SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik las dus die review over Kozlov op ...head, en ik ben nu benieuwd of hij echt zo slecht is als die reviewer vertelt.![]()
Lensie en de Wijn erin.
RvP en Lerra eraf. Daarmee ook de laatste kans op een basisplek van Fer pleite. En dat is zijn eigen schuld
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik blijf het echt bizar vinden dat van Gaal kiest voor een formatie waaraan zijn spelers zich moeten aanpassen in plaats van gewoon de beste spelers opstellen en daaruit een formatie creëren.
Flikker een eind op met je Wijnaldum, Fer en Lens joh.Het is echt schandalig dat Klaas op de bank zit.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Hoe zou jij dan spelen?quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:38 schreef Lindgren. het volgende:
Ik blijf het echt bizar vinden dat van Gaal kiest voor een formatie waaraan zijn spelers zich moeten aanpassen in plaats van gewoon de beste spelers opstellen en daaruit een formatie creëren.
Flikker een eind op met je Wijnaldum, Fer en Lens joh.Het is echt schandalig dat Klaas op de bank zit.
Al onze beste spelers staan voorin maar je kunt niet met maar 3 (van dit soort) verdedigers aan komen zetten op een WK.![]()
En men heeft er ook zo veel vertrouwen in. Nou ik heb nog geen 1 wedstrijd van Oranje gezien waar ze fatsoenlijk speelden met dit systeem. Ook bij Feyenoord liep het totaal niet behalve tegen PSVquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:38 schreef Lindgren. het volgende:
![]()
Kom is met een ander elftal dan !!quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:39 schreef wieisboos het volgende:
[..]
En men heeft er ook zo veel vertrouwen in. Nou ik heb nog geen 1 wedstrijd van Oranje gezien waar ze fatsoenlijk speelden met dit systeem. Ook bij Feyenoord liep het totaal niet behalve tegen PSV![]()
Ik zou zelf in ieder geval een 4-2-3-1 hebben geprobeerd met RvP vlak achter Huntelaar.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoe zou jij dan spelen?
Al onze beste spelers staan voorin maar je kunt niet met maar 3 (van dit soort) verdedigers aan komen zetten op een WK.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Dit. Altijd. Eventueel Robben op links (quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zou zelf in ieder geval een 4-2-3-1 hebben geprobeerd met RvP vlak achter Huntelaar.) en Sneijder in een vrije rol op rechts. Alles de zestien in pompen. Klaas knikt er toch wel twee in.
Dat zou ook een prima optie zijn geweest, maar hij wil Sneijder blijkbaar graag op die nummer 10 hebben.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zou zelf in ieder geval een 4-2-3-1 hebben geprobeerd met RvP vlak achter Huntelaar.![]()
We gaan er gewoon keihard af. Zonde van de vliegtickets.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dit. Altijd. Eventueel Robben op links () en Sneijder in een vrije rol op rechts. Alles de zestien in pompen. Klaas knikt er toch wel twee in.
![]()
Gewoon Hollandsche schoolquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoe zou jij dan spelen?
Al onze beste spelers staan voorin maar je kunt niet met maar 3 (van dit soort) verdedigers aan komen zetten op een WK.
Cillessen Janmaat Vlaar De Vrij Blind Guzman De Jong Sneijder Depay RVP Robben![]()
Die van hansie hansiequote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dan eerder 4-2-2-2, wanneer is de laatste keer dat RvP op die positie gespeeld heeft?quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zou zelf in ieder geval een 4-2-3-1 hebben geprobeerd met RvP vlak achter Huntelaar.![]()
Hij heeft maanden de tijd gehad om erover na te denken en in die tijd lag hij alleen maar te bitchen over Sneijder. Had hij makkelijk eens zoiets kunnen proberen, maar alles draait om wat RvP wil in dat team volgens mij.En die wil in de spits.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat zou ook een prima optie zijn geweest, maar hij wil Sneijder blijkbaar graag op die nummer 10 hebben.Sneijder links (waar hij bij Gala speelt) en Robben op rechts kan ook.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dit. Altijd. Eventueel Robben op links () en Sneijder in een vrije rol op rechts. Alles de zestien in pompen. Klaas knikt er toch wel twee in.
Sneijder als opbouwende CDM kan ook prima, maar dan wordt het wat te aanvallend (vooral gezien de kneuzenverdediging erachter).Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Vond die nog niet zo gekDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dit is echt het meest belabberde rijtje spelers voor een Nederlands elftal dat ik ooit heb gezien. En dat ligt niet aan jouw visie, deze generatie is gewoon bagger. 3 "Vedettes" en 8 figurantenquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:41 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Gewoon Hollandsche school
Cillessen Janmaat Vlaar De Vrij Blind Guzman De Jong Sneijder Depay RVP Robben![]()
![]()
Wanneer heeft Robben voor het laatst spits gespeeld? RvP speelde jarenlang op die positie bij Arsenal. In de Adebayor tijd voor het laatst.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:42 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dan eerder 4-2-2-2, wanneer is de laatste keer dat RvP op die positie gespeeld heeft?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Sneijder zou eventueel nog een linie naar achter kunnen met Nigel als grasmaaier erachter. Zeker tegen kleine landen.Dan heb je weinig aan Huntelaar. Het kan werken, maar dan moet je echt weken op looplijnen trainen. Dit WK wordt echt helemaal niets zo.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij heeft maanden de tijd gehad om erover na te denken en in die tijd lag hij alleen maar te bitchen over Sneijder. Had hij makkelijk eens zoiets kunnen proberen, maar alles draait om wat RvP wil in dat team volgens mij.En die wil in de spits.
[..]
Sneijder links (waar hij bij Gala speelt) en Robben op rechts kan ook.
Sneijder als opbouwende CDM kan ook prima, maar dan wordt het wat te aanvallend (vooral gezien de kneuzenverdediging erachter).
Ja, dit is die van mij ook. Met een andere back dan. Had dit sowieso geprobeerd als ik Louis was, maar ja..quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:43 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Vond die nog niet zo gekAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Al die opstellingen zijn denk ik wel goed maar ik heb genoeg vertrouwen in van Gaal dat ie dat echt allemaal wel overwogen heeft hoor
Ben best tevreden met deze opstelling.![]()
Ik denk dat het allemaal niet veel uitmaaktDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Hansie had het nooit moeten zeggen. Van gaal gaat natuurlijk nooit doen wat hans gezegd heeft.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, dit is die van mij ook. Met een andere back dan. Had dit sowieso geprobeerd als ik Louis was, maar ja..
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik heb nog weinig fatsoenlijk voetbal gezien. Thuis. Tegen Wales.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:45 schreef Kamikazie het volgende:
Al die opstellingen zijn denk ik wel goed maar ik heb genoeg vertrouwen in van Gaal dat ie dat echt allemaal wel overwogen heeft hoor
Ben best tevreden met deze opstelling.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Alsof Huntelaar iemand is die steeds een voorzet krijgt. Was bij Ajax ook niet, bij Schalke net zo min. Is net zo goed over de grond en staat gewoon altijd op de goede plek. Zelfs als de 3 man om hem heen alles zelf doen prikt hij er nog wat reboundjes inquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
Sneijder zou eventueel nog een linie naar achter kunnen met Nigel als grasmaaier erachter. Zeker tegen kleine landen.
[..]
Dan heb je weinig aan Huntelaar. Het kan werken, maar dan moet je echt weken op looplijnen trainen. Dit WK wordt echt helemaal niets zo.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Daar gaat Huntelaar ook niet voor zorgen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb nog weinig fatsoenlijk voetbal gezien. Thuis. Tegen Wales.Feyenoord Rotterdam![]()
Dus?quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb nog weinig fatsoenlijk voetbal gezien. Thuis. Tegen Wales.
Het is een uitzwaai wedstrijd, het gaat om de wedstrijden die hierna komen.![]()
Dat alle beste spelers mist. En waarbij de helft al even vakantie heeft.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb nog weinig fatsoenlijk voetbal gezien. Thuis. Tegen Wales.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het is ook een oefenwedstrijd waarin onderhand getoond moet worden dat er wat logica in het spel zit. En waarin sommige spelers zich moesten bewijzen. En daar zie je niks van. En nu is RvP ook nog blessa.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dus?
Het is een uitzwaai wedstrijd, het gaat om de wedstrijden die hierna komen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Je kunt het ook omdraaien, er staat voor Nederland niks op het spel, ze willen niet geblesseerd raken en zijn moe na een lang seizoen. Dus rustig aan doen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat alle beste spelers mist. En waarbij de helft al even vakantie heeft.![]()
Ik denk dat ze het doen zodat spanje ons onderschat. Allemaal tactiek van van gaal.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is ook een oefenwedstrijd waarin onderhand getoond moet worden dat er wat logica in het spel zit. En waarin sommige spelers zich moesten bewijzen. En daar zie je niks van. En nu is RvP ook nog blessa.
Ditquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:48 schreef ThadCastle het volgende:
Jermain 'buitenspel' Lens doet ook weer mee
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Voor de sterspelers wel. De rest niet. Zo iemand als Fer had hier zijn enige kans om het echt laten zien en speelt dan zo'n teringslechte eerste helft..dan ben je gewoon meteen uit beeld en kan je erop rekenen dat hij meteen wat plekken zakt in de pikorde.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je kunt het ook omdraaien, er staat voor Nederland niks op het spel, ze willen niet geblesseerd raken en zijn moe na een lang seizoen. Dus rustig aan doen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Iedereen hier zijn gewoon tering proleten die de kennis van Louis niet erkennen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:48 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het doen zodat spanje ons onderschat. Allemaal tactiek van van gaal.Feyenoord Rotterdam![]()
Sneijder durft na de kritiek vorige wedstrijd ook niet meer binnen 30 meter van het doel te komen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
De korte corner![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij heeft echt wel meer voetbalkennis dan ons allemaalquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Iedereen hier zijn gewoon tering proleten die de kennis van Louis niet erkennen.
En sowieso traint hij elke dag met die gasten enzo, denk dat hij zijn basis 11 al wel klaar heeft.![]()
Een ding is zeker. Huntelaar en Van Persie gaan nooit, maar dan ook nooit samen in een elftal staan (in de basis, en echt alleen bij hoge uitzondering de laatste 10 minuten). Ze zijn en niet complementair aan elkaar, en die 2 kunnen elkaar niet luchten of zien sinds het EK 2 jaar geleden.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
OPWINDINGAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
schweinhund, arschlochquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Iedereen hier zijn gewoon tering proleten die de kennis van Louis niet erkennen.![]()
Theo bakkert nu weten we het welquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zometeen even online een potje met Kozlov spelen, wat een baas![]()
WATERSTOFBOM EROPAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bij elke vrije trap Blind of Janmaat die eroverheen rentAlsof er ook maar een tegenstander is die denkt dat een van die 2 backs de vrije trap mag nemen
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
In Oranje is het nog altijd Klaas > Persie. Nog geen kut laten zien, die overhypete grijsaard.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Hij is slechts topscorer aller tijden iddquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:54 schreef Lindgren. het volgende:
In Oranje is het nog altijd Klaas > Persie. Nog geen kut laten zien, die overhypete grijsaard.
Elke dag![]()
Als je Wijndalum af wilt stoppen, hoef je ook alleen maar Kaj van Hese te heten.![]()
(degene die deze snapt verdient respect en een plak boterkoek)hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Haha!quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:54 schreef Lindgren. het volgende:
In Oranje is het nog altijd Klaas > Persie. Nog geen kut laten zien, die overhypete grijsaard.
Feyenoord Rotterdam![]()
Scoort alleen tegen de kleintjes.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij is slechts topscorer aller tijden iddAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
dan zie je nog de ongedwongenheid van wijndalumquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:55 schreef Lindgren. het volgende:
Als je Wijndalum af wilt stoppen, hoef je ook alleen maar Kaj van Hese te heten.![]()
(degene die deze snapt verdient respect en een plak boterkoek)![]()
Ja, omdat hij steeds er in staat in plaats van huntelaar. Anders was die het ondertussen wel.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij is slechts topscorer aller tijden iddDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
En hoe vaak scoorde hij op een eindtoernooi?quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij is slechts topscorer aller tijden idd![]()
quote:Ja als ik er stond was ik het maar ja daar kan ik nu ook niets meer aan doenquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, omdat hij steeds er in staat in plaats van huntelaar. Anders was die het ondertussen wel.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Kaj van Hesequote:Op woensdag 4 juni 2014 21:55 schreef Lindgren. het volgende:
(degene die deze snapt verdient respect en een plak boterkoek)![]()
Die is dit jaar met Noordwijk gedegradeerd uit de topklasse![]()
Vandaag FUT World Cup maar eens geprobeerd. Kreeg je ook nog 4 gratis packs bij het opstarten? Dat rode bolletje met 4 blijft namelijk bij Winkel staan, maar zie niks. Daardoor alleen starterspack.![]()
Nope is een fout van EA, ze gaan vanzelf wegquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:57 schreef Alovenac het volgende:
Vandaag FUT World Cup maar eens geprobeerd. Kreeg je ook nog 4 gratis packs bij het opstarten? Dat rode bolletje met 4 blijft namelijk bij Winkel staan, maar zie niks. Daardoor alleen starterspack.![]()
![]()
Iedereen krijgt alleen starterpacks. Die bolletjes zijn een error. Waar ze verder ook niets aan doen ofzoquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:57 schreef Alovenac het volgende:
Vandaag FUT World Cup maar eens geprobeerd. Kreeg je ook nog 4 gratis packs bij het opstarten? Dat rode bolletje met 4 blijft namelijk bij Winkel staan, maar zie niks. Daardoor alleen starterspack.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bij mij zijn ze wegquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Iedereen krijgt alleen starterpacks. Die bolletjes zijn een error. Waar ze verder ook niets aan doen ofzoDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
oh bij mij misschien ook wel realiseer ik me nu..maar ik speel het niet meerquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gelukkig is er nog Johnny in Oranje bij Stefan de Vrij.
Heeft helemaal niets, zegt overal nee op![]()
Wel een leuke vriendin
Elke dag![]()
Ik zat het ook net te kijken. Wist niet dat hij gelovig was. Rustige knul.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
Gelukkig is er nog Johnny in Oranje bij Stefan de Vrij.
Heeft helemaal niets, zegt overal nee op![]()
Wel een leuke vriendinhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:57 schreef Freire het volgende:
[..]
Nope is een fout van EA, ze gaan vanzelf wegVerrassend weerquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Iedereen krijgt alleen starterpacks. Die bolletjes zijn een error. Waar ze verder ook niets aan doen ofzo.
Thanks.![]()
Die kerel die er net in kwam bij Wales is vooral goed met pasen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik dacht met kerstquote:Op woensdag 4 juni 2014 22:00 schreef Tim86 het volgende:
Die kerel die er net in kwam bij Wales is vooral goed met pasen.![]()
Die Lens![]()
![]()
Elke dag![]()
Je moet die aflevering van hem eens terugzienquote:mafkees is het
Elke dag![]()
Dit voetbal zijn ze wel gewend in de Arena
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Echt een geniale gozerquote:Op woensdag 4 juni 2014 22:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je moet die aflevering van hem eens terugzienmafkees is het
Feyenoord Rotterdam![]()
Redding van Cillessen op de kans van Easter. Het was geen EITJE hahahahahahahAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Stop jong, ik kan niet meer!quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:02 schreef Tim86 het volgende:
Redding van Cillessen op de kans van Easter. Het was geen EITJE hahahahahahah![]()
HuntelaarZou nu toch mooi zijn als die er ff 2 in legt.
Depay
Met zijn leeuwenhond
Elke dag![]()
Verdediging staat als een huis. Iedere keer als de Welshe Messi langs 4 man gaat is er nog een 5e![]()
Louis
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Prima wedstrijd. Voorsprong en achterin nagenoeg niets weggegeven.quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:05 schreef Tim86 het volgende:
Verdediging staat als een huis. Iedere keer als de Welshe Messi langs 4 man gaat is er nog een 5e![]()
LouisFeyenoord Rotterdam![]()
Depay woont bij mij om de hoek
Elke dag![]()
BMI![]()
Zo groot, zo sterk
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zelfs de mensen op het rolstoelplatform staan nu op en lopen weg.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik kijk liever naar De Graafschap - PSV.quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:07 schreef Toefjes het volgende:
Ik kan de wedstrijd niet zien, maar door jullie commentaar heb ik toch een goed beeld
Lenssssssssss ratattattatatataAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
LensiieieieeDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
2-0We worden wereld kampioen
FREELENSIEDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Sneijder die een bal veroverde..dubbel juichmoment. Eigenlijk is het 3-0Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wesley
KJH erin
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
AANVALLENDE WISSELAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat een geweldenaar.quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:10 schreef Vijf_voor het volgende:
Huntelaar hoeft alleen maar warm te lopendoelpuntmagneet
Lekker tactisch plan dit.Sneijder publiekelijk met de handjes in de lucht.
WE SPELEN 4-3-3 (4) OMGAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
spoilerquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
much ballfast so good kaats so wow many playerquote:Op woensdag 4 juni 2014 22:12 schreef Lindgren. het volgende:
Huntelaar.Zo balvast. Wat een speler. Perfecte kaats.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij stond goed hoor. Had gewoon een goal geweest als die voorzet beter was. Topspits.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Body Mass Index komt ook even op hoor
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
niet onderuit te voetballenquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Latente hommo!quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:14 schreef Lindgren. het volgende:
Klaas heeft ook nog mijn kapsel.Wat een geweldenaar.
Feyenoord Rotterdam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |