abonnement Unibet Coolblue
pi_140724887

Hallo Fokkers :7 Dit is de luxe OP van het Nederlandse LIDL topic. :)
Bespreek hier alle producten en vooral prijsverhogingen. Have fun!


Een aantal LIDL's heeft inmiddels een 'Warme Bakker' in de winkel.
Hier hebben ze heerlijke croissants, koffiebroodjes, appelflappen en nog zo'n 12 producten.
Maar waar zitten die bakkers toch verstopt? Hieronder een lijstje. Maak jij hem compleet?
SPOILER: BRABANT
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: DRENTHE
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: FLEVOLAND
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: FRIESLAND
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: GELDERLAND
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: GRONINGEN
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: LIMBURG
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: NOORD-HOLLAND
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: OVERIJSSEL
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: UTRECHT
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: ZEELAND
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: ZUID-HOLLAND
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.



Voorgaande topics: Klik!



[ Bericht 5% gewijzigd door Mord_Sith op 09-06-2014 21:24:56 ]
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_140726221
Mozzarella sticks zijn niet bijzonder, vrij smaakloos en als je de voorgeschreven tijd aan houdt zijn ze al grotendeels geknapt/leeggelopen
pi_140758741
Mini loempia's waren op ;(
pi_140758926
Lidl Den helder heeft ook een "warme bakker"
pi_140787579
Ben verhuisd. Als ik nu de achtertuin uitloop wandel ik zo de Lidl in O+

Dikke faal vandaag trouwens. Had de 10% vet yoghurt gehaald. Doe de emmer open zit er gewoon schimmel op :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  vrijdag 6 juni 2014 @ 19:45:22 #6
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_140787704
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 19:41 schreef mascara-klodder het volgende:
Ben verhuisd. Als ik nu de achtertuin uitloop wandel ik zo de Lidl in O+

Dikke faal vandaag trouwens. Had de 10% vet yoghurt gehaald. Doe de emmer open zit er gewoon schimmel op :')
He bah, teleurstelling is dat ;(
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 6 juni 2014 @ 19:45:54 #7
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_140787722
De naans uit de Azië 'collectie' zijn trouwens lekker ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_140787760
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 19:41 schreef mascara-klodder het volgende:
Ben verhuisd. Als ik nu de achtertuin uitloop wandel ik zo de Lidl in O+

Dikke faal vandaag trouwens. Had de 10% vet yoghurt gehaald. Doe de emmer open zit er gewoon schimmel op :')
ff mee terug gaan of de klantenservice mailen (incl foto's van emmer en bon)
doen ze normaal gesproken niet moeilijk over
pi_140787839
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 19:45 schreef Molo het volgende:

[..]

He bah, teleurstelling is dat ;(
Ja vooral omdat ik toen voor de 5de keer vandaag naar de Lidl kon :')

Werd btw wel voor de derde keer deze dag voorgelaten in de rij :D
Echt zo ontzettend druk hier en alles gaat ook echt op een dorpstempo. Het is ook echt een buurtsuper. Even wat anders dan in de stad.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_140787881
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 19:47 schreef loecje het volgende:

[..]

ff mee terug gaan of de klantenservice mailen (incl foto's van emmer en bon)
doen ze normaal gesproken niet moeilijk over
oh werd ook helemaal niet moeilijk over gedaan hoor.
Er staat inmiddels een kilo tzaziki in de koelkast nu ;)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_140788022
ah je was er al mee terug geweest :)

vrijdag is het hier in het dorp ook altijd topdrukte.
ik doe het liefs de boodschappen op maandag avond, dan is er bijna niemand en alles wel prima aangevuld.
  vrijdag 6 juni 2014 @ 19:59:00 #12
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_140788054
ze hebben weer een schandalig BBQ assortiment :9~ :9

http://www.lidl.nl/cps/rd(...)l_nl/hs.xsl/5161.htm
  vrijdag 6 juni 2014 @ 20:12:32 #13
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_140788465
Groningen Leek ook een warme bakkerT

Chilisaus en miniloempia's zijn een aanrader.
Morgen serveer ik dat als hapje bij verjaardag, lekker makkelijk erbij.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_140788989
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 19:57 schreef loecje het volgende:
ah je was er al mee terug geweest :)

vrijdag is het hier in het dorp ook altijd topdrukte.
ik doe het liefs de boodschappen op maandag avond, dan is er bijna niemand en alles wel prima aangevuld.
ik moet gewoon even wennen geloof ik. Ben het niet gewend dat mensen hele karren volstouwen ;)

De winkels zijn hier ook nieteens open met Pinksteren. Zondag sowieso altijd alles dicht. Zit hier gvd middenin de bible-belt :')
Beleef hier een kleine cultuurschok zeg maar. Al die christelijke koppen ook, dat hebbie niet in de randstad :P
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_140789004
Oh Delft Multatuliweg heeft ook een bakker.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_140789143
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 20:30 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

ik moet gewoon even wennen geloof ik. Ben het niet gewend dat mensen hele karren o volstouwen ;)

De winkels zijn hier ook nieteens open met Pinksteren. Zondag sowieso altijd alles dicht. Zit hier gvd middenin de bible-belt :')
Beleef hier een kleine cultuurschok zeg maar. Al die christelijke koppen ook, dat hebbie niet in de randstad :P
ben je vertrokken uit de regio kloddertje?

die aioli's lijken me wel wat
pi_140789157
Verse frietjes en gesnipperde uitjes. Bijelkaar 1 euro 30
pi_140789180
En die droge worst met wit velletje, geen idee hoe t heet
pi_140789383
quote:
9s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 20:36 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

ben je vertrokken uit de regio kloddertje?

die aioli's lijken me wel wat
Ja. En ik werd echt warm onthaald daar in de Hoeksche Waard. Paar uur nadat ik gesetteld was ramen en deuren dicht door dat explosietje bij de Shell :')

Ik ga btw weer lekker terug naar Delft hoor. Dit is even een noodoplossing. Wel genieten nu van een huis met tuin O+

Behalve de saté-prikkers heb ik vandaag alles bij de Lidl gekocht voor de BBQ van morgen voor zo'n 20 man *O*
Dat was goed te merken aan de kassabonnen, bij de Appie was ik zeker weten het dubbele kwijt.
/om ff ontopic te blijven ;)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_140790885
Van de verse broodjes de carre raisin :9. Heeft wel iets weg van een oliebol, maar dan gezond :D
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_140803962
Met dit te warme weer geen zin om 5km heen en 5km terug te fietsen naar de lidl. Jumbo 2 minuten lopen maar alleen op een simpel zakje ijsbergsla scheelt het al 30 cent.. ;( laat staan de rest van het assortiment.. jumbo altijd de laagste prijs... Amahoela!
pi_140804077
Lidl Heerenveen heeft ook een warme bakker, als ik mijn moeder en alle broodjes die ik krijg voorgeschoteld mag geloven. Het adres is Akkersplein 171-176.
pi_140804113
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 13:07 schreef Deezertje het volgende:
Met dit te warme weer geen zin om 5km heen en 5km terug te fietsen naar de lidl. Jumbo 2 minuten lopen maar alleen op een simpel zakje ijsbergsla scheelt het al 30 cent.. ;( laat staan de rest van het assortiment.. jumbo altijd de laagste prijs... Amahoela!
alleen de laagste prijs op exact hetzelfde product (merk). geldt ook alleen binnen dezelfde vestigingsplaats, uitgezonderd aanbiedingen enzovoort...
pi_140804199
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 13:12 schreef loecje het volgende:

[..]

alleen de laagste prijs op exact hetzelfde product (merk). geldt ook alleen binnen dezelfde vestigingsplaats, uitgezonderd aanbiedingen enzovoort...
Hier is jumbo de enige supermarkt die we hebben :')..
  zaterdag 7 juni 2014 @ 13:26:41 #25
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_140804397
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 13:11 schreef Grutsk het volgende:
Lidl Heerenveen heeft ook een warme bakker, als ik mijn moeder en alle broodjes die ik krijg voorgeschoteld mag geloven. Het adres is Akkersplein 171-176.
Nu nog 1 in Leeuwarden graag
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')