SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
quote:Op maandag 23 juni 2014 11:05 schreef Enchanter het volgende:
Geluid loopt lekker synchroon bij Sam BrownNee, viel mij ook op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
Gooi jij er anders ff eentje inquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:24 schreef methodmich het volgende:
Is de poll kapot? Hij komt niet in beeld bij mij, op dit moment.
Nee, dat doet alleen n00bie. Maar ik vroeg me af of er een storing op de site was, want ik kreeg de poll gisteren dus niet in beeld. Nu - op een andere computer overigens - weer wel. Dus daarom was ik benieuwd of meer mensen er last van hadden of dat het aan mijn computer kon liggen.quote:
Gisteren deed 'ie het bij mij ook niet. Nu wel.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:48 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee, dat doet alleen n00bie. Maar ik vroeg me af of er een storing op de site was, want ik kreeg de poll gisteren dus niet in beeld. Nu - op een andere computer overigens - weer wel. Dus daarom was ik benieuwd of meer mensen er last van hadden of dat het aan mijn computer kon liggen.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:21 schreef ranja het volgende:
'beter' is een groot woord in dit geval maar toch maar no doubt gestemd, zeker niet zonder twijfel.
Ja, nu werkt het hier ook weer. Gelukkig.quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gisteren deed 'ie het bij mij ook niet. Nu wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |