de COS maar ik vind hem briljant![]()
Hier trek je volle zalenquote:
voor jou zal ik schijten leuk gaan vindenquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:40 schreef Pavement het volgende:
[..]
zou ik nooit doen, ergens ben je een soulmate dus !
Sorry, ik trek niet, mag al een beetje neuken van mijn moederquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Absoluut, hier zit de dirty mind afdeling![]()
quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:46 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Sorry, ik trek niet, mag al een beetje neuken van mijn moeder
weet je als je echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel nodig moet he en er is geen plee in de buurt is het zoooooooooooo fijn als je thuis komt nog ff snel een donald duckie pak een een goede ouderwetsche kegel neer legt, man man man echt.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:45 schreef isax het volgende:
[..]
voor jou zal ik schijten leuk gaan vinden
Mannen vinden zichzelf nooit stinkenquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:47 schreef Pavement het volgende:
[..]
weet je als je echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel nodig moet he en er is geen plee in de buurt is het zoooooooooooo fijn als je thuis komt nog ff snel een donald duckie pak een een goede ouderwetsche kegel neer legt, man man man echt.
maar ik stink nietecht serieus
quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Boffert dat je dat al een beetje mag
ik vraag me dat eigenlijk afquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:47 schreef Pavement het volgende:
[..]
weet je als je echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel nodig moet he en er is geen plee in de buurt is het zoooooooooooo fijn als je thuis komt nog ff snel een donald duckie pak een een goede ouderwetsche kegel neer legt, man man man echt.
maar ik stink nietecht serieus
je moest eensch wetenquote:
quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:48 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Eén groot feest, en tegenwoordig FOK erbij. Mijn leven kan niet meer stuk
ik stink geweaun niet omdat ik gezond eet (meestal) en omdat mijn anus bloemetjes geur afgeeftquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:48 schreef isax het volgende:
[..]
ik vraag me dat eigenlijk af
waarom mensen hun eigen poep en al niet vinden stinken.
nog geen lik over der anus krijgen ze van mijquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:48 schreef truushangmat het volgende:
Ze denken daar BN ers te zijn die 10 euro voor een handtekening kunnen krijgen
quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:49 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik stink geweaun niet omdat ik gezond eet (meestal) en omdat mijn anus bloemetjes geur afgeeft
Truuskequote:Op donderdag 5 juni 2014 00:48 schreef truushangmat het volgende:
Ze denken daar BN ers te zijn die 10 euro voor een handtekening kunnen krijgen
picsquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:51 schreef isax het volgende:
ik vind het best knap dat ik blind kan tikken zo als ik nu lig
quote:
ze doen maarquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
pics
Roep ik maar voordat de heren het weer doen
ff nog en broodje pakken, heb net getraind en heb beren honger uhm trekquote:
wat voor kaas?quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:53 schreef Pavement het volgende:
[..]
ff nog en broodje pakken, heb net getraind en heb beren honger uhm trek
quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:54 schreef truushangmat het volgende:
[..]
Voor feestjes ben ik altijd in..
heb sambalkaas stokbrood en surinaamse eiersaladequote:
sambalkaasje is niet verkeerd.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:55 schreef Pavement het volgende:
[..]
heb sambalkaas stokbrood en surinaamse eiersalade
nee ben ff naar de keuken aan het hollen, misschien wel een plasje onderwegquote:
is niet goed voor je he?quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:56 schreef Pavement het volgende:
ow en een blow denk ik, dus ik zal zo wel ineens inkakken
weten jullie het alvast
nou weet je, ik heb best een druk leven en moet altijd hier heen daar heen denken denken en maar denken en dan is af en toe niet denken best fijn. op keihard trainen na is er weinig wat me zo relax ontspant mmmm ja seks dan maar dat is weer een ander verhaalquote:
geniet er van danquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:58 schreef Pavement het volgende:
nou weet je, ik heb best een druk leven en moet altijd hier heen daar heen denken denken en maar denken en dan is af en toe niet denken best fijn. op keihard trainen na is er weinig wat me zo relax ontspant mmmm ja seks dan maar dat is weer een ander verhaal
quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:00 schreef oma-Nijn het volgende:
Flikker ook nog maar ff wat onzin neer
[ afbeelding ]
bloementjes in vergaande staat van ontbinding dan welquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:49 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik stink geweaun niet omdat ik gezond eet (meestal) en omdat mijn anus bloemetjes geur afgeeft
quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
bloementjes in vergaande staat van ontbinding dan wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |