Niemand had een balkon ofzo toch? Dat maakt een bbq wat lastig.quote:
Hou je wel van dat soort muziek normaal gesproken?quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh dat is me even ontgaan dan![]()
![]()
Maar de eerste 3 nummers zijn inderdaad een beetje minder
kan het over het algemeen goed waarderen alhoewel ik nightwish eigenlijk niet luister. Maar bands als elvenking en spellblast vind ik wel tofquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hou je wel van dat soort muziek normaal gesproken?
Had laatst een cd geluisterd, van die kerel van Nightwish. Had veel verwacht, maar was niet zo denderend.
Kan de hele cd even niet meer vinden, zal wel weer van youtube zijn gehaald.
en hoe ga je daar dan mee om?quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:29 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Ik kan er echt niet tegen wanneer mensen is in plaats van eens gebruiken.
Oh, ja allemaal wel leuk maar ik bedoelde eigenlijk voral van hee fokkie is er vet laat wat nuquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niemand had een balkon ofzo toch? Dat maakt een bbq wat lastig.
We kunnen opzich wel samen wat eten, als men dat leuk lijkt. En daarna misschien wat gaan drinken in de stad, of we kunnen een film kijken. We zouden nog eens Harry Potter kijken, meen ik?
Als Fokkie na het eten met zijn moeder dan nog zin heeft, kan hij later aansluiten en meekomen.
Al lijkt weer een avond tot 7 uur me iets te veel van het goede.
jij hebt ongetwijfeld een spannend leven zo te horenquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:32 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Ik scheld ze uit. Dat gebeurt elke dag minimaal 5x
Yepquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jij hebt ongetwijfeld een spannend leven zo te horen
Maar moeten we dan andere dingen doen zonder Fokkie, of wil je niet zonder Fokkie? :Squote:Op woensdag 4 juni 2014 21:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ja allemaal wel leuk maar ik bedoelde eigenlijk voral van hee fokkie is er vet laat wat nu. SNAPJE
Ja nou, is gezelliger als ie erbij is tochquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar moeten we dan andere dingen doen zonder Fokkie, of wil je niet zonder Fokkie? :S
Dan moeten we het maar een andere keer doen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja nou, is gezelliger als ie erbij is toch
Fokkie zegt dat ie van zn moeder houdtquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moeten we het maar een andere keer doen.
Oké.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:46 schreef Crack_ het volgende:
En dat ie noodles met garnalen gaat eten, oke?
Niet gelijk zo boosquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moeten we het maar een andere keer doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |